[mod][cm9] Siii Touchwiz Paketi + Kernel (10.09.13)

Sponsorlu Bağlantılar

36caldion

Üye
arkadaşlar normal 2.3.6 daki gibi orta tuşa basınca görev yöneticisini açabikiyır muyuz?
 


NovaTR14

NovaTR14

Üye
Maaleseft sanmıyorum ama ilerde belki onuda geliştirirler isterseniz Mesajlaşma uygulamasında simgelerde hatalar vardı onları düzelttim atabilirim bide hesap makinasını türkçeleştirdidim konu sahibinin isteği üzerine atabilirim.
 
serif-23

serif-23

Üye
Maaleseft sanmıyorum ama ilerde belki onuda geliştirirler isterseniz Mesajlaşma uygulamasında simgelerde hatalar vardı onları düzelttim atabilirim bide hesap makinasını türkçeleştirdidim konu sahibinin isteği üzerine atabilirim.

eger mümkunse sen onları şimdi ayrı ayrı atabilir misin ? ben konu sahibi falan degilim ama hata varsa düzenlenmjs halinden yararlanalim :ehe
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Hesap Makinası:
-Türkçeleştirildi.

MMS (Mesajlaşma Uygulaması) :
-Mesajlarda simgelerin yerleri hatalıydı hiçbirinin sıralaması doğru değildi. Onlar düzeltildi.

Bir Teşekkürü Çok Görmeyin. Uğraştım sonuçta arkadaş istedi diye veriyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier, ddsrhtdd ve Neagf

ddsrhtdd

Üye
Hesap Makinası:
-Türkçeleştirildi.

MMS (Mesajlaşma Uygulaması) :
-Mesajlarda simgelerin yerleri hatalıydı hiçbirinin sıralaması doğru değildi. Onlar düzeltildi.

Bir Teşekkürü Çok Görmeyin. Uğraştım sonuçta arkadaş istedi diye veriyorum :)

mesajda simge dediğin ne anlayamadım. bir de stocktaki radyo ve müzik player yükleyebilsem süper olacak. bende stocktaki fmradio.apk ve postit.apk var bunları sytem/app içine attıp permisionları yaptığımda görmüyor. bunların cm9a uyumlu olanı yok mudur? mesela taskmanager.apk yı bu yolla kurabiliyorum.
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
mesajda simge dediğin ne anlayamadım. bir de stocktaki radyo ve müzik player yükleyebilsem süper olacak. bende stocktaki fmradio.apk ve postit.apk var bunları sytem/app içine attıp permisionları yaptığımda görmüyor. bunların cm9a uyumlu olanı yok mudur? mesela taskmanager.apk yı bu yolla kurabiliyorum.


Simge dediğim ":D" yaptığında başka bi smile çıkıyordu her olması gereken smile çıkmıyordu. Bunları bulman zor arkadaşım Stock ve CM sistem uygulamaları farklı diye biliyorum 2 si içinde ayrı uygulamalar yükleniyor. Ben yapmaya çalıştım ama paketleme yaparken sorun çıkarttı eğer çıkartmasaydı size şu an stock romdaki gibi bir cm rom çıkartırdım.
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
YENİ SÜRÜM GÜNCELLENDİ !
 

proxy_33

Üye
67mb lik dosya mi yeni si? Onu da normal cmw den flashlicaz di mi
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi

proxy_33

Üye
suan eski versiyonu yuklu zaten simdi 67mb liği anlattıgıın gibi flashlasam olur mu direk

yani;
  • Recovery moda girin.
  • TouchWiz Package flash'layın.
  • Clear Cache ve Dalvik Cache
  • Reboot system now yapsam direk olur mu yoksa cakısma falan olur mu?
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
suan eski versiyonu yuklu zaten simdi 67mb liği anlattıgıın gibi flashlasam olur mu direk

yani;
  • Recovery moda girin.
  • TouchWiz Package flash'layın.
  • Clear Cache ve Dalvik Cache
  • Reboot system now yapsam direk olur mu yoksa cakısma falan olur mu?

sorun olmaz dediğimle aynı zaten
 
rustemteksoy

rustemteksoy

Üye
Kardeş Bu Sadece wonder içinmi Benim Telefon Samsung Galaxy Ace Plus GT-S7500 :(
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Brick olmaz yanlış bilgi vermeyin SystemUI dosyası uyuşmadığı için açılışta kalabilir. Ama bazı dosyalar silinince yüklenilebilir.
 

Samet.25

Brick olmaz yanlış bilgi vermeyin SystemUI dosyası uyuşmadığı için açılışta kalabilir. Ama bazı dosyalar silinince yüklenilebilir.
Wonder Romunu Ace ye yukledigin zaman ne olur dene gel buraya yaz systemui ne alaka o status bar dosyasi sadece o hata verse tel acilir status bar gozukmez ama romu atarsa komple yazilimi degistirir hangi dosyalari silerek duzeltecek ? yanlis bilgi verme diyosun kralini sen veriyosun
 
andreo

andreo

Üye
    • Recovery moda girin.
    • TouchWiz Package flash'layın. bunu yaptım .....


  • Clear Cache ve Dalvik Cache bunu tam olarak nasıl yapıcaz..
 
erdi_s

erdi_s

Üye
    • Recovery moda girin.
    • TouchWiz Package flash'layın. bunu yaptım .....


  • Clear Cache ve Dalvik Cache bunu tam olarak nasıl yapıcaz..

Cwmyi actiginda wipe cache secenegi var wipe datanin altinda. Onu yapcaksin. Sonra advanceda girip wipe dalvik cache yapcaksin bu kadar
 
andreo

andreo

Üye
Cwmyi actiginda wipe cache secenegi var wipe datanin altinda. Onu yapcaksin. Sonra advanceda girip wipe dalvik cache yapcaksin bu kadar

hallettım saol ama bişey sorucam bazı yerler ing ce neden.. bıde kernelı kurmalımıyız.. kurucaksakta nasıl yapcaz acıklarsanız sevınırım
telefon süper oldu... s3 mınıhavası kattı...
 
erdi_s

erdi_s

Üye
hallettım saol ama bişey sorucam bazı yerler ing ce neden.. bıde kernelı kurmalımıyız.. kurucaksakta nasıl yapcaz acıklarsanız sevınırım
telefon süper oldu... s3 mınıhavası kattı...

Kernel kullanirsan iyi olur. Cm9un orjinal kerneli fena degil ama ben hurtsky kernel v4.3 kullaniyorum cok memnunum. Bazi yerler derken sadece bildirim ekranindaki düğmeler ingilzce onun disinda ingilizce bi yer yok
 


Üst Alt