Telefon Tavsiyesi Gm Discovery Mi Motorola G Mi?

Sponsorlu Bağlantılar



Invoke

Invoke

Üye
Aynen 1000+ olamaz, olmamalı.
Soruya gelince ben, kesinlikle moto g derim.
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Aynen 1000+ olamaz, olmamalı.
Soruya gelince ben, kesinlikle moto g derim.
Şunu farkettim bi ara forumda gmd dalgası esiyordu şimdi ise motorola g dalgası esicek gibi Türkiye'ye gelir ve fiyat ucuz olursa :)
 

partyhard

Üye
moto g
 
enterneoll

enterneoll

Üye
kesinlikle motorolla g ama türkiyeye gelirmi bilmem gelse bile alabiliyorsan dışarıdan al
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Türkiye'ye geliyor gözümüz aydın :) Sunulacak ülkeler arasında Türkiye'nin de adı var. Buyur görsel:

Neden dışarıdan dediniz acaba?

Sanırım "gelmese bile dışarıdan al" yazacaktı yanlış oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye'ye geliyor gözümüz aydın :) Sunulacak ülkeler arasında Türkiye'nin de adı var. Buyur görsel:



Sanırım "gelmese bile dışarıdan al" yazacaktı yanlış oldu.
Oooo süper haber bu yaa :) tarihi belli mi acaba tahminen ne zaman gelir?
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Bak tabi hocam GMD almaktansa bu kaçmaz :D

Tahmin değil de kesin tarih var :) Ocak'ta Türkiye'ye geliyor. Sabırsızlıkla bekliyoruz :D
Tamamdir yarıyıl tatilinde eve gidince alayım bi tane o zaman nasipse inşallah çokda pahalı bi rakam vermezler ya gmd gibi fiyat olsa gene iyi :)
 

MaxipmaN

Üye
hafıza kartı girişi yoksa bu da çöp 16lık alsan eline 13 olarak gelse müzik resim video hep buraya gidecek boşver gitsin
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartı girişi yoksa bu da çöp 16lık alsan eline 13 olarak gelse müzik resim video hep buraya gidecek boşver gitsin
Bana yeter ya sıkıntı olmaz benim için s3de 4 gb kendi hafıza 2 gb kart var fazla bile geliyo bana ya :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Üst Alt