Nokia Lumia 920 Kasa Gıcırtısı ..

Sponsorlu Bağlantılar

osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 920 Kasa Gıcırtısı ..
Merhaba arkadaşlar,

Benim L920'de telefonun sağına soluna bastırınca veya arkasına bastırınca gıcır gıcır sesler geliyor. Acaba telefon aşırı sıcaklardan ve aşırı ısınmadan genleşti mi ? Çünkü Denizli ye gitmiştik ve sıcaklık 41 dereceydi. Sizde de var mı bu sıkıntı yardımcı olursanız sevinirim. TEŞEKKÜRLER...
 


cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
hava sıcaklığıyla olduğunu düşünmüyorum zira internete girdiğimizde yada video çekimleri, oyun oynarken cihaz daha çok ısınıyor cihazın garantiye gidip geldimi bende garantiden geldikten sonra sol üst köşede esneme var ama ses gelmiyor
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
Hayır garantiye gidip gelmedi zaten 20 veya 21 haziranda aldım daha 40'ı çıkmadı. :)
 
kaltintop

kaltintop

Üye
kelimelere dökmeye çalışacağım.

lumia 920nin kasasını alt kısımdan 2 adet vida ve sim yuvası tutuyor sadece bu vidaları söktüğünüzde geriye sadece plastik klipsler aracılığıyla kasaya bağlı ekran kalıyor. ekranı sabit tututp üst ve alt kenarlara hafifçe bastırdığınızda click sesi ile beraber kasa ekrandan ayrılıyor. gıcırtının sebebi ise tamamiyle bununla alakalı. biraz zorlasanız ekran kasadan çıkmaya çalışacak yani. önemli bir durum değil mümkün mertebe zorlamayınız.
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
    Konu Sahibi
çozümü için napmaliyim
 
sameet33

sameet33

Üye
bende de var o sorun. polikarbonatdan dolayı diye düşünüyorum. bide sallanınca batarya sesi geliyor ki hepsinde standart mış :D
 
erhanercan

erhanercan

Üye
hepimizde var sorun olarak algılama takma kafana :)
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
aynı sorun bende de var.ne ara oldu bilmiyorum ama sanırım telefonu yere düşürdüğümde çıkmaya başladı o ses. telefonu arkadan bastırınca böyle cır cır ses geliyo. ama normal kullanımda farkedilmediği için rahatsız etmiyor yani. bu arada sorunun tek bende olmaması rahatlattı beni sağolun :D
 

blackcemre

Üye
bende de var o sorun. polikarbonatdan dolayı diye düşünüyorum. bide sallanınca batarya sesi geliyor ki hepsinde standart mış :D
ben sallanma sorunundan servise verdim düzelttiler şimdi hiçbir tıkırtı ve sallanma yok.
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Hani Normal olarak bastırınca ses geliyor diyorsunu gelsin bi zahmet :polis:
 
alical33

alical33

Üye
Sorunun tek çözümü kasanin degismesi ben degisrirdim herhangi bir bosluk gicirti vs yok batarya sallanmasinida kendim hallettim servisle ugrasmak cok zor
 

edtaah

Üye
selam arkadaşlar benim hoparlör konuşurken çok cızırtı yapıyor son 2 haftadır başladı sesini ksıyorum biraz azalır gibi oluyor konuşurken ama açınca baya bi cızırtı oluyor telefon lumia 920 sizce servise vermelimiyim
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
selam arkadaşlar benim hoparlör konuşurken çok cızırtı yapıyor son 2 haftadır başladı sesini ksıyorum biraz azalır gibi oluyor konuşurken ama açınca baya bi cızırtı oluyor telefon lumia 920 sizce servise vermelimiyim
bulunduğun çok tozlu veya partiküllü bir ortamsa muhtemelen hoparlör toz almıştır.
 

edtaah

Üye
nasıl temizlerim peki bilginiz varmı
 
alical33

alical33

Üye
Hoparlör cikisinda filtre var ama yinede toz almis veya islanmis olabilir servise temizletirsiniz eger sorun duzelmezse hoparlör degisimi yaparlar
 

edtaah

Üye
saolun arkadaşlar servise yolladım sorun hoparlörde şimdi n71 kullanıyorum hatta kullanamıyorum çok yavaş bi telefon :) lumia dan sonra öyle hissediyor insan :)
 
alical33

alical33

Üye
saolun arkadaşlar servise yolladım sorun hoparlörde şimdi n71 kullanıyorum hatta kullanamıyorum çok yavaş bi telefon :) lumia dan sonra öyle hissediyor insan :)
allah sabır versin en kısa zamanda gelir inşallah :D
 

Benzer Konular



Üst Alt