Lumia 925 rakibini buldu iphone 3gs

Sponsorlu Bağlantılar

enterneoll

enterneoll

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 925 rakibini buldu iphone 3gs
evet arkadaşlar başlığı yanlış okumadınız geçtiğimiz günlerde nokia kendi youtube kanalı üzerinden bu video'yu gönderdi ve kamera hariç hiç bir şeyden bahsedilmiyor oysaki 2009 yılı telefonu olan 3gs kamerası hariç sistemi ve uygulama oyun kalitesi sayısı ile lumia 925'i al edebilir video tam anlamıyla çakma hangover olmuş burada izleyip görelim

[video=youtube;nIPPII1sb-M]http://www.youtube.com/watch?v=nIPPII1sb-M&feature=player_embedded[/video]
 


MaxipmaN

Üye
3gs o dananımla 925i performansta geçemez funlık olmuş diğer konularda katılıyorum
 
enterneoll

enterneoll

Üye
    Konu Sahibi
tapatalk

tapatalk

Üye
Nokia cihazlarının rakibini belli etti.
Bide bu MS ve nokia sürekli diğer sistem ve cihazları direk olarak hedef alan videolar yayınlayarak piyasadaki yerinin onlara fazla bile oldugunu kanitliyolar. Dikkat çekmek için popüler çocuklara taş atan ilkokul çocukları gibi hareketler.
 
scorpion11

scorpion11

Üye
Nokia wp geçti ne itibarı kaldı ne kalitesi.Yazık.
 
SheFy

SheFy

Üye
Nokia wp geçti ne itibarı kaldı ne kalitesi.Yazık.

Tam tersi oldu. Ağır olacak ama k.bakmayın. Siz ve sizin gibi fanlar böyle düşünüyor. 3 yıldır söylüyor. Dibe vuruyor, iflat edecek, yok kapanacak , ne oldu hiç bişey.
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
Nokia rakip markaları küçümsediğini zannediyor ama böyle saçma işler yaptıkça kendi küçülüyor farkında değil.
 
Polymath

Polymath

Üye


Tam tersi oldu. Ağır olacak ama k.bakmayın. Siz ve sizin gibi fanlar böyle düşünüyor. 3 yıldır söylüyor. Dibe vuruyor, iflat edecek, yok kapanacak , ne oldu hiç bişey.

Nokiaya ya birşey olmadımı:D:D peki. Adama fan demişsın ama kust ra bakma.Sen ondanda fansın
 

killiadam2

Üye


Nokiaya ya birşey olmadımı:D:D peki. Adama fan demişsın ama kust ra bakma.Sen ondanda fansın

Nokia cep telefonlarında sesli arama , titreşim ve sms İn patentini almış. Yapılan her telefonda var bu özellikler hangi telefonda yok? Yapılan her telefonda firmalar telif bedeli ödüyor nokia ya. Sen gelmiş diyorsun firma batar. :D araştırma yapmadan atıp tutma yetenegi 100 :D
 
phasan

phasan

Üye
karşılaştırma iyi degil bence
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
FormpR

FormpR

Üye
Ne Nokia'nın nede başka bir markanın fanlığını mı artık her neyse yapmak kullanıcılara hiçbir fayda sağlamıyor öyle değil mi? Niye birbirinizi yiyorsunuz?

Kendi görüşümü söylemek istiyorum videoyla alakası yok ama Windows Phone çok taze bir işletim sistemi ve uygulama-oyun açısından rakiplerine göre çok geride. Ayrıca Windows Phone İşletim Sistemiyle de sıkıntısı olan çok insan gördüm. Nokia yeni yeni telefonlar çıkartıp cepleri boşaltmaya çalışmak yerine oyun-uygulama ağırlıklı çalışmazsa kimseyle yarışacak konuma gelemez. Batar batmaz bilemem ama belli bir seviyenin üstüne çıkması çok zor. :)
 
alenkolik

alenkolik

Üye


Tam tersi oldu. Ağır olacak ama k.bakmayın. Siz ve sizin gibi fanlar böyle düşünüyor. 3 yıldır söylüyor. Dibe vuruyor, iflat edecek, yok kapanacak , ne oldu hiç bişey.

Komik. Sadece güldüm :)
 
fk555897

fk555897

Üye
Nokia'nın politikası çok saçma. Sadece kamerası için telefon alan olacağını hiç sanmıyorum. Telefon kadar küçük ve çok güzel fotoğraf çeken fotoğraf makineleri var. Ayrıca iPhone Lumia'ların yaptığının kat kat fazlasını yapabiliyor.
 

MaxipmaN

Üye
Nokia'nın politikası çok saçma. Sadece kamerası için telefon alan olacağını hiç sanmıyorum. Telefon kadar küçük ve çok güzel fotoğraf çeken fotoğraf makineleri var. Ayrıca iPhone Lumia'ların yaptığının kat kat fazlasını yapabiliyor.

en saçma olanı da symbianın rezillğini bilip te lumia almak rezillik devam ediyor
 

Kefelon

Üye
Iyiki bi kaliteli kamera takiyo telefonlara bence nokia harcaniyor telekomikasyonda fotograf makinesi ve video kamera sektorune girsin
 
FormpR

FormpR

Üye
Nokia seviyesini kendi videolarıyla belli ediyor :)

 
erko merko

erko merko

Üye
Nokia cep telefonlarında sesli arama , titreşim ve sms İn patentini almış. Yapılan her telefonda var bu özellikler hangi telefonda yok? Yapılan her telefonda firmalar telif bedeli ödüyor nokia ya. Sen gelmiş diyorsun firma batar. :D araştırma yapmadan atıp tutma yetenegi 100 :D
O paralarmı kurtaracak nokia'yı mantığa bak
 

Kefelon

Üye
Sesli aramanin patenti ? Graham Bell nerdesin...
 
tapatalk

tapatalk

Üye
abi sessiz arama mı yapılıyo ahahaha :D:D biz zaten nexus kullanıcıları olarak telefonda sessiz haberleşiyoruz.
 


Üst Alt