N9 Alıyorum ama Sorularım Var ! !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fingerback5

fingerback5

Üye


Kaldığı yerde mi durduruyor yoksa video yu en baştan mi yüklüyor?

Kaldığı yerde duruyor.Bir arama felan geldiğinde,batarya düşük uyarısı verdiğinde,yeni bir uygulamaya geçtiğinde duruyor.Tekrar videoya döndüğünde devam ettirebiliyorsun.
 


pRime.

pRime.

Üye
dostum bak n9'u android kullanmak için alacaksan alma. yanlış yaparsın. n9 meego ile kullanmak için yapıldı. en güzel çalıştığı sistem de meegodur. androidi bu kadar merak ediyorsan aynı fiyat aralığında bir sürü android cihazı mevcut onlara bakmanı tavsiye ederim.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
dostum bak n9'u android kullanmak için alacaksan alma. yanlış yaparsın. n9 meego ile kullanmak için yapıldı. en güzel çalıştığı sistem de meegodur. androidi bu kadar merak ediyorsan aynı fiyat aralığında bir sürü android cihazı mevcut onlara bakmanı tavsiye ederim.

soyle birsey daha var aynen katiliyor ve ekliyorum n9'daki android isteklerini tam karsilamayacaktir. normal bir android cihaz alman daha mantikli. hatta casper'in 4 cekirdekli cihazi var cok daha iyi donanimli emin ol o cihaz n9'daki android'den onlarca kat fazla performans sunacaktir. android kurarken yasadigin sorunlar bir yana cihazin garanti disinda kalacak. kisacasi n9'u n9 yapan harmattan'dir. harmattan kullanirim ben diyorsan n9 al nitdroid emin ol ki isteklerini karsilamayacak ve hayal kirikligindan oteye gidemeyecek.
 

partyhard

Üye
N9 aliyosan android hayalin olmasin onu yaz aklina. En son arama kamera hiçbirşey cslismiyodu
 
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
bence N9 IYI KARDEŞIM ÜMIT EDIYORUM KI ILERDE ANDROID DAHA IYI PORTLANCAK
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
N9 aliyosan android hayalin olmasin onu yaz aklina. En son arama kamera hiçbirşey cslismiyodu

kameralar, ahize, gps ve mikrofonlar ilk surumden bu yana calismiyor.


- - - Eklendi - - -

bence N9 IYI KARDEŞIM ÜMIT EDIYORUM KI ILERDE ANDROID DAHA IYI PORTLANCAK

ilk surumden bu yana degisen birsey yok malesef. sadece kullanima yonelik birsey nitdroid. en son bir ara 4.2 dendi halen guncellemeyi vermedi.
 
PriZm

PriZm

Üye
Bazı arkadaşlar multitaskı fazla abartmış.Evet androidde her uygulamada olmasa da multitask var.

Arkaplanda indirme (bu 2.2.1 froyo sürümünden beri var)
Uygulamanın arkaplanda çalışması (ics+)
UYGULAMALAR GERI YUKLEME YAPMIYOR (hc+)


Youtube konusuna gelirsek uygulama arkaplanda yükleme yapamıyor bu uygulamanın sorunu androidin değil.Tarayıcıdan yada tubemate gibi farklı bir youtubr programı ile açın dediğimi anlarsınız.
Videolu olarak bile kanıtlayabilirim bunları.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Taş geliyor gibi Ali :D
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Bazı arkadaşlar multitaskı fazla abartmış.Evet androidde her uygulamada olmasa da multitask var.

Arkaplanda indirme (bu 2.2.1 froyo sürümünden beri var)
Uygulamanın arkaplanda çalışması (ics+)
UYGULAMALAR GERI YUKLEME YAPMIYOR (hc+)


Youtube konusuna gelirsek uygulama arkaplanda yükleme yapamıyor bu uygulamanın sorunu androidin değil.Tarayıcıdan yada tubemate gibi farklı bir youtubr programı ile açın dediğimi anlarsınız.
Videolu olarak bile kanıtlayabilirim bunları.

yahu anlatmak istedigim arkaplandaki uygulamayi etkin bir sekilde kullanmak multitask dedigim budur. engin abinin de anlatmak istedigi buydu sanirim. biz N9 kullanicilari olarak diger sistemlerdeki multitask olayini multitask'dan saymiyoruz olay bu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
PriZm

PriZm

Üye
[ENGİN];6222347' Alıntı:
Taş geliyor gibi Ali :D
Gelsin abi sopam hazır geri yollarım :Dsopa:


- - - Eklendi - - -



yahu anlatmak istedigim arkaplandaki uygulamayi etkin bir sekilde kullanmak multitask dedigim budur. engin abinin de anlatmak istedigi buydu sanirim. biz N9 kullanicilari olarak diger sistemlerdeki multitask olayini multitask'dan saymiyoruz olay bu :)
Benim sözüm fazlasıyla abartanlaraydı.Yok arkaplanda indirme yapamıyor yok youtube kapanıyor vsvs.Bunlar geçeli yıllar oldu.Bilgilerinizi güncellemeniz lazım.Eski kalmış :D
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Olabilir bişey demedik Ali :) Ama şunu kabul et n9'da ki multitask hiçbir telefonda yok en son sürümler ve cihazlar dahil :) kabul etmede göreyim hadi sopa:
 
PriZm

PriZm

Üye
[ENGİN];6222432' Alıntı:
Olabilir bişey demedik Ali :) Ama şunu kabul et n9'da ki multitask hiçbir telefonda yok en son sürümler ve cihazlar dahil :) kabul etmede göreyim hadi sopa:
N9'a bu güne kadar multitask konusunda laf attığımı hatırlamıyorum. :D
 
PriZm

PriZm

Üye


symbian, ios ve hatta android'de de var ama isim olarak var demek dogru olur. hangisinde ayni isleme 2 farkli gorev verebiliyorsun ki? hangisinde misal tarayiciyici 2 defa calistirabiliyorsun ki? 2 sekme acmak farkli 2 defa calistirmak farkli seyler.
Android de aynı uygulamayı birden fazla kere çalıştırabilirsin.

+ olarak Multiwindow var :ehe
 
Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar n9 almamdaki sebep farklılık tasarım ram onun haricinde android kullanmak değil amacım ama varsa kullanırız neden kullanmayalım Harmattan daki eksiklikleri androidten karşılarım Tek Amaç Bu Yoksa Gider Lumia Alırım 1 Ay sonra sıkılır 2.el olarak satarım ama n9 da öyle değil devamlı farklı sistemler var uğraşacağın seyler var her gün farklı bir işletim sistemi :)
 

partyhard

Üye
Arkadaşlar n9 almamdaki sebep farklılık tasarım ram onun haricinde android kullanmak değil amacım ama varsa kullanırız neden kullanmayalım Harmattan daki eksiklikleri androidten karşılarım Tek Amaç Bu Yoksa Gider Lumia Alırım 1 Ay sonra sıkılır 2.el olarak satarım ama n9 da öyle değil devamlı farklı sistemler var uğraşacağın seyler var her gün farklı bir işletim sistemi :)
nexus serisinden bişey al hem ubuntu anroid firefox belki tizen kullanırsın
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
galaxy nexus var misal. cift cekirdek islemci, 1 gb ram
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt