Telefon Tavsiyesi max. 600 tlye 0 telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

UpOneTR

UpOneTR

Üye
ne atarlısı bütçeyi artırmak için 1 ay beklemem lazım ben 1 ay beklemem

- - - Eklendi - - -

olm hem ben sana android telefon söyle diyom sen atarlı konusuyon dion tobe tobe

Önümüz bayram belki baban felan destek çıkar ne biliyim

Motorola razr xt910 öneririm sana 650tlye bulursun sana gore baska benim önerebileceğim yok
 


abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
600:tl:ye alınabilecek milyonlarca telefon yok unutma. Telefonları inceleyip bir karar vermelisin.
sen incelediğin telefonlardan bi tavsiye et bize

- - - Eklendi - - -



Önümüz bayram belki baban felan destek çıkar ne biliyim

Motorola razr xt910 öneririm sana 650tlye bulursun sana gore baska benim önerebileceğim yok
yıllardır motorola yada discovery almam diom tamammı ?
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi


2. en iyi telefon atrix mi dedim ben en iyisini eliyosun dedim
en iyisine discovery veya atrix deme 2. en iyi telefona geç derken bana önereceğin başka güzel bir telefon

- - - Eklendi - - -



Android: Discovery
WP: Lumia 520
peki wp mi android mi ? ben en çok internette gezinirim şarkı dinlerim video izlerim 4-5 tane güzel oyun oynarım fazla fotoğraf veya video çekmem filtrelememe göre cevap ver
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
sen incelediğin telefonlardan bi tavsiye et bize

- - - Eklendi - - -


yıllardır motorola yada discovery almam diom tamammı ?

ben sana bi kez discovery dedim mi
Ben motorola hayranyım tek önereceğim şey motoroladır

Tartışmaya kapatıldı.
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
galaxy ace 2 al o zaman dostum asphalt7 most wanted oynatır.
 
achambo

achambo

Üye
  • Beğen
Tepkiler: abdllhekz
Invoke

Invoke

Üye
Kardeşim bu fiyata ya 2.el alacaksın, istemiyorum diyorsun, ya gmd alacaksın istemiyorum diyorsun. Ya da işte 520 oluyor Xperia U oluyor vs bunlar gibi telefonlar oluyor. Onlara da bak diyorum ki:
520'nin wphone marketi pek gelişmiş market değil, andorid kadar rahat değilsin.
Xperia U: Hafızası sıkıntı sana kalacak alan 8gb değil daha da az, 5 diye düşünelim şimdi:
Bugün bir oyun, sağlam bir oyun 1,5-2gb. Nova3 mesela, ya da Asphalt 7 Most Wanted, Modern Combat 3, Dungeon Hunter bunların hepsi 1gbdan yüksek oyunlar, ki çalıştırır xperia u bunları. Ama 512mb ramde biraz problem olur da 600liraya 1gb ramli androidde yok, elediklerimizden geri kalanlar arasında* Ama idare eder, ben de Xperia Ray var gayette idare ediyor, ben pişman olacağını düşünmüyorum pek fazla. Hatta mutlu bile olursun :D ama tekrar hafıza ile devam edecek olursak: aynı anda yüksek boyutlu 2 oyun kuramayacaksın. Ya da kuracaksın ama müziklerini iyice azaltacaksın. Oyunu bitirince sil zaten. Filmlerimi telefona atarım diye düşünüyorsan, o zaman oyunlardan vazgeçeceksin ve aynı anda telefonunda 480plik 2şer saatlik film diye düşünsek 1,5 -2gb idecektir onlar da. 2film desek 3-4gb (yani hafızan bitti sayılır), O zaman filmleri internette izleyeceksin ya wifiin olacak ya da wifin çünkü internet paketi dayanmaz :D

Hafızayı idareli kullanırım android olsun, xperia olsun da hafızası da az olsun diyorsan sen bilirsin, ha bana sorarsan mantıklı mı pek değil bana yetmez o hafıza sen dersen ki bana yeter, al hayırlı olsun :)

Sen zaten bize pek fazla seçenek bırakmamışsın, önerileri onu önermeyin diyorsun sürekli, kısıtlı yani 2 seçenek var önümüzde U ve 520.
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Kardeşim bu fiyata ya 2.el alacaksın, istemiyorum diyorsun, ya gmd alacaksın istemiyorum diyorsun. Ya da işte 520 oluyor Xperia U oluyor vs bunlar gibi telefonlar oluyor. Onlara da bak diyorum ki:
520'nin wphone marketi pek gelişmiş market değil, andorid kadar rahat değilsin.
Xperia U: Hafızası sıkıntı sana kalacak alan 8gb değil daha da az, 5 diye düşünelim şimdi:
Bugün bir oyun, sağlam bir oyun 1,5-2gb. Nova3 mesela, ya da Asphalt 7 Most Wanted, Modern Combat 3, Dungeon Hunter bunların hepsi 1gbdan yüksek oyunlar, ki çalıştırır xperia u bunları. Ama 512mb ramde biraz problem olur da 600liraya 1gb ramli androidde yok, elediklerimizden geri kalanlar arasında* Ama idare eder, ben de Xperia Ray var gayette idare ediyor, ben pişman olacağını düşünmüyorum pek fazla. Hatta mutlu bile olursun :D ama tekrar hafıza ile devam edecek olursak: aynı anda yüksek boyutlu 2 oyun kuramayacaksın. Ya da kuracaksın ama müziklerini iyice azaltacaksın. Oyunu bitirince sil zaten. Filmlerimi telefona atarım diye düşünüyorsan, o zaman oyunlardan vazgeçeceksin ve aynı anda telefonunda 480plik 2şer saatlik film diye düşünsek 1,5 -2gb idecektir onlar da. 2film desek 3-4gb (yani hafızan bitti sayılır), O zaman filmleri internette izleyeceksin ya wifiin olacak ya da wifin çünkü internet paketi dayanmaz :D

Hafızayı idareli kullanırım android olsun, xperia olsun da hafızası da az olsun diyorsan sen bilirsin, ha bana sorarsan mantıklı mı pek değil bana yetmez o hafıza sen dersen ki bana yeter, al hayırlı olsun :)

Sen zaten bize pek fazla seçenek bırakmamışsın, önerileri onu önermeyin diyorsun sürekli, kısıtlı yani 2 seçenek var önümüzde U ve 520.

Herkes adına teşekkürler
Umarım kardeşimiz anlar ve daha fazla üstelemez :)
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
1 kez daha filtreliyorum fazla fotoğraf video çekmem en çok internette gezinirim sonra video izleyip şarkı dinlerim sonra 4-5 tane güzel oyun indirip oynarım.

- - - Eklendi - - -



Herkes adına teşekkürler
Umarım kardeşimiz anlar ve daha fazla üstelemez :)
üstelemez derken ?
 
achambo

achambo

Üye
internet,video,oyun-> gm discovery

müzik-> l520
 

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
842
Telefon Tavsiyesi telefon önerisi
Cevap
18
Görüntüleme
841
İmamcivciv
Telefon Tavsiyesi Telefon tavsiyesi
Cevap
7
Görüntüleme
398
İmamcivciv


Üst Alt