699 Tl N9 Mantık olarakda Fiyat Olarakda N9galaxy s2 hd modeli de olabilir. tizen gelistirici cihaziyla ayni donanimi tasiyor. fiyatlarini bilemiyorum.

Kokoş Androidci Olmak İstemiyorumgalaxy nexus 800 liradan satılıyor electro world'de almak isteyenlere duyrulur.

699 Tl N9 Mantık olarakda Fiyat Olarakda N9
- - - Eklendi - - -
Kokoş Androidci Olmak İstemiyorum![]()
Kokoş Androidci Olmak İstemiyorum![]()


Harmattan Sürümünde Pek Sıkılacağımı Düşünmüyorum Ve Siparişi Verdim Kardeşim ilgin İçin Teşekkürler Androide Önyargılı değilim 1 kere deneyimim oldu ve hayattan soğudum galaxy GioAndroide cok onyargili yaklasiyosun bence nexus da farkli bir cihaz n9un ustune verecegin 100 tlye kat kat deger.Ama sen kararini vermis gibisin cok farkli olsun dersen n9 al ama telefondan sikilman fazla surmez.

Üzerinize Alınmayın Albayım Tamam Çok Uyguluma var Store da ama 50 tane fener uygulaması var ne gerek var Belli Başlı Programlar Harici Hepsi Tekrarlanan Şeyler Bütün İşletim Sistemlerinde Aynı
Harmattan Sürümünde Pek Sıkılacağımı Düşünmüyorum Ve Siparişi Verdim Kardeşim ilgin İçin Teşekkürler Androide Önyargılı değilim 1 kere deneyimim oldu ve hayattan soğudum galaxy Gio![]()

Farkeden Birşey Varmı Gene Android Aynı Marketi Kullanıyor Anlatmak İstediğim Androide Çamur Atmak Değil Bana Karışık Geliyor Android Gio ile Nexus Arasındaki Tek Fark Oyunları Daha Seri Açar Nexus Gionun açamadıklarını AçarGioyla nexusu bir tutuyosan
Gio marketin kacta kacini destekler? android 2.3 icin saglam bisey yok nerdeyse#Prime Kardeşim Tek Birşey Soracağım Androide Yönlendiriorsun ama kullandığın telefon N9 Tamam Belki Beni Düşünüyorsun Ama Şöylede Bir Durum Var N9 Kullanıcıları Çoğalmasın Olarakda Düşünüyorsun Olabilir
- - - Eklendi - - -
Farkeden Birşey Varmı Gene Android Aynı Marketi Kullanıyor Anlatmak İstediğim Androide Çamur Atmak Değil Bana Karışık Geliyor Android Gio ile Nexus Arasındaki Tek Fark Oyunları Daha Seri Açar Nexus Gionun açamadıklarını Açar
Farkeden Birşey Varmı Gene Android Aynı Marketi Kullanıyor Anlatmak İstediğim Androide Çamur Atmak Değil Bana Karışık Geliyor Android Gio ile Nexus Arasındaki Tek Fark Oyunları Daha Seri Açar Nexus Gionun açamadıklarını Açar
#Prime Kardeşim Tek Birşey Soracağım Androide Yönlendiriorsun ama kullandığın telefon N9 Tamam Belki Beni Düşünüyorsun Ama Şöylede Bir Durum Var N9 Kullanıcıları Çoğalmasın Olarakda Düşünüyorsun Olabilir![]()
Benim istediğim telefon neden n9 anlatım ben hayatım boyunca Nokia Kullandım Şuan Anroide Geçsem En Fazla 5 Ay 5 ay sonra galaxy s5 çıkar ve telefonumun hçbir değeri kalmaz anlatmak istediğim bu android delisi değilim n9 un açık kaynaklı olmasını avantaj olarak görüyorum nitdroid olmaz nemo o olmadı farklı bir sistem Yani kısaca oyun ihtiyacımı portlar sayesinde gideririm zaten oyun oynayan birisi değilim boş zamanlarımda sadece oynarım Gerekli program ve oyunlar harmattanda var diyorsanız hiç bir problem yok benim için n9 un sadece asilliğine vuruldum ben Ankarada yaşıyorum sincanda 20 Telefoncuya sorum 1 tanesinde N9 Bulamadım . O yüzden 0 alıyorum .. İnşallah demek istediğimi anlamışsınızdır yani açarkan Meego Ve Nitroid Olmadı Meego + Debian
serdar n9'u n9 olarak kullanan bir arkadasimiz. ben daha n9'u ocak ayinda elime ilk aldigimda sagolsun cok yardimi dokunmustur. gerek nitdroid olsun, gerek firefox olsun bunlar n9'da test amacli kullanip birakilacak seyler desek yalan olmaz. sen konuya direk girince nitdroid ile almaman konusunda uyari yapiyor. ayni sekilde bende diyorum. sgx530 gpu ile cok fazla beklentin olmasin nitdroid'den. ayni sekilde cpu da nitdroid icin yeterli degil. dalvik'den dolayi %30 kayip zaten soz konusu. kisaca beklentin ne duzeyde bilmiyorum da nitdroid biraz hayal kirikligi yaratacak.sanirim sende. serdarla bunu anlatmaya calistik biraz sana.
gelelim harmattan'a, harmattan dunyanin en iyi mobil isletim sistemidir bana gore ama kullanicisi olmak lazim. nokia tarafindan destek kesildi, en onemlisi gelistirici destegi de kesiliyor. artik gelistiriciler yavas yavas blackberry, sailfish, wp ve android'e kaymaya basladi. halen kullanim icin problem teskil etmese de, oyun ve uygulama darligi basli basina problem.
gerci bu saatten sonra ne desek deneyerek anlayacaksin, yerinde olsam galaxy s2 hd, nexus s, motorola atrix veya nexus 4 gibi modellere yonelirdim butceme gore.
Nexusla gioya aradaki fark sadece oyun demek :S Acil teknosaya git ve yeni modelleri incele.Gioda su anki androidin hicbir ozelligi yok.
Tamam Sakinleş Kısaca android fanı değilim nokia fanıyımGerekli Anlatımı Yaptım Kardeşim Oyun Delisi Değilim Oyun İhtiyacımı Portlardan Gideririm[ENGİN];6231730' Alıntı:n9 kullananların çoğu sistemi bilerek alıyor uygulama ve oyun bolluğu olmayacağını bildiği halde!
Android yüklemek için alacaksanız kesinlikle almayın diyoruz! Haa ufak tefek kişiselleştirme yapılabiliyor multitask,swipe'ı söylemeye gerek yok hiçbir cihaz yerini tutamaz ama android yüklemek amacındaysanız hiç bulaşmayın derim.
Bizden su kadar uyarı yeter gerisi artık size kalmış
Teşekkür Ederim 
#Prime Kardeşim Tek Birşey Soracağım Androide Yönlendiriorsun ama kullandığın telefon N9 Tamam Belki Beni Düşünüyorsun Ama Şöylede Bir Durum Var N9 Kullanıcıları Çoğalmasın Olarakda Düşünüyorsun Olabilir![]()
serdar n9'u n9 olarak kullanan bir arkadasimiz. ben daha n9'u ocak ayinda elime ilk aldigimda sagolsun cok yardimi dokunmustur. gerek nitdroid olsun, gerek firefox olsun bunlar n9'da test amacli kullanip birakilacak seyler desek yalan olmaz. sen konuya direk girince nitdroid ile almaman konusunda uyari yapiyor. ayni sekilde bende diyorum. sgx530 gpu ile cok fazla beklentin olmasin nitdroid'den. ayni sekilde cpu da nitdroid icin yeterli degil. dalvik'den dolayi %30 kayip zaten soz konusu. kisaca beklentin ne duzeyde bilmiyorum da nitdroid biraz hayal kirikligi yaratacak.sanirim sende. serdarla bunu anlatmaya calistik biraz sana.
gelelim harmattan'a, harmattan dunyanin en iyi mobil isletim sistemidir bana gore ama kullanicisi olmak lazim. nokia tarafindan destek kesildi, en onemlisi gelistirici destegi de kesiliyor. artik gelistiriciler yavas yavas blackberry, sailfish, wp ve android'e kaymaya basladi. halen kullanim icin problem teskil etmese de, oyun ve uygulama darligi basli basina problem.
gerci bu saatten sonra ne desek deneyerek anlayacaksin, yerinde olsam galaxy s2 hd, nexus s, motorola atrix veya nexus 4 gibi modellere yonelirdim butceme gore.
çünkü şu ana kadar neredeyse tek sorduğun şey n9 nitdroid'de nelerin çalışıp nelerin çalışmayacağıydı, nitdroid'i nasıl kuracağındı. ben androidle bu kadar ilgilendiğini gördüğüm için android cihazı önerdim. n9 kullanma diye değil yani. n9'a tabiki android kur ama önce cihazın kendisini kullanıp alış. o işlere hemen girişme. benim tavsiyem budur.
ayrıca ısrarla android öneren bazı arkadaşlar tek bir nedenden öneriyorlar o da işlemcinin daha iyi olması ve android'in her işletim sisteminden iyi olduğunu sanmaları ama bu arkadaşlara ne anlatsan boş. sanıyorlar ki n9'da hiçbir şey yapılmıyor. birazdan "bilmem kimden aldım şu kadar kullandım" diyip çıkacaklar ortaya ama inan mağazada menü kaydırmaktan fazlasını yapmıyorlar.
- - - Eklendi - - -
bu arada sailfish ve bb10'a yönelenler genelde harmattan'a da çalışıyor.
bu simdilik boyle. harmattan cikana kadar maemo 5 fremantle'da boyleydi, sailfish cikana kadar da harmattan devam eder.
umarim sailfish ve harmattan'in tabanlari ayni olur. paket degisimi olmaz deb ile devam ederse sailfish uygulamalari da harmattan'da calisabilir.
