Nokia Pro Cam, Nokia Video Trimmer ve Nokia Video upload

Sponsorlu Bağlantılar

Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
beyler teamden halledebilecek varmı bana
 


tgoksen1

Üye
skynet kullanıcaya mesaj at o yapıyor kardeşim banada o yaptı :) :megafon:
 

gizemlixx

Üye
yaaa kardeşim notepadı actıgımda boş bi sayfa var nerde neyi arıyoruz adam gibi acıklasanıza notepadı actım ctrl f yaptım arama yeri geldi dediginiz yazıyı kopyaladım bulmuyor sen ara bul diyorsun ama notepadı actıgımda boş bi sayfa cıkıyor nerde bu metin biraz detaylı anlatında yapayım dünden beri ugrasıyorum fiddler web brugger acık olucakmı notepadı acarken bunları biraz detaylı anlatında yapayım
 
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
yaaa kardeşim notepadı actıgımda boş bi sayfa var nerde neyi arıyoruz adam gibi acıklasanıza notepadı actım ctrl f yaptım arama yeri geldi dediginiz yazıyı kopyaladım bulmuyor sen ara bul diyorsun ama notepadı actıgımda boş bi sayfa cıkıyor nerde bu metin biraz detaylı anlatında yapayım dünden beri ugrasıyorum fiddler web brugger acık olucakmı notepadı acarken bunları biraz detaylı anlatında yapayım

Bak kardes, önce Fiddler´i kurup calistiriyoruz.

tools -> fiddler options -> connection -> allow remote connection´i isaretliyoruz

ok´e tiklayip uygulamayi yeniden baslatiyoruz

uygulamayi baslatinca Ctrl ve r´e ayni anda basinca Notepad aciliyor, ama Notepad´in ici bos degil.Eger bos ise, bir hata var demek...Cünkü icinde baya yazilar var

hemen sonra Ctrl ve f´ya basip arama butonunu aciyoruz, arama butonu acilmassa kendin arayacaksin

rayacagin metin su: static function OnBeforeRequest (oSession: Session) {

Sonrasi bahsettigim gibi
 

gizemlixx

Üye
bende diyorumki ctrl r ye bastıgımda notepad acılmıyor ki yaa
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Ducane Bunun telefona zararı var mı ?
 
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
Ducane Bunun telefona zararı var mı ?

Ne gibi zarari olabilir ki? Ben kullaniyorum ve gayet stabil calisiyor, diger kullanicilardan da sikayet gelmedi, demek ki sorun yok

- - - Eklendi - - -

bende diyorumki ctrl r ye bastıgımda notepad acılmıyor ki yaa

Kardesim böyle bir sorun bende ve diger üyelerde yok. Nasil olurda acilmaz, bende anlam veremiyorum... Ctrl ve r´e basinca hemen notepad aciliyor bende, simdi denedim bir daha, oluyor.

Fiddler uygulamasi acilinca, fiddler uygulamasinin acilan penceresine bir kere mouse ile tikla sonra hemen Ctrl ve r´ye bas
 

gizemlixx

Üye
benim bilgisayar xp işletim sistemli ondan olabilirmi yada sana zahmet notepadı actıgında içerisindeki yazanları kopyalayıp buraya yapıstırsan bende notepadı kendim acıp yapıstırsam sonra düzenlemeyi yapıp kaydetsem öyle olmazmı
 
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
benim bilgisayar xp işletim sistemli ondan olabilirmi yada sana zahmet notepadı actıgında içerisindeki yazanları kopyalayıp buraya yapıstırsan bende notepadı kendim acıp yapıstırsam sonra düzenlemeyi yapıp kaydetsem öyle olmazmı

Bu tabiki olabilir, benim bilgisayar Win 8, sana özelden icerigini yollarim birazdan
 
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
teamle bana kurar mısın

Hocam ben team olayindan anlamam, fakat hatirladigim kadari ile bundan iki üc sayfa önce skynet sana sormustu kurayim mi diye, sen skynet ile irtibata gec, eminim ki sana yardimci olacaktir
 

tgoksen1

Üye
bende kurabılırım skynet den oğrendım teamden yaparım
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
Dilaver Kaplan

Dilaver Kaplan

Üye
yükledim zaaaaa xd:alkis

- - - Eklendi - - -

ayrıca teşekkürler:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: tgoksen1
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
teamden kuracak varmı bana
 
Lumia820

Lumia820

Üye
her şeyi yaptım ama kullanılamıyor diyor team yada anlatacak var mı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tgoksen1
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
Lumia820

Lumia820

Üye
Anlatmasina anlatirim, fakat nerede sorun yasiyorsun ? Simdi ise gidecegim, anca gece gelince cevaplarim
son adıma kadar yapıyorum doğru olarak ama qr ı okutunca 820 ye procam uyumlu değil diyor
 


Üst Alt