evrim varmı yokmu soru cevap

Sponsorlu Bağlantılar

darkleader

darkleader

Üye
2 saat uzak kaldım bilgisayardan hemen sorgulayan insanlara yüklenmişsiniz birisi benim hakkımda kendi çelişkiye düşmüş demiş bu benim çelişkim değil bu kitaplarda yazan çelişki biz sizi sorgulamaya zorlamıyoruz sadece söylüyoruz ve size kesinlik belirtmiyoruz ama o kadar çok kabullenmişsinizki kendi bildiğiniz şeyler kesin gibi konuşuyorsunuz saygı çerçevesini bozmadan devam edelim. başka sorunuz varsa cevaplamaya devam edicem sizde biraz daha zorlarsanız bizimde tavrımız sertleşicektir haberiniz olsun...

Sertleşecek derken :)
Neyse ben çıkacam,çıkmadan cevap bekliyorum, en son yorumumu baştan sona bir okurmusun
 


Sarangni

Sarangni

Üye
Çürütülmüş bir teoriyi neden bu kadar savunuluyor anlamak güç. Delil felan istemeyin Google de bile dünya kadar açıklama var. Yazılmış kitapların varlığıda ortada.

Elle tutulur bir şeyler yok ama safsata çok.

Herkes istediğine inanmakta özgür ve hür. Kişi kendisinden meshuldur.

Tartışmak önemlidir ama taraflat bir birinr saygı gosterdikce.
 
darkleader

darkleader

Üye


Bilinçaltı konusunu bir araştır derim.Hepsi bilinçaltının olabilecekleri düşünmesi sonucunda ortaya çıkar.Yani düşündüğün gibi olağan üstü bir unsur değildir.Gelecekten haber vermezler.Bildiğim kadarıyla dininizde de geleceği Allah'tan başka kimsenin bilemeyeceği söyleniyor yanlış değil dimi ? Yani rüyalar geleceği göstermez sen farketmesende bilinçaltının düşündüğü gelecek tahminlerini gösterir.

Birincisi gelecği yanlızca Allah bilir.
Gelecek ile alakalı rüyaları da Allah'ın izni ile görevli melekler gösterir.Bu benim inancımdaki sekli.

şimdi sen bu olayı bilinç altı ile özetlemişsin ya ne diyeceğimi bilemedim:)

Başta söylemiştim,dünya yaşamı ile alakalı olayları bilinç altı rüyamızda karşımıza çıkarır tamam burda hem fikiriz.
Benim demek istediğim geleckle alakalı birebir örtüşen, Atatürk'ün rüyası gibi olayları bilinç altı üretemez.Hadi diyelimki üretti Fuat beyin intihar edeceğini Atatürk'ün bilinç altı nerden bildi :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Rüyalarla din'in ne alakası var demişsin.
Rüyalar çeşit çeşit.Dünya hayatımızla ilgili veyahutta aklımızda olan şeylerle alakalı,uğraşlarımızla alakalı rüyalar görebiliriz.Bunlar çok normal ve seninde bahsettiğin bu rüyalar.
Ama benim bahsettiğim gelecekten haber veren rüyalar.kimisi yoruma açık olarak karşımıza çıkar, kimiside aynı rüyada görüldüğü gibi dünya hayatında karşımıza çıkabilir.
Bunlarla alakalı bir çok örnek var bir araştır derim.Mesela en meşhurlarından.Atatürk'ün son rüyası.
26 Eylül 1938 tarihinde Atatürk rahatsızlığı ile ilgili olarak ilk defa hafif bir koma atlatmıştı. Prof. Afet İnan olayı şöyle anlatıyor: O geceyi rahatsız geçirdi. İlk hafif komayı o zaman atlatmıştı. Ertesi sabahki açıklamasında: 'Demek ölüm böyle olacak' diyerek uzun bir rüya gördüğünü anlattı. 'Salih'e söyle ikimizde kuyuya düştük fakat o kurtuldu' dedi.'Atatürk'ün burada "kuyuya düşme" sembolü ile gördüğü rüya vizyonu kendisinin de söylediği gibi ölümünün habercisiydi. Salih Bozok'un kuyudan kurtulması ise Atatürk'ün vefat etti gün buna çok üzülen Salih Bozok'un intihar etmesi ve sonunda kurtarılmasını simgeliyordu...Internetten buna benzer birçok ünlünün rüyalarını okuyabilirsin.ayrıca mutlaka seninde başına bu tip gelecekle alakalı birebir aynı olmasada yoruma acık bir şekilde gördüğün ve gerçek hayatta karşılaştığın rüyan olmuştur.

Sonuç olarak gelecek ile akalalı rüya görmemizin bilimsel bir açıklaması olabilir mi?
Hele hele herşeyin rastlantı olarak oluştuğunu düşündüğünüz şu dünya aleminde bu rastlantımıdır yoksa başka birsey mi

rüya zaten kontrol edilebilir :D google'a lucid rüya yaz sizinde fikriniz çürütülmüş oldu
 
darkleader

darkleader

Üye
Tartışmak önemlidir ama taraflat bir birinr saygı gosterdikce.

Aşşağalama,hakaret,küfür olmadıkça, edepli tartışma olduktan sonra saygıda olmasada olur.

Bu arada mobil ile bağlandığım için kelimelerde ve imla kurallarında yanlışlıklar olabilir kusura baknayın
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Çürütülmüş bir teoriyi neden bu kadar savunuluyor anlamak güç. Delil felan istemeyin Google de bile dünya kadar açıklama var. Yazılmış kitapların varlığıda ortada.

Elle tutulur bir şeyler yok ama safsata çok.

Herkes istediğine inanmakta özgür ve hür. Kişi kendisinden meshuldur.

Tartışmak önemlidir ama taraflat bir birinr saygı gosterdikce.

Evrimin çürütülmüş bir teori olduğunu nereden çıkarttın ? Ne ile çürütülmüş nasıl çürütülmüş açıklar mısın ? Açıklayamazsın çünkü evrim çürütüldü gibi haberlerin hepsi Adnan Oktar'ın çarpıtmalarının sebebi.Adnan Oktar'a dair sözde bilimsel yazı yazan (yazılarındaki bilimsel veriler ya sahte ya 100 yıl öncesine ait oluyor) yüzlerce siteye bakarsanız olacağı budur tabiki.

Evrimin elle tutulur kanıtı çok peki ya İslam'ın ?

Zaten herkesin istediğine inanması konusunda ve tartışma konusunda aksini iddia eden olmadı.Yanılmıyorum değil mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: enterneoll ve MrCaesar
darkleader

darkleader

Üye


rüya zaten kontrol edilebilir :D google'a lucid rüya yaz sizinde fikriniz çürütülmüş oldu

Hic birsey cürütülmedi.:)
Fazla film izliyorsunuz.
Ozaman fuat bey intihar etmedi onu vurdular. ::D
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Hic birsey cürütülmedi.:)
Fazla film izliyorsunuz.
Ozaman fuat bey intihar etmedi onu vurdular. ::D

yanlız rüya kontrolü gerçek bende rüyamı kontrol edebiliyorum sadece 1 ay çalış sende yapabilirsin çürüdü :D
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye


Evrimin çürütülmüş bir teori olduğunu nereden çıkarttın ? Ne ile çürütülmüş nasıl çürütülmüş açıklar mısın ? Açıklayamazsın çünkü evrim çürütüldü gibi haberlerin hepsi Adnan Oktar'ın çarpıtmalarının sebebi.Adnan Oktar'a dair sözde bilimsel yazı yazan (yazılarındaki bilimsel veriler ya sahte ya 100 yıl öncesine ait oluyor) yüzlerce siteye bakarsanız olacağı budur tabiki.

Evrimin elle tutulur kanıtı çok peki ya İslam'ın ?

Zaten herkesin istediğine inanması konusunda ve tartışma konusunda aksini iddia eden olmadı.Yanılmıyorum değil mi?

Yanılmıyorsun.Bu konuda herkesçe görüş aynı.Fakat bazıları bunu bile yapmaya yeltenmiyor.:kotu:
 
darkleader

darkleader

Üye


yanlız rüya kontrolü gerçek bende rüyamı kontrol edebiliyorum sadece 1 ay çalış sende yapabilirsin çürüdü :D

Arkadaşım onuda kabul ettim diyorum hadi rüyalar kontrol edilebiliyor.
Örnek verdiğim rüyadan gidiyorum sürekli kusura bakmayın
O gün Atatürk'ün rüyasını biri kontrol mü etti.Fuat bey de intihar etmeyip Atatürk'ün rüyasını kontrol edenler mi vurdu.(Atatürk'ün rüyasına benzer çok örnek var)
Hadi öyle oldu diyelim benim trafik kazası yapacağımı rüyamı kontrol edenler nerden bildi(rüyam bire bir çıktı. Ve bomboş yolda yoldan çİkmıştım)benim gibi bir garibanın rüyasını yönetip ne yapacaklar:)
Evet ateistler söz sizde :]
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Arkadaşım onuda kabul ettim diyorum hadi rüyalar kontrol edilebiliyor.
Örnek verdiğim rüyadan gidiyorum sürekli kusura bakmayın
O gün Atatürk'ün rüyasını biri kontrol mü etti.Fuat bey de intihar etmeyip Atatürk'ün rüyasını kontrol edenler mi vurdu.(Atatürk'ün rüyasına benzer çok örnek var)
Hadi öyle oldu diyelim benim trafik kazası yapacağımı rüyamı kontrol edenler nerden bildi(rüyam bire bir çıktı. Ve bomboş yolda yoldan çİkmıştım)benim gibi bir garibanın rüyasını yönetip ne yapacaklar:)
Evet ateistler söz sizde :]

doğrusunu istersen ben bu rüya olayını ilk defa duyuyorum ve pek dpğru olduğunu düşünmüyorum biraz google'a yazdım ama pek doğruyu söylüyecek siteler çıkmadı... evet teistler sıra sizde
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Arkadaşım onuda kabul ettim diyorum hadi rüyalar kontrol edilebiliyor.
Örnek verdiğim rüyadan gidiyorum sürekli kusura bakmayın
O gün Atatürk'ün rüyasını biri kontrol mü etti.Fuat bey de intihar etmeyip Atatürk'ün rüyasını kontrol edenler mi vurdu.(Atatürk'ün rüyasına benzer çok örnek var)
Hadi öyle oldu diyelim benim trafik kazası yapacağımı rüyamı kontrol edenler nerden bildi(rüyam bire bir çıktı. Ve bomboş yolda yoldan çİkmıştım)benim gibi bir garibanın rüyasını yönetip ne yapacaklar:)
Evet ateistler söz sizde :]

Öncelikle hitap şekline dikkat et.
 
  • Beğen
Tepkiler: enterneoll
darkleader

darkleader

Üye


doğrusunu istersen ben bu rüya olayını ilk defa duyuyorum ve pek dpğru olduğunu düşünmüyorum biraz google'a yazdım ama pek doğruyu söylüyecek siteler çıkmadı... evet teistler sıra sizde
Tamam hadi o rüyada yalan olsun.Ya arkadaş.Internette bir sürü buna benzer rüya var hepsi mi yalan.
Yapmayın biraz dürüst olalım.ön yargılarımızı bir atalım.Gerçi Einstein önyargıları parçalamak atomu parçalamaktan zordur demiş adam haklı


Öncelikle hitap şekline dikkat et.

Hitap şeklim çok normal.Onu bir espiri niyetiyle yazdığımı normal zekaya sahip herkes anlar.
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Tamam hadi o rüyada yalan olsun.Ya arkadaş.Internette bir sürü buna benzer rüya var hepsi mi yalan.
Yapmayın biraz dürüst olalım.ön yargılarımızı bir atalım.Gerçi Einstein önyargıları parçalamak atomu parçalamaktan zordur demiş adam haklı





Hitap şeklim çok normal.Onu bir espiri niyetiyle yazdığımı normal zekaya sahip herkes anlar.

Ben de ondan bahsediyorum.Ciddi bir konuda yersiz espriye gerek yok.Ayrıca dalga geçermişcesineydi.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Tamam hadi o rüyada yalan olsun.Ya arkadaş.Internette bir sürü buna benzer rüya var hepsi mi yalan.
Yapmayın biraz dürüst olalım.ön yargılarımızı bir atalım.Gerçi Einstein önyargıları parçalamak atomu parçalamaktan zordur demiş adam haklı




Hitap şeklim çok normal.Onu bir espiri niyetiyle yazdığımı normal zekaya sahip herkes anlar.

o rüyayla ilgili denilen olaylara inanıyorsan sen her anlatılana inanıyorsun demektir ve bu arada einstein'ı karıştırma bence zararlı sen çıkarsın
 
darkleader

darkleader

Üye
Ben de ondan bahsediyorum.Ciddi bir konuda yersiz espriye gerek yok.Ayrıca dalga geçermişcesineydi.

Neyse ben özür dilemesinide bilirim.
Yanlış anlaşıldıysa kusra bakmayın.

Ben artık çıkıyorum. Rüya ile alakalı sorularıma halen net cevap alamadım.
Araştırın bakın buraya yazarsınız.
Ama çok net cevap istiyorum.
"Ozaman işte sizi tebrik ve takdir edecem"
Dediğim gibi safsata cevap istemiyorum.Yok uzaktan yönlendirme yok bilinçaltıymış böyler cevaplar istemiyorum.
 
darkleader

darkleader

Üye


o rüyayla ilgili denilen olaylara inanıyorsan sen her anlatılana inanıyorsun demektir ve bu arada einstein'ı karıştırma bence zararlı sen çıkarsın
Kendi gördüğüm ve ayda en az bir defa gelecekle alakalı rüyaları gördüğüm çok olur.
Senin tabirinle bütün intetnetteki herşey yalan o zaman.Istedigin böyle işinize geldiğiniz gibi konuşunca olmuyor.
Birde Einstein deyince adamın söylediği sözü çok beğenirim .Hem niye zaralı çıkayım ki.
Bak yine aklıma özlü bir söz getirdin.
Hz.Ali inanmayan bir adama sen haklıysan hiç birşey olmaz toprak olur gideriz ama ben haklıysam işte o zaman sen zararlı çıkarsın demiş.
:)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Kendi gördüğüm ve ayda en az bir defa gelecekle alakalı rüyaları gördüğüm çok olur.Ayrıca bütün intetnetteki herşey yalan o zaman.Istedigin böyle işinize geldiğiniz gibi konuşunca olmuyor.
Birde Einstein deyince adamın söylediği sözü çok beğenirim .Hem niye zaralı çıkayım ki.
Bak yine aklıma özlü bir söz getirdin.
Hz.Ali inanmayan bir adama sen haklıysan hiç birşey olmaz toprak olur gideriz ama ben haklıysam işte o zaman sen zararlı çıkarsın demiş.
:)

internette yazan herşey doğruysa evriminde doğru olduğu yazıyor birçok yerde haberin olsun ;) :D
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Neyse ben özür dilemesinide bilirim.
Yanlış anlaşıldıysa kusra bakmayın.

Ben artık çıkıyorum. Rüya ile alakalı sorularıma halen net cevap alamadım.
Araştırın bakın buraya yazarsınız.
Ama çok net cevap istiyorum.
"Ozaman işte sizi tebrik ve takdir edecem"
Dediğim gibi safsata cevap istemiyorum.Yok uzaktan yönlendirme yok bilinçaltıymış böyler cevaplar istemiyorum.

Bu arada Einstein demişken:
Einstein çeşitli röportajlarında ve mektuplarında inanmadığını ve bütün dinleri çocukça batıl inançlar olarak gördüğünü söylemiştir. Kendisi dinlerin çocukça ve batıl inançlardan oluşan boş inançlar olduğunu belirtmiştir. Fakat kendisini bir ateist ya da panteist olarak tanımlamayıp, değişik zaman dilimlerinde veya [SUP] [/SUP] görüşler belirtmiştir. Katı bir inanan Einstein, evrenin yasalarını anlamayı bir tür dini duyguya benzetmiştir.
50. yaş gününde, George Sylvester Viereck'e verdiği bir röportajda tanrı ve din ile ilgili fikirlerini şu şekilde özetlemiştir:[SUP] [/SUP]
Ben bir ateist değilim. Kendime bir panteist diyebileceğimi düşünmüyorum. İlgili soru bizim kısıtlı akıllarımız için çok geniş. Biz, pek çok değişik dilde kitapla doldurulmuş bir kütüphaneye giren küçük bir çocuğun durumundayız. Çocuk kütüphanedeki kitapları birisinin yazmış olması gerektiğini bilir. Nasıl yazıldıklarını bilmez. Yazıldıkları dilleri anlamaz. Çocuk, kitapların sıralanmasında esrarengiz bir düzen olduğundan şüphe eder, ama ne olduğunu bilmez. Bu durum, bana göre, en zeki insanın bile tanrıya göstereceği yaklaşımdır. Biz, evrenin muhteşem bir şekilde düzenlendiğini ve belirli kanunlara uyduğunu görmekteyiz, ancak bu kanunları çok bulanık bir şekilde anlayabilmekteyiz.[SUP] [/SUP]
 
Sarangni

Sarangni

Üye


Evrimin çürütülmüş bir teori olduğunu nereden çıkarttın ? Ne ile çürütülmüş nasıl çürütülmüş açıklar mısın ? Açıklayamazsın çünkü evrim çürütüldü gibi haberlerin hepsi Adnan Oktar'ın çarpıtmalarının sebebi.Adnan Oktar'a dair sözde bilimsel yazı yazan (yazılarındaki bilimsel veriler ya sahte ya 100 yıl öncesine ait oluyor) yüzlerce siteye bakarsanız olacağı budur tabiki.

Evrimin elle tutulur kanıtı çok peki ya İslam'ın ?

Zaten herkesin istediğine inanması konusunda ve tartışma konusunda aksini iddia eden olmadı.Yanılmıyorum değil mi?

İslam ile ilgili bir şey yazmadım ya da Allah'ın varlığı ile ilgili ama oldu ki illa ki delil isterseniz Dünya'ya bakın derim, kendinize bakın derim. Bunların tamami tesadüf diyebilirsiniz oda sizin görüşünüzdür onada bir şey diyemem. Yalnız bakılması ve mantık çerçevesine oturtulması gereken bir şey varsa her şeyin tesadüften geldiğine inanmak kadar mantık dışı bir olgu yoktur.

Evrim teorisine gelince. Deliller ispatlardan dem vuruluyor ama olduğuna dair ne var ki elde. Üstünde oyananılmış fosiller mi? Yoksa bunun için yapılan çalışmalar mı? Bazı fosillerin üstüne oynanıldığı kabul bile edildi. Gerçekliği ispat edilmiş olsaydı adı teori olmazdı...! Gerçekliği ispatlandığı gün saygı duyarım...

Yanılmıyorsunuz tabi ki... Bunu herkesin bir birine saygılı olması açısından yazdım. Siz inanırsını ben inanmam, ben inanırım siz inanmasınız. Görüş farklılıklarımız ya da dünya görüşlerimizin bir birimize hakaret etmeye ya da dalga geçmeye hakkı olmadığını belirtmek için yazdım.

Vel hasılı kelam bu başlığa yazdığım son iletimdir. Herkese iyi tartışmalar.
 
  • Beğen
Tepkiler: MrCaesar


Üst Alt