yaaa kardeşim notepadı actıgımda boş bi sayfa var nerde neyi arıyoruz adam gibi acıklasanıza notepadı actım ctrl f yaptım arama yeri geldi dediginiz yazıyı kopyaladım bulmuyor sen ara bul diyorsun ama notepadı actıgımda boş bi sayfa cıkıyor nerde bu metin biraz detaylı anlatında yapayım dünden beri ugrasıyorum fiddler web brugger acık olucakmı notepadı acarken bunları biraz detaylı anlatında yapayım
Bak kardes, önce Fiddler´i kurup calistiriyoruz.
tools -> fiddler options -> connection -> allow remote connection´i isaretliyoruz
ok´e tiklayip uygulamayi yeniden baslatiyoruz
uygulamayi baslatinca Ctrl ve r´e ayni anda basinca Notepad aciliyor, ama Notepad´in ici bos degil.Eger bos ise, bir hata var demek...Cünkü icinde baya yazilar var
hemen sonra Ctrl ve f´ya basip arama butonunu aciyoruz, arama butonu acilmassa kendin arayacaksin
rayacagin metin su:
static function OnBeforeRequest (oSession: Session) {
Sonrasi bahsettigim gibi