Seglopsi
Üye
o kısımları biliyorum bununla ilgili video çekip koymuştum zaten.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
tarayıcı diyebilirdin direk.
gel gelelim symbian'a. o da aktif olarak multitasking yapabilmektedir yöntemi farklı olsa bile bunu yapıyor. defalarca tecrübe ettim bunu sadece görsel olarak izleme şansımız yok. n9 almamın nedenlerinden biri de bunu bana daha da görsel olarak sunmasıydı.
symbian, ios ve hatta android'de de var ama isim olarak var demek dogru olur. hangisinde ayni isleme 2 farkli gorev verebiliyorsun ki? hangisinde misal tarayiciyici 2 defa calistirabiliyorsun ki? 2 sekme acmak farkli 2 defa calistirmak farkli seyler.



