Telefon Tavsiyesi Gm Discovery Mi Motorola G Mi?

Sponsorlu Bağlantılar

andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi hangisinin işlemcisi daha iyi :D
 


andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Moto G'nin stock androidi yeter. :D
Abi moto g gelmedi daha elimdeki telefonda çöp oldu Şarjda sıkıntı var napıcam bilmiyorum ya napsam ki moto g yi beklesem mi yoksa gmd alıp gecsem mi :confused::rolleyes:
 
Invoke

Invoke

Üye
Abi moto g gelmedi daha elimdeki telefonda çöp oldu Şarjda sıkıntı var napıcam bilmiyorum ya napsam ki moto g yi beklesem mi yoksa gmd alıp gecsem mi :confused::rolleyes:

Bekle bence. :D Ocakta yeni şeyler göreceğiz. 2.Bir gmd çıkar belki 2014de (?) F/P açısından sağlam bir cihaz.
İdare ederdim ben olsam. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: andezitt
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Bekle bence. :D Ocakta yeni şeyler göreceğiz. 2.Bir gmd çıkar belki 2014de (?) F/P açısından sağlam bir cihaz.
İdare ederdim ben olsam. :D
O zaman seni dileyip bekleyeceğim bakalım o zamana kadar elimdeki dayansa bari ya yarıyıl tatili uygundur almak için :)
 
cethine

cethine

Üye
GMD 2 ve GMD Elite geliyor, ben GMD'lerin beklenmesi taraftarıyım,şubat içinde duyurulacak.GMD 2 ve GMD Elite geliyor, ben GMD'lerin beklenmesi taraftarıyım,şubat içinde duyurulacak.
 


Üst Alt