Telefon Tavsiyesi max. 600 tlye 0 telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
Kardeş, mesaj kutun dolmuş özelden devam edemiyorum buraya yazacağım:

"
abdllhekz' Alıntı:
-qarapapaq-' Alıntı:
abdllhekz' Alıntı:
kardeş telefon alıcam düzgün ve hesaplı bir telefon söylermisin ?

(oyun oynamak, internete girmek, şarkı dinlemek, video ve film izlemek için alıyorum.)

Hesaplıdan kastınız bütçeniz söylerseniz daha iyi yardımcı olmaya çalışırım, yalnız şu aralar general mobile discovery var 600 lira ve alanlar memnun isterseniz, forumdan gmdiscovery sahibi biriyle
konuşun, Fiyatına göre özellikleri çok iyi.
600 tl ama discovery almam lumia 520 almayı düşünüyorum

Lumialar güzel telefonlar aslında, yalnız oyun oynarım demiştin önceki mesajda bu androiddeki kadar olmaz, kısıtlı olacaktır, çünkü markette o kadar oyun yok, hatta androidle kıyaslarsak yok bile denebilir, ama gelişen bir sistem diyorlar, haklılar ama yavaş gelişiyor androide göre. Market açısından konuşuyorum. Ha filminizi izler, şarkınızı dinler, internetinize girersiniz, whatsapp radyosu vs gibi uygulamalar var, oyun olarak da hiç yok değil var ama androide göre çok az olur, sizin için önemli ise oyun vazgeçin ha idare ederim diyorsanız, alın güzel telefonlar.
Aceye filan sakın bulaşmayın, üzülürsünüz.
800liraya çıkarsanız Xperia L'de çok güzel bir telefon. Onun haricinde discovery istemiyorsanız o civarlarda önerebilecek pek android yok, benim bildiğim."

Tamam?


- - - Eklendi - - -

Bu arada konuyu okudum da birazcık, Xperia Udan bahsedilmiş, ve tek eksiği 512mb ram denilmiş, değil. Ayrıca hafızası sıkıntı. Hafıza kartı desteği yok, 8gbdan sana kalan hafıza 5-6 gibi bir şeydir(tam olarak kaç kalıyor bilmiyorum ama 8den daha az olduğuna emin olabilirsin) Yani hafıza sıkıntı ram sıkıntı. Eski telefon.


- - - Eklendi - - -

discovery motorola falan oralara dalma ben video izlemek, internete girmek ve oyun oynamak için alıyom

Discovery ve atrix ile video izleyebilir, internete girebilir, oyun oynayabilirsin kısaca bu dediklerin yapılır zaten.
 


abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş, mesaj kutun dolmuş özelden devam edemiyorum buraya yazacağım:

"

Lumialar güzel telefonlar aslında, yalnız oyun oynarım demiştin önceki mesajda bu androiddeki kadar olmaz, kısıtlı olacaktır, çünkü markette o kadar oyun yok, hatta androidle kıyaslarsak yok bile denebilir, ama gelişen bir sistem diyorlar, haklılar ama yavaş gelişiyor androide göre. Market açısından konuşuyorum. Ha filminizi izler, şarkınızı dinler, internetinize girersiniz, whatsapp radyosu vs gibi uygulamalar var, oyun olarak da hiç yok değil var ama androide göre çok az olur, sizin için önemli ise oyun vazgeçin ha idare ederim diyorsanız, alın güzel telefonlar.
Aceye filan sakın bulaşmayın, üzülürsünüz.
800liraya çıkarsanız Xperia L'de çok güzel bir telefon. Onun haricinde discovery istemiyorsanız o civarlarda önerebilecek pek android yok, benim bildiğim."

Tamam?


- - - Eklendi - - -

Bu arada konuyu okudum da birazcık, Xperia Udan bahsedilmiş, ve tek eksiği 512mb ram denilmiş, değil. Ayrıca hafızası sıkıntı. Hafıza kartı desteği yok, 8gbdan sana kalan hafıza 5-6 gibi bir şeydir(tam olarak kaç kalıyor bilmiyorum ama 8den daha az olduğuna emin olabilirsin) Yani hafıza sıkıntı ram sıkıntı. Eski telefon.


- - - Eklendi - - -



Discovery ve atrix ile video izleyebilir, internete girebilir, oyun oynayabilirsin kısaca bu dediklerin yapılır zaten.
600 tl lik android en iyi telefon xperia u gibi lg l7 tek çekirdekli onu almam ve discovery veya atrixi hiç söyleme xperia u dan ii 600 tllik android bir telefon söylermsn o zaman bide ben tek oyun için değil oyunu çok oynamam 4-5 tane güzel oyun oynarım ve en çok internette gezinip, video izleyip, şarkı dinlerim fazla fotoğraf, video falan çekmem ben filtreledim sen hangi telefonu tavsiye edersin ?

- - - Eklendi - - -

Vatandaki xperia u 8 gb yazıyor bu tabikide.Millet temple run subway surfers oynarken lumiayla el sallamak istemiyorsan tabi :)
xperia u da subway surfers var mı ?
 

ChasingTheSun

Üye
ANDROİD var daha nolsun.Subway da var tabiki
 

ChasingTheSun

Üye
Hafızayı kullanmayı bilirsen yeter.Ben 16 gb iphone dan 8 liğe geçtim ve bana rahat rahat yetiyo.Oyunları bitirdikçe siliyorum,müzik arşivimide sürekli güncelliyırum.Sonradan pişman olmaman için söylüyorum,emin ol lumianın hafızası bilmem nesi u nun kullandığı sistemin yanında fasa fiso.
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
Hafızayı kullanmayı bilirsen yeter.Ben 16 gb iphone dan 8 liğe geçtim ve bana rahat rahat yetiyo.Oyunları bitirdikçe siliyorum,müzik arşivimide sürekli güncelliyırum.Sonradan pişman olmaman için söylüyorum,emin ol lumianın hafızası bilmem nesi u nun kullandığı sistemin yanında fasa fiso.
qarapapaq birşeyler yazsın ona göre seçeyim
 
achambo

achambo

Üye
ace 2 almıyacağım

- - - Eklendi - - -

lumia 520 veya xperia u alacağım ikisi arasında kaldım sizce ne alayım ama büyük ihtimal 520 alcam

bir şey dicem sen kafaya 520 yi koyduysan daha fikir almana gerek yok bana göre en başından beri 520 düşünüyodun ve alınca güncelleme ve oyun bekliceksin bence


- - - Eklendi - - -

u nun hafızası kısıtlı peki buna ne diyeceksin ?

u alma yetmez sana
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi


bir şey dicem sen kafaya 520 yi koyduysan daha fikir almana gerek yok bana göre en başından beri 520 düşünüyodun ve alınca güncelleme ve oyun bekliceksin bence


- - - Eklendi - - -



u alma yetmez sana
iide adam gibi android telefon warmı 600 tlye xperia u dan başka discovery veya atrix deme ama
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
iide adam gibi android telefon warmı 600 tlye xperia u dan başka discovery veya atrix deme ama

var galaxy s2 müthiş telefon ubuntu bile çalıştıracak ama ikinci el. bakın tertemiz kutulu faturalı aksesuarlı yurtiçi kayıtlı cihazlar var 600 e iyi düşünün discovery bulamazsam bende alıcam s2
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi
var galaxy s2 müthiş telefon ubuntu bile çalıştıracak ama ikinci el. bakın tertemiz kutulu faturalı aksesuarlı yurtiçi kayıtlı cihazlar var 600 e iyi düşünün discovery bulamazsam bende alıcam s2
s2 bana göre değil
 
DalvikCache

DalvikCache

Üye
neyini beğenmediniz
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Kardeşim kararını verdin mi ne alıyosun?
 
achambo

achambo

Üye
iide adam gibi android telefon warmı 600 tlye xperia u dan başka discovery veya atrix deme ama

tamam da atrix zaten demem ama o fiyata olan en iyi telefonu eliyosun

xperai u alınmaz benim telefonda bile uygulamalar 200 mb yer kaplamasına rağmen 6 gb kullanıyorum

android içn 4 gb asla yetmez pişman olursun ben üstüne basa basa discovery diyorum ama sana kalmış deediklerinin hepsinde 600 tlye en iyi telefon discovery oyun(android malum tüm oyunları da kaldırıyo)-video(ekran çözünürlüğü ve büyüklük)-internet(tarayıcısı çok seri:))
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi


tamam da atrix zaten demem ama o fiyata olan en iyi telefonu eliyosun

xperai u alınmaz benim telefonda bile uygulamalar 200 mb yer kaplamasına rağmen 6 gb kullanıyorum

android içn 4 gb asla yetmez pişman olursun ben üstüne basa basa discovery diyorum ama sana kalmış deediklerinin hepsinde 600 tlye en iyi telefon discovery oyun(android malum tüm oyunları da kaldırıyo)-video(ekran çözünürlüğü ve büyüklük)-internet(tarayıcısı çok seri:))
sen o zaman 600 tlye 2. en iyi telefona geç l7 deme kasıyor tek çekirdekli zaten
 

abdllhekz

Üye
    Konu Sahibi


Bütçeni artır :)
Belli kafan karışmış atarlı konuşuyosun :)
ne atarlısı bütçeyi artırmak için 1 ay beklemem lazım ben 1 ay beklemem

- - - Eklendi - - -

olm hem ben sana android telefon söyle diyom sen atarlı konusuyon dion tobe tobe
 
ANIL

ANIL

Admin
600:tl:ye alınabilecek milyonlarca telefon yok unutma. Telefonları inceleyip bir karar vermelisin.
 

Benzer Konular

Cevap
13
Görüntüleme
842
Telefon Tavsiyesi telefon önerisi
Cevap
18
Görüntüleme
841
İmamcivciv
Telefon Tavsiyesi Telefon tavsiyesi
Cevap
7
Görüntüleme
398
İmamcivciv


Üst Alt