Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Abi moto g gelmedi daha elimdeki telefonda çöp oldu Şarjda sıkıntı var napıcam bilmiyorum ya napsam ki moto g yi beklesem mi yoksa gmd alıp gecsem mi :confused::rolleyes:
Abi moto g gelmedi daha elimdeki telefonda çöp oldu Şarjda sıkıntı var napıcam bilmiyorum ya napsam ki moto g yi beklesem mi yoksa gmd alıp gecsem mi :confused::rolleyes:
O zaman seni dileyip bekleyeceğim bakalım o zamana kadar elimdeki dayansa bari ya yarıyıl tatili uygundur almak için
cethine
Üye
GMD 2 ve GMD Elite geliyor, ben GMD'lerin beklenmesi taraftarıyım,şubat içinde duyurulacak.GMD 2 ve GMD Elite geliyor, ben GMD'lerin beklenmesi taraftarıyım,şubat içinde duyurulacak.