Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar



dakamon

dakamon

Üye
Aynen moruk android olsa bu işlere girerdik de şimdi Bill Gates abiye ayıp olur valla sabreden derviş muradına ermiş :D

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Nokia software ubdate yi indir tak usbye teli.güncelle de.bu kadar.yazılımı kendi indirip çakıyor.bunda korkulacak zahmet verecek bişey yokki.
 
dakamon

dakamon

Üye
Türkçe oluyo dimi Bi sorun olmuyor bu konuda umarım

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
dakamon

dakamon

Üye
Bide,şu var güncelleme sonrası foto müzik ve kişiler siliniyor mu yoksa her şey yerli yerinde mi kalıyor

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Nokia software ubdate yi indir tak usbye teli.güncelle de.bu kadar.yazılımı kendi indirip çakıyor.bunda korkulacak zahmet verecek bişey yokki.
Bir şey soracağım. Dediğin gibi yaparsak tüm uygulamalar ve rehber olduğu gibi kalıyor değil mi? Flash olayını yapanlar her şeyi baştan kuruyor bildiğim kadarıyla.
 
Zaman_yolcusU

Zaman_yolcusU

Üye
arkadaşlar benim telin hafızası 370 mb boş yeri kaldı. Bu yeni güncelleme biren önce gelmesi lazım hiç bişey yükleyemiyorum hafıza dolu diyor :( flaşlamakta istemiyorum hiç yapmadığımdan bişey olur diye. sizce ne yapmalıyım?

bendede700 kaldı batman aspalt hatta assasian creedi bile yukliemiyorum su an once su guncelleme gelsin sonra beklcegim sey hafıza kartına yukleme olacak
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bir şey soracağım. Dediğin gibi yaparsak tüm uygulamalar ve rehber olduğu gibi kalıyor değil mi? Flash olayını yapanlar her şeyi baştan kuruyor bildiğim kadarıyla.

bundada sıfırdan ayarlıyorsun.yedeklemeyi yaparsan başlangıçta Hotmail hesabınla geri yüklersin lakin internet paketin olması lazım.
bu konuda bana kimse yardımcı olmamıştı.ama olayı kendim çözdüm.internet pakedi.wifi ile geri yükleme yapmıyor
 
ÖEY

ÖEY

Üye


bundada sıfırdan ayarlıyorsun.yedeklemeyi yaparsan başlangıçta Hotmail hesabınla geri yüklersin lakin internet paketin olması lazım.
bu konuda bana kimse yardımcı olmamıştı.ama olayı kendim çözdüm.internet pakedi.wifi ile geri yükleme yapmıyor
Sağ ol cevap için. Baştan kurma olayı varsa ben hiç uğraşmayayım, paşa paşa nokia'nın göndermesini bekleyeyim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tanercoskun
dakamon

dakamon

Üye
Bir soru daha akıllara geliyor bu durumda. Nokia yayınlayınca da her şey olduğu gibi kalacak mı yoksa yine böyle olduğu gibi her şey silinecek mi bunu da bilmek lazım potico güncellemesinde her şey silinmiş miydi

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Bir soru daha akıllara geliyor bu durumda. Nokia yayınlayınca da her şey olduğu gibi kalacak mı yoksa yine böyle olduğu gibi her şey silinecek mi bunu da bilmek lazım potico güncellemesinde her şey silinmiş miydi

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
Valla benim cihaz ikinci el, ben telefonu aldığımda hemen sıfırlama yaptım ama cihaz takıldı o yüzden daha telefonu kullanamadan kvk ya verdim ertesi gün aldım ve cihaz bana portico yüklü olarak geldi o yüzden bu konuda bir bilgi yok fakat yanlış hatırlamıyorsam bir arkadaş nokia güncellemesinde hiçbir şey silinmiyor demişti.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
guncelleme yapildiginda her şey geri yuklenmiş olarak acilir telefon.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Susmuş cihazada atarız flash
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Bi arkadaş telefonu kırmızı ekranda kalmıştı ne oldu acaba haber çıktımı ondan servise gitmişti telefonu
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Şuanda telefonumda dediğiniz sürüm yüklü yani 1232.5957.1308.1002 ama dediğiniz hiç bir şey yok telefonumda :/
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Şuanda telefonumda dediğiniz sürüm yüklü yani 1232.5957.1308.1002 ama dediğiniz hiç bir şey yok telefonumda :/
hiç bişey yapmasa da telefonuna Bi iki tane güncelleme gelecek kendiliğinden ondan sonra beklediğin bölümler gelecektir kafana takma
 


Üst Alt