Invoke
Üye
Kardeş, mesaj kutun dolmuş özelden devam edemiyorum buraya yazacağım:
"
Lumialar güzel telefonlar aslında, yalnız oyun oynarım demiştin önceki mesajda bu androiddeki kadar olmaz, kısıtlı olacaktır, çünkü markette o kadar oyun yok, hatta androidle kıyaslarsak yok bile denebilir, ama gelişen bir sistem diyorlar, haklılar ama yavaş gelişiyor androide göre. Market açısından konuşuyorum. Ha filminizi izler, şarkınızı dinler, internetinize girersiniz, whatsapp radyosu vs gibi uygulamalar var, oyun olarak da hiç yok değil var ama androide göre çok az olur, sizin için önemli ise oyun vazgeçin ha idare ederim diyorsanız, alın güzel telefonlar.
Aceye filan sakın bulaşmayın, üzülürsünüz.
800liraya çıkarsanız Xperia L'de çok güzel bir telefon. Onun haricinde discovery istemiyorsanız o civarlarda önerebilecek pek android yok, benim bildiğim."
Tamam?
- - - Eklendi - - -
Bu arada konuyu okudum da birazcık, Xperia Udan bahsedilmiş, ve tek eksiği 512mb ram denilmiş, değil. Ayrıca hafızası sıkıntı. Hafıza kartı desteği yok, 8gbdan sana kalan hafıza 5-6 gibi bir şeydir(tam olarak kaç kalıyor bilmiyorum ama 8den daha az olduğuna emin olabilirsin) Yani hafıza sıkıntı ram sıkıntı. Eski telefon.
- - - Eklendi - - -
Discovery ve atrix ile video izleyebilir, internete girebilir, oyun oynayabilirsin kısaca bu dediklerin yapılır zaten.
"
abdllhekz' Alıntı:600 tl ama discovery almam lumia 520 almayı düşünüyorum-qarapapaq-' Alıntı:abdllhekz' Alıntı:kardeş telefon alıcam düzgün ve hesaplı bir telefon söylermisin ?
(oyun oynamak, internete girmek, şarkı dinlemek, video ve film izlemek için alıyorum.)
Hesaplıdan kastınız bütçeniz söylerseniz daha iyi yardımcı olmaya çalışırım, yalnız şu aralar general mobile discovery var 600 lira ve alanlar memnun isterseniz, forumdan gmdiscovery sahibi biriyle
konuşun, Fiyatına göre özellikleri çok iyi.
Lumialar güzel telefonlar aslında, yalnız oyun oynarım demiştin önceki mesajda bu androiddeki kadar olmaz, kısıtlı olacaktır, çünkü markette o kadar oyun yok, hatta androidle kıyaslarsak yok bile denebilir, ama gelişen bir sistem diyorlar, haklılar ama yavaş gelişiyor androide göre. Market açısından konuşuyorum. Ha filminizi izler, şarkınızı dinler, internetinize girersiniz, whatsapp radyosu vs gibi uygulamalar var, oyun olarak da hiç yok değil var ama androide göre çok az olur, sizin için önemli ise oyun vazgeçin ha idare ederim diyorsanız, alın güzel telefonlar.
Aceye filan sakın bulaşmayın, üzülürsünüz.
800liraya çıkarsanız Xperia L'de çok güzel bir telefon. Onun haricinde discovery istemiyorsanız o civarlarda önerebilecek pek android yok, benim bildiğim."
Tamam?
- - - Eklendi - - -
Bu arada konuyu okudum da birazcık, Xperia Udan bahsedilmiş, ve tek eksiği 512mb ram denilmiş, değil. Ayrıca hafızası sıkıntı. Hafıza kartı desteği yok, 8gbdan sana kalan hafıza 5-6 gibi bir şeydir(tam olarak kaç kalıyor bilmiyorum ama 8den daha az olduğuna emin olabilirsin) Yani hafıza sıkıntı ram sıkıntı. Eski telefon.
- - - Eklendi - - -
discovery motorola falan oralara dalma ben video izlemek, internete girmek ve oyun oynamak için alıyom
Discovery ve atrix ile video izleyebilir, internete girebilir, oyun oynayabilirsin kısaca bu dediklerin yapılır zaten.
ye alınabilecek milyonlarca telefon yok unutma. Telefonları inceleyip bir karar vermelisin.