[mod][cm9] Siii Touchwiz Paketi + Kernel (10.09.13)

Sponsorlu Bağlantılar

erdi_s

erdi_s

Üye
Bu verdigin dosya hani şu vibrate mobil data falan onlari turkceye ceviriyo dimi? Onun disinda farkli bir sey oluyo mu?
 


NovaTR14

NovaTR14

Üye
Evet hocam o bildirim ekranındaki yazılar türkçeleşiyor. Vibrate Mobil Flight Mode vs. gibi onun haricinde birşey yok.
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Son düzenleme:
erdi_s

erdi_s

Üye
Usta turkcesini yukledikten sonra 2g/3g toogle calismaz oldu
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
2g/3g toogle zaten hatalıydı hocam ben v5.3 ü kullandım türkçe yaparken v6 da tamamen kalkıyor 2g / 3g toogle si
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Turkce yapmadan once sorunsuzdu usta
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Kaldırıldı.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Neagf

yokartk

Üye
Cm9 kamera sesini nasil.kapatabiliriz ve farkli kamera kullandigimda cektigim goruntu uygulamadan tamamen cikmadana gitmiyor son olarak sarj doldugunda dolldugunu belirtecek bir ses ciksin istiyorum bunlarin cozumu varmidir ?
 

proxima171

Üye
Romu kurdum falan herşey normalde usb kablosunu takınca android.process.media durdu diyor ardarda 3 kere ve pcye bağlanmıyor benden başka bunu yaşayan var mı ? Yardımcı olabilir misiniz acaba ?
 

Neagf

Üye
Romu kurdum falan herşey normalde usb kablosunu takınca android.process.media durdu diyor ardarda 3 kere ve pcye bağlanmıyor benden başka bunu yaşayan var mı ? Yardımcı olabilir misiniz acaba ?
Bu paket cm9 final için. Sizin surumunuz cm9 rc6. Problem framework-res.apk kaynakli. Eski framework-res.apk'yi system/framework e atarsaniz sorununuz cozulur. Ayni sey bende de olmustu cunku :D
 
  • Beğen
Tepkiler: proxima171

proxima171

Üye
Bu paket cm9 final için. Sizin surumunuz cm9 rc6. Problem framework-res.apk kaynakli. Eski framework-res.apk'yi system/framework e atarsaniz sorununuz cozulur. Ayni sey bende de olmustu cunku :D
Romumun final olduğunu sanıyordum dediğinizi yaptım fakat şimdide res/drawable/jog_tab_bar_left_answer.xml işlemi durdu diyor :(
Edit : Kapatıp açayım dedim bu sefer telefon açılmıyor :D
 
Son düzenleme:

Neagf

Üye
Romumun final olduğunu sanıyordum dediğinizi yaptım fakat şimdide res/drawable/jog_tab_bar_left_answer.xml işlemi durdu diyor :(
Edit : Kapatıp açayım dedim bu sefer telefon açılmıyor :D
Hocam siz hangi romu kullaniyorsunuz? :D
 

proxima171

Üye
Cozulur sanirim :D bu arada ayarlar-depolama kismi calismaz haberin olsun :)
evet onuda farketmiştim ayarlar kapanıp duruyordu çok sinirime gitmişti ama çok girdiğim yer olmadığı için takmamıştım task manager dan bakıyordum :D
 

erdinç1998476

Üye
menüde yazanlar falan kopmle türkçe mi
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
menüde yazanlar falan kopmle türkçe mi
Görev Yöneticisi ve Bildirim Barını kompe türkçe yaptım. İsteğe göre atabilirim. Bide MMS de ifadeler yani o simgeler filan hatalıydı onlarıda düzelttim. Düzelttiklerimi isteğe göre paylaşabilirim.
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
Görev Yöneticisi ve Bildirim Barını kompe türkçe yaptım. İsteğe göre atabilirim. Bide MMS de ifadeler yani o simgeler filan hatalıydı onlarıda düzelttim. Düzelttiklerimi isteğe göre paylaşabilirim.

Mms'i duzeltmen iyi olmus, paylassan iyu olacak. Sana zahmet
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Tabi ki hocam şimdi upload eder atarım.MMS:
Görev Yöneticisi (Türkçe):
Hesap Makinası (Türkçe):
Hesap makinasıda ingilizceydi onuda paylaşıyım türkçe olarak. İsteğe göre türkçe bildirim barını atarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: burak_909 ve erdinç1998476


Üst Alt