darkwaters
Üye
Lumia 820 ilginç bi sorun tespit ettim
Merhaba arkadaşlar başlıktan anlayacağınız üzere lumia 820 sahibiyim.
Üniversite öğrencisiyim motosikletle memleketime geldiğim için şarj aletimi yanıma alamadım bilgisayardan şarj ederim diye kablosunu cebime koymuş gelmiştim nasıl olsa valizlerim de 1 gün sonra gelecek düşüncesi ile.
az önce telefonu usb den bilgisayara bağladım fakat telefon sapıttı usb den bilgisayara bağlı şekilde kullandığımda dokunmatik bazen algılamıyor bazen de saçma sapan algılıyo mesaj yazmaya çalışırken cinnete geldim dokunduğum harfleri bazen algılamıyor bazen de atıyorum herhangi bi harfe dokunuyorum shift ve ya başka bi harfe basmışım gibi algılıyor yazdığımı silmeye çalışıyorum silmek için dokunuyorum yine başka harf ve ya shifti algılıyor
yavaş yavaş yazarsam biraz daha az yapıyor yanlış algılamayı.
burda paylaşmak istedim aynı sorunu yaşayan ve ya bu sorun hakkında bi fikri olanlar paylaşırsa sevinirim.
şu an kullandığım bilgisayar kendi bilgisayarım değil kendi bilgisayarımdan şarj ederken bu sorunu yaşamamıştım ya da farkına varmamışımdır bilmiyorum çünkü şarj makinem hep yanımda olduğundan bilgisyara takıp pek kullanmadım telefonu kendi bilgisayarıma da yarın kavuşacağım ona da bağlayıp deneyeceğim sonucu sizinle paylaşacağım.fikirlerini paylaşacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
- - - Eklendi - - -
Şu an dokunmatik tamamen gitti sadece açma kapama tuşu ses açma kapama ve kamera tuşu çalışıyor dokunmatik çalışmadığı için telefonu da kapatamadım tam bataryayı sökecektim usb kablosunu söktüm tuş kilidini kapayıp açtım düzeldi telefon korktum bağlamam artık bilgisayara
Üniversite öğrencisiyim motosikletle memleketime geldiğim için şarj aletimi yanıma alamadım bilgisayardan şarj ederim diye kablosunu cebime koymuş gelmiştim nasıl olsa valizlerim de 1 gün sonra gelecek düşüncesi ile.
az önce telefonu usb den bilgisayara bağladım fakat telefon sapıttı usb den bilgisayara bağlı şekilde kullandığımda dokunmatik bazen algılamıyor bazen de saçma sapan algılıyo mesaj yazmaya çalışırken cinnete geldim dokunduğum harfleri bazen algılamıyor bazen de atıyorum herhangi bi harfe dokunuyorum shift ve ya başka bi harfe basmışım gibi algılıyor yazdığımı silmeye çalışıyorum silmek için dokunuyorum yine başka harf ve ya shifti algılıyor
yavaş yavaş yazarsam biraz daha az yapıyor yanlış algılamayı.burda paylaşmak istedim aynı sorunu yaşayan ve ya bu sorun hakkında bi fikri olanlar paylaşırsa sevinirim.
şu an kullandığım bilgisayar kendi bilgisayarım değil kendi bilgisayarımdan şarj ederken bu sorunu yaşamamıştım ya da farkına varmamışımdır bilmiyorum çünkü şarj makinem hep yanımda olduğundan bilgisyara takıp pek kullanmadım telefonu kendi bilgisayarıma da yarın kavuşacağım ona da bağlayıp deneyeceğim sonucu sizinle paylaşacağım.fikirlerini paylaşacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
- - - Eklendi - - -
Şu an dokunmatik tamamen gitti sadece açma kapama tuşu ses açma kapama ve kamera tuşu çalışıyor dokunmatik çalışmadığı için telefonu da kapatamadım tam bataryayı sökecektim usb kablosunu söktüm tuş kilidini kapayıp açtım düzeldi telefon korktum bağlamam artık bilgisayara




