Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye


pirenuri

pirenuri

Üye


Yok kardeşim o işin şakası elbette :)
Ama senin gibi WP bölümü müdavimi olan kardeşlerimizin böyle şeyleri kaçırmaması lazım. :oke:

ama şöyle söyleyeyim eski yazılımdan hiç bir farkı yok şuanda. Aa! aslında varmış uygulamalarımın hiç biri yok :off:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
ama şöyle söyleyeyim eski yazılımdan hiç bir farkı yok şuanda. Aa! aslında varmış uygulamalarımın hiç biri yok :off:

Flaşlayınca uygulama ve oyunların hepsi silinir.
Ben sırf bu yüzden güncelleme olarak gelmesini bekliyorum.
Yüzlerce oyun ve uygulamaya yazık olacak flaşlarsam.

Güncellemeden sonra arkadaşlar az da olsa kamera ve performansta iyileşmeler olduğunu belirtiyorlar.
Ayrıca o konuda belirtilenleri yaptıysan kapasite yönetiminin de gelmiş olması gerekir. :hmmm
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Evet bizde mevcut ama sizde yedekleme yokmu eğer yedeklediyseniz telefon kendiliğinden hepsini yüklemesi gerekir
 
pirenuri

pirenuri

Üye
yedekleme felan yaptım olmadı geri gelmedi şu anda yüklüyorum hepsini ama kapasite kontrolü gelmedi beni gıcık eden olay bu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yedekleme felan yaptım olmadı geri gelmedi şu anda yüklüyorum hepsini ama kapasite kontrolü gelmedi beni gıcık eden olay bu

gelir gelir. Yazilim surumun 1308.xxxx ise gelir guncellemeleri yaptiktan sonra telefonu yeniden başlat.
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Kapasite kontrolü ve renk profilleri gelmiyor
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Kapasite kontrolü ve renk profilleri gelmiyor

arkadaşım acele etme Türkcell rom kullanıyorsan bir gün bekle nokianın Bi iki tane güncellemesi çıkacak karşına bana genelde akşam saatlerinde geliyor ondan sonrada o kapasite kontrolü kendiliğinden çıkar yeniden başlatmana bile gerek kalmaz çünkü bana bu şekilde gelmişti


- - - Eklendi - - -

Renk profilleri yok sadece kapasite kontrolü var
 
pirenuri

pirenuri

Üye


arkadaşım acele etme Türkcell rom kullanıyorsan bir gün bekle nokianın Bi iki tane güncellemesi çıkacak karşına bana genelde akşam saatlerinde geliyor ondan sonrada o kapasite kontrolü kendiliğinden çıkar yeniden başlatmana bile gerek kalmaz çünkü bana bu şekilde gelmişti


- - - Eklendi - - -

Renk profilleri yok sadece kapasite kontrolü var

anladım teşekkürler. Renk profilleri neden gelmiyor ki ?
 
n000k

n000k

Üye
konuyu iyi okuduysan renk paleti bu GDR2 resmi olarak yayınlanınca gelicek..
 
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY

baryanli61

Üye
bu güncelleme has güzelde uzun vadede çözüm getirmiyorki diğer seçeneğini sildin sonra 3 tane yüksek mb oyun yükleyince yine hafıza sorunu çekeceksin. dosya yöneticisi ne zaman gelecek yada gelecek mi bilgisi olan varmı? yoksa bu kadar savunduğum nokiadan vaz geçeceğim üzülerek istediğim oyunları daha alamadım paramla rezil olmak böyle bişey herhalde :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
bu güncelleme has güzelde uzun vadede çözüm getirmiyorki diğer seçeneğini sildin sonra 3 tane yüksek mb oyun yükleyince yine hafıza sorunu çekeceksin. dosya yöneticisi ne zaman gelecek yada gelecek mi bilgisi olan varmı? yoksa bu kadar savunduğum nokiadan vaz geçeceğim üzülerek istediğim oyunları daha alamadım paramla rezil olmak böyle bişey herhalde :)

Dosya yöneticisinin gelip gelmeyeceği belli değil.
Ancak kullanıcıların bu yönde yoğun talebi söz konusu.
Bu yüzden düzenlediğimiz ankete dosya/klasör yöneticisi özelliği getirilmesini de ekledik.
İsterseniz ankete siz de katılabilir ve oy vereceğiniz seçenekler arasında ona da yer verebilirsiniz.

http://www.maxicep.com/windows-phone-genel/windows-phone8-eksik-ve-istekler-anketi-777690.html
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bu anketi es geçmeyin arkadaşlar.çaba veriliyorki elimzdeki cihazı istediğimiz şekilde kullanalım.inşallah
 
runo6

runo6

Üye
Selamlar Herkese,

Dün bu güncellemeyi anlatımlar üzerinden takip ederek güncelledim. Fakat Kapasite yönetimi sisteme dahil olmadı!!! Ayrıca mağzada turkcell market diye bir alan eklendi daha öncesinde bu alan yoktu. Telefonum genpa garantili acaba yanlışlıkla turkcell rom mu yükledim. Eğer turkcell rom yüklediysem orjinal kendi romuna geri dönebilirmiyim. Konuyla ilgili bilgi vermeniz rica.
 

bj_kmurat

Üye
kapasite kontrolünde yuvarlak dönen kısım habire dönüyor ayrıntıları bir türlü gösteremedi neden acaba?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kapasite kontrolünde yuvarlak dönen kısım habire dönüyor ayrıntıları bir türlü gösteremedi neden acaba?

cıkıp tekrar dene bazen o şekilde olabiliyor. Henuz beta2 surumu flashladiginizi unutmayin.
 
Lumiance

Lumiance

Üye
Bende de var bu sorun, hala çözebilmiş değilim.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aynı şekilde bende de sadece bir kez silebildim diğer klasörünü. Nedense bu aralar cihazın eksileri çok gözüme batıyor :hmmm
 


Üst Alt