Telefon Tavsiyesi Gm Discovery Mi Motorola G Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Gm Discovery Mi Motorola G Mi?
Motorola türkiyeye gelir mi? Gelirse fiyat ne olur? Gelirse gm discovery mi alayım motorola g mi alayım? Türkiyeye gelmezsede dışarıdan getirtcem hangisini tavsiye edersiniz?
 


GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Türkiye'ye büyük ihtimal gelir. Gelirse fiyatı 600-800 arası olur. Taş çatlasa en fazla 850... GMD'den vazgeç Moto G al.

Evet.
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye'ye büyük ihtimal gelir. Gelirse fiyatı 600-800 arası olur. Taş çatlasa en fazla 850... GMD'den vazgeç Moto G al.

Evet.
Neden moto g ? Bu arada 850 cok değil mi ya yurtdışından getirsem daha ucuza gelmez mi?
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Neden moto g ? Bu arada 850 cok değil mi ya yurtdışından getirsem daha ucuza gelmez mi?

Neden GMD :) Moto G'nin sadece kamerası ve ekranı GMD'den daha kötü. Ama onlar da gayet tatmin edici. Zaten reklamında "sınıfındaki en keskin ekrana sahip telefon" deniyor. GMD'de yapabildiğin her şeyi Moto G'de de yaparsın. Marka olarak da daha üstün. Hem işlemcisi de GMD'dekinden daha iyi. Ayrıca stock android kullandığından GMD'den daha stabil. Bi ara ben de GMD almaya yeltenmiştim lakin vazgeçtim. sikayetvar.com'da GMD ile ilgili birsürü şikayet vardı. Biliyorum elektronik şans işi, GMD'de çıkan sorunlar Moto G'de de çıkabilir, lakin sen General Mobile markasına mı güvenirsin, yoksa Motorola'ya mı ?? :) Her neyse bu arada 850 TL çok değil. Çünkü telefon bazı benchmark testlerinde LG Nexus 4'ü geçiyor. Galaxy S3 ile kafa kafaya.. Bahsettiğim fiyattan gelirse ben de Moto G almayı düşünüyorum. Tek kötü yanı hafıza kartı takılamaması ve bataryanın çıkarılamaması... Gerçi 16 GB alırsın hafıza sorunun olmaz. Ama batarya konusunu bilemeyeceğim. Her neyse sen yine de diğer arkadaşların fikrini de al. Ama ben Moto G öneriyorum. Pişman olmazsın kesinlikle.
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Neden GMD :) Moto G'nin sadece kamerası ve ekranı GMD'den daha kötü. Ama onlar da gayet tatmin edici. Zaten reklamında "sınıfındaki en keskin ekrana sahip telefon" deniyor. GMD'de yapabildiğin her şeyi Moto G'de de yaparsın. Marka olarak da daha üstün. Hem işlemcisi de GMD'dekinden daha iyi. Ayrıca stock android kullandığından GMD'den daha stabil. Bi ara ben de GMD almaya yeltenmiştim lakin vazgeçtim. sikayetvar.com'da GMD ile ilgili birsürü şikayet vardı. Biliyorum elektronik şans işi, GMD'de çıkan sorunlar Moto G'de de çıkabilir, lakin sen General Mobile markasına mı güvenirsin, yoksa Motorola'ya mı ?? :) Her neyse bu arada 850 TL çok değil. Çünkü telefon bazı benchmark testlerinde LG Nexus 4'ü geçiyor. Galaxy S3 ile kafa kafaya.. Bahsettiğim fiyattan gelirse ben de Moto G almayı düşünüyorum. Tek kötü yanı hafıza kartı takılamaması ve bataryanın çıkarılamaması... Gerçi 16 GB alırsın hafıza sorunun olmaz. Ama batarya konusunu bilemeyeceğim. Her neyse sen yine de diğer arkadaşların fikrini de al. Ama ben Moto G öneriyorum. Pişman olmazsın kesinlikle.
Teşekkür ederim bu uzun anlatımın için çok sağol üşenmeden yazdın o kadar :) moto g gelsin bide almayı düşünüyorum elimde s3 mini var rehbere mesajlara girmek ölüm ya çok kasma yapıyo onun için değişiklik istiyorum piyasada bu kadar ucuz iyi telefon varken kaçırmim tahminin nedir ne zaman gelebilir motorola g sence ? :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Teşekkür ederim bu uzun anlatımın için çok sağol üşenmeden yazdın o kadar :) moto g gelsin bide almayı düşünüyorum elimde s3 mini var rehbere mesajlara girmek ölüm ya çok kasma yapıyo onun için değişiklik istiyorum piyasada bu kadar ucuz iyi telefon varken kaçırmim tahminin nedir ne zaman gelebilir motorola g sence ? :)

Rica ederim ne demek :) Aynen ben de kaçırmayayım dedim. Tahminim 1 aya kadar gelmesi. Çünkü diğer ülkelerde satışa çıktı bile. Telefonu şuan kullanan var yani :D Bu arada 16gb olanını al :)
 
caglar b

caglar b

Üye
Moto g 850tl ye gelmez, bize yine 1200-1300tl arası fiyat biçerler
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim ne demek :) Aynen ben de kaçırmayayım dedim. Tahminim 1 aya kadar gelmesi. Çünkü diğer ülkelerde satışa çıktı bile. Telefonu şuan kullanan var yani :D Bu arada 16gb olanını al :)
Aynen 16 gb alayım da kafam rahat olsun :) inşallah bi aya kadar gelir de 15 tatilde memlekete gidince alırım artık :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
  • Beğen
Tepkiler: caglar b
caglar b

caglar b

Üye
Nexus 4 örneginden yola çıktım :D ama birşey farkettim, motorola nın bir modeli vardı, s2 ayarında birşey 850 liraya satılıyordu (atrix degil başka bir modeli) yani motorola ucuz telefon satan bir firma, girişi ucuz olmasa bile sonradan ucuzlayacaktır
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Bekleyip görcez artık fiyatını :DŞunu da belirteyim Motorola artık Google'ın bünyesinde. Yani bu telefonun arkasında Google var. 4.4 KitKat alacağı onaylandı. Google i**elik yapmazsa 5.0'a kadar yolu var telefonun :D
Evet arkada google var pek güncelleme sıkıntısı çekmicek gibi bi an önce gelsede bizde alsak ya :)
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Piyasadan haberiniz var mı? Ben s3 miniyi kaca satarim? Bi üst tarafında çizik var çizik dediğimde ekranda değil ha tam üst köşede biraz başka sıkıntı yok daha 16 17 ay telpa garantisi var Yeni cihaz yani kaca gider motorola parası çıkar mı :)
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Piyasadan haberiniz var mı? Ben s3 miniyi kaca satarim? Bi üst tarafında çizik var çizik dediğimde ekranda değil ha tam üst köşede biraz başka sıkıntı yok daha 16 17 ay telpa garantisi var Yeni cihaz yani kaca gider motorola parası çıkar mı :)

Motorola parası çıkmaz kardeş malesef... Tanıdık birine sat ki daha pahalıya gitsin.
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Moto G türkiyeye gelmeyecek :(
Gelirse fiyatı 1000küsür olacak :(
..
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Moto G türkiyeye gelmeyecek :(
Gelirse fiyatı 1000küsür olacak :(
..

Bence gelecek. Moto X sadece ABD'ye özeldi. Moto G ise Avrupa ve Asya'da satışa sunulacak. Türkiye'ye de gelme ihtimali var. Gelirse fiyatı da 1000 lira olmaz. Amiral gemisi mi bu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: UpOneTR
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Bence gelecek. Moto X sadece ABD'ye özeldi. Moto G ise Avrupa ve Asya'da satışa sunulacak. Türkiye'ye de gelme ihtimali var. Gelirse fiyatı da 1000 lira olmaz. Amiral gemisi mi bu :D
1000 lira olursa kimse almaz onu ya 5 mp kameralı telefona verilmez o kadar gmden sonra kimse vermez artık millet gider gmd alır daha mantıklı :) Türkiye'ye gelip gelmicegi hakkında bişey diyemicem ama ümitlerim gelmesi yönünde olmadı tanıdık birine getirtcez :)
 


Üst Alt