N9 Alıyorum ama Sorularım Var ! !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seglopsi

Seglopsi

Üye
o kısımları biliyorum bununla ilgili video çekip koymuştum zaten.

tarayıcı diyebilirdin direk. :D
gel gelelim symbian'a. o da aktif olarak multitasking yapabilmektedir yöntemi farklı olsa bile bunu yapıyor. defalarca tecrübe ettim bunu sadece görsel olarak izleme şansımız yok. n9 almamın nedenlerinden biri de bunu bana daha da görsel olarak sunmasıydı.

symbian, ios ve hatta android'de de var ama isim olarak var demek dogru olur. hangisinde ayni isleme 2 farkli gorev verebiliyorsun ki? hangisinde misal tarayiciyici 2 defa calistirabiliyorsun ki? 2 sekme acmak farkli 2 defa calistirmak farkli seyler.
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Oyunlar ve devamlı güncellenen programlar (Face-twit) gibi programları baştan başlatıyor.Onun dışındaki programları kaldığı yerden açıyor takvim telefon rehber ya da küçük oyunlar felan (temple run-mega jump).Dosya arkada iniyor her türlü onda sorun yok.Real racing 3 ve most wantedi öyle indirdim zaten play store güncellemeleri de arka planda rahatca yapılıyor.Bu arada 39dan sonra en eski uygulamaları kapatmaya başlıyor.39 sınır yani.bikaç tane daha program yükleyip denedim.N9 oyunları felan da öyle açabiliyorsa diyecek bişey yok helal olsun sisteme.

Youtube da bir video aç ,sonra arkaya al tekrar aç . Baştan başlıyor. Aynısını bir de N9 ile yap farkı anlarsın.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


Youtube da bir video aç ,sonra arkaya al tekrar aç . Baştan başlıyor. Aynısını bir de N9 ile yap farkı anlarsın.
Aynen :D


- - - Eklendi - - -



symbian, ios ve hatta android'de de var ama isim olarak var demek dogru olur. hangisinde ayni isleme 2 farkli gorev verebiliyorsun ki? hangisinde misal tarayiciyici 2 defa calistirabiliyorsun ki? 2 sekme acmak farkli 2 defa calistirmak farkli seyler.
Orasını hiç karıştırma Oğuz :D
 
pRime.

pRime.

Üye


symbian, ios ve hatta android'de de var ama isim olarak var demek dogru olur. hangisinde ayni isleme 2 farkli gorev verebiliyorsun ki? hangisinde misal tarayiciyici 2 defa calistirabiliyorsun ki? 2 sekme acmak farkli 2 defa calistirmak farkli seyler.

yanlış oldu ios ve androidde isim olarak var olacaktı. symbian'da arka planda çalışan her şey gerçek zamanlı olarak çalışmaya devam eder. bunun için bilgin olmaya gerek yok. bizim telefonumuz bunu daha iyi yapıyor ama symbian bu konuda en iyi sistemlerden biridir.
 

yoyofurkan

Üye
nedense multitasking yapan sistemler hep öldü yapmayanlar ise yükselişte ben buna anlam veremiyorum sen git güzelim meego yu öldür sonra odun gibi wp8 i kullan bu işte bi iş var sanırım birileri multitasking yapan cihazlar olmasını istemiyor böyle düşünmeye başladım artık
 

mesut1979

Üye
n9 daha hala satiliyor mu ki ,kardesim git baska telefona bak ölmüs bir marka ve sistemle ugrasacagina.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
yanlış oldu ios ve androidde isim olarak var olacaktı. symbian'da arka planda çalışan her şey gerçek zamanlı olarak çalışmaya devam eder. bunun için bilgin olmaya gerek yok. bizim telefonumuz bunu daha iyi yapıyor ama symbian bu konuda en iyi sistemlerden biridir.

symbian'da uygulama bulundugu yerden calismiyor ki serdar ram uzerinden calisiyor. tek bisey sorucam symbianda bir isleme 2 farkli gorev vermek mumkun mu? mesela x bir uygulamayi 2 defa calistirip farkli farkli islemler yapmak mumkun mu? iki sorum var.

1. neden degil?
2. eger acilmasi mumkun olsa diger islemde ne olacakti?
 

MaxipmaN

Üye


symbian'da uygulama bulundugu yerden calismiyor ki serdar ram uzerinden calisiyor. tek bisey sorucam symbianda bir isleme 2 farkli gorev vermek mumkun mu? mesela x bir uygulamayi 2 defa calistirip farkli farkli islemler yapmak mumkun mu? iki sorum var.

1. neden degil?
2. eger acilmasi mumkun olsa diger islemde ne olacakti?

2 kere calıştırınca ne oluyoki hiç ihtiyacım olmadı
 
fingerback5

fingerback5

Üye


Youtube da bir video aç ,sonra arkaya al tekrar aç . Baştan başlıyor. Aynısını bir de N9 ile yap farkı anlarsın.

Evet.Kaldigin yerde durduruyor tekrar gelince devam ediyor arkada oynamaya devam etmiyor.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
2 kere calıştırınca ne oluyoki hiç ihtiyacım olmadı

yorumlarin daha evvelini okursan anlarsin.


- - - Eklendi - - -

nedense multitasking yapan sistemler hep öldü yapmayanlar ise yükselişte ben buna anlam veremiyorum sen git güzelim meego yu öldür sonra odun gibi wp8 i kullan bu işte bi iş var sanırım birileri multitasking yapan cihazlar olmasını istemiyor böyle düşünmeye başladım artık

maemo'yu harcadi daha evvelden nokia.
 

partyhard

Üye
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
4.2.2 de kaldigi yerde player donuyo. Ama sağ alttaki multitask menusune basarak başka uygulamaya geçiş yapman lazim

ölme eşşeğim yaz gelsin misali :) N9 da tek bir parmak hareketine bakıyor bu iş :)
 
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
Bu site 16 gb yetiyor :) sadece tek soru renk seçeneği yok yada kredi kartı bilgilerini verdikten sonramı geliyor o kısmını tam anlayamadım ilk defa sitedentelefon alıcam yardımcı olurmusun ?

siteyi ara hangi renkler var Onu öğren hangi renk istediğinide söyleyebilirsin
 
Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
    Konu Sahibi
Bazı arkadaşlar neden n9 alıyorsun sistem ölü diyorlar ama kardeşim Port olayı var ben telefonla uğraşmayı seviyorum mesela iphone 5 aldım diyelim sistem aynı sistem değişen bişi yok insan sıkılır ama n9 da değiştir değiştirebildiğin kadar :D ben bu tarz bi telefon istiyordum hep android te biraz sıkıntıları olsada aşılacağına inanıyorum :) Herkese ilgileri için teşekkür ediyorum :sarıl:

- - - Eklendi - - -

Peki N9 daki Son Durum Nedir Nitdroid 4.2.1 Geldimi Hangi Özellikler Çalıışıyor ? Hangileri Sorunlu Nasıl Kuracağız Kurmada Sıkıntılar Yaşarmıyız ? Telefona zarar verirmiyiz ? N9 Kullanan arkadaşlar Beni Aydınlatırsa sevinirim :) Harmattan olsa bile seviyorum N9 u
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
tavsiye ederim
 
pRime.

pRime.

Üye


symbian'da uygulama bulundugu yerden calismiyor ki serdar ram uzerinden calisiyor. tek bisey sorucam symbianda bir isleme 2 farkli gorev vermek mumkun mu? mesela x bir uygulamayi 2 defa calistirip farkli farkli islemler yapmak mumkun mu? iki sorum var.

1. neden degil?
2. eger acilmasi mumkun olsa diger islemde ne olacakti?

meego'da da bir işleme iki farklı görev vermiyorsun ki. destekleyen uygulamalarda aynı işlemden iki defa açılıyor. symbian'da bir uygulamayı iki kere çalıştırmak mümkün başıma da gelmişti daha önce ancak sistem buna izin vermediği için önceden açılan uygulamayı kapamaya zorluyor. sanırım iki sorunu da cevaplar bu.

ben meego'nun çoklu görev desteğine bir şey demiyorum sen diyormuşum gibi konuşuyorsun. öyle olsa zaten n9 kullanmazdım. sadece symbian bu alanda ikinci en iyi mobil sistemdir çoklu görev mantığı farklı olsun olmasın.
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Bazı arkadaşlar neden n9 alıyorsun sistem ölü diyorlar ama kardeşim Port olayı var ben telefonla uğraşmayı seviyorum mesela iphone 5 aldım diyelim sistem aynı sistem değişen bişi yok insan sıkılır ama n9 da değiştir değiştirebildiğin kadar :D ben bu tarz bi telefon istiyordum hep android te biraz sıkıntıları olsada aşılacağına inanıyorum :) Herkese ilgileri için teşekkür ediyorum :sarıl:

- - - Eklendi - - -

Peki N9 daki Son Durum Nedir Nitdroid 4.2.1 Geldimi Hangi Özellikler Çalıışıyor ? Hangileri Sorunlu Nasıl Kuracağız Kurmada Sıkıntılar Yaşarmıyız ? Telefona zarar verirmiyiz ? N9 Kullanan arkadaşlar Beni Aydınlatırsa sevinirim :) Harmattan olsa bile seviyorum N9 u

harmattan'i daha cok seveceksin. oyun ve uygulamalarin az olmasi disinda.


- - - Eklendi - - -

meego'da da bir işleme iki farklı görev vermiyorsun ki. destekleyen uygulamalarda aynı işlemden iki defa açılıyor. symbian'da bir uygulamayı iki kere çalıştırmak mümkün başıma da gelmişti daha önce ancak sistem buna izin vermediği için önceden açılan uygulamayı kapamaya zorluyor. sanırım iki sorunu da cevaplar bu.

ben meego'nun çoklu görev desteğine bir şey demiyorum sen diyormuşum gibi konuşuyorsun. öyle olsa zaten n9 kullanmazdım. sadece symbian bu alanda ikinci en iyi mobil sistemdir çoklu görev mantığı farklı olsun olmasın.

neyse yeri gelir durumu olur ifade ederim, bende tam anlatamadim sana. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt