Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

PureFood

PureFood

Üye
Chip Online haber paylaşmış. Blue'nun söylenti olduğu kanıtlandı diye. Sadece MS çalışanlarının kendi içlerinde kullandıkları terimmiş. Yani bütün hayaller bizim hoop çöpe gitti.
 


hllsvrn

hllsvrn

Üye
Chip Online haber paylaşmış. Blue'nun söylenti olduğu kanıtlandı diye. Sadece MS çalışanlarının kendi içlerinde kullandıkları terimmiş. Yani bütün hayaller bizim hoop çöpe gitti.

Çöpe giden bir şey yok güzel kardeşim... MS gelecek en son güncellemeye kendi aralarında "Blue" diyorlar, bu haberi bende okudum Blue diye ortada çıkan bu güncelleme çıkacak ve daha önce internete sızan bazı özellikleri ve daha fazlası ile bizlere ulaşacaktır..
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Chip Online haber paylaşmış. Blue'nun söylenti olduğu kanıtlandı diye. Sadece MS çalışanlarının kendi içlerinde kullandıkları terimmiş. Yani bütün hayaller bizim hoop çöpe gitti.

kimseyi kotulemek veya laf atmak istemem ama halt etmiş onu diyen. Hazirandaki microsoft konferansinda windowsblue consumer preview'in yayinlanicagi bile aciklandi. Hatta dun de 10 dakikalik bir videosu yayinlandi the verge'de.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
komando04

komando04

Üye


kimseyi kotulemek veya laf atmak istemem ama halt etmiş onu diyen. Hazirandaki microsoft konferansinda windowsblue consumer preview'in yayinlanicagi bile aciklandi. Hatta dun de 10 dakikalik bir videosu yayinlandi the verge'de.

o videoyu izledim Ali abi doğrudur
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
GDR2 firmware guncellemesi at&t lumia920 cihazlari icin yayinlanmaya başladi. Artik guncellemelerinizi kontrol etmeye başlayabilirsiniz. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
pirenuri

pirenuri

Üye
Ali kemal abi guncelleme gelirse " Piston aşağı indi beyler " diye yazarsan sevinirim :D:D
 

bj_kmurat

Üye
Güncellemeyi Flash ile yaptıktan sonra batarya performansı berbat oldu. Kalibre de ettim anlatıldığı gibi ama yine berbat. Güncellemeden önce bundan çok daha iyiydi

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

gdb888

Üye
Merhaba,ben güncelleme konusunda bir iki can alıcı noktanın atlandığını düşünüyorum,örneğin sim karta numara kaydedilememesi,örneğin ekran yönlendirme kilidinin olmayışı,örneğin telefon titreşiminin abiyane tabirle zangır zangır değil de üç ya da dört çalmada bir olması,örneğin symbiandaki o güzelim 12tuşlu klavyenin olmayışı ve benim gibi büyük parmaklı olup da küçük harflere dokunmakta zorlananların koca kafalarını iki eliyle telefona gömmek zorunda kalması... Android almadım,android almadık ama bu tür şeyler şu beş altı ay içinde güncelleme ile gelmezse Nokia .besine selam söyleyebilir kanımca... Haa bir de toplam görüşme suresi yok,rehber için akıllı arama yok.... Temel telefon özellikleri anlamsız biçimde eksik kısacası.... Bunları buraya yazmamın asıl sebebi ise gerçekten sizlerin ne düşündüğünü merak etmemden kaynaklı sizce bahsi geçen güncelleme ile oyun uygulama vb. Bunlar gelse daha faydalı olmaz mı...? Ne düşünüyorsunuz...? Elbette herkes ihtiyacına göre isteklerde bulunacak ama gözü Kör Nokia eğer bunları yapmazsa benim gibi bir symbian müptelası ve android düşmanı insanı en sonunda Google nexus cihazlardan birini almaya zorlaya zorlaya ikna edecek galiba... Fikirleriniz nedir bu konuda...?

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Dürüstçe söylemek gerekirse,seninle aynı bağışıklık içerisinde olaraktan aynı görüşlerdeyim.amA sabırla beklemekteyim.
utandırma bizi nokia
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Bu arada mesajı Kullanıcılar konusu altına yazmak isterken daldım buraya yazdım... .
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Ben aynı görüşte değilim. Başka başlık ve zamanlarda da söylemiştim. Olaya sadece bardağın boş yada dolu kısmından bakanlar hep yanılır. Sonuçta bir sürü bardak (telefon modeli) var ve hepsininde boş ve dolu yanları var. Toplamda benim gözümde Lumia telefonumun eksileri/artılarını karşılaştırdığımda diğer bardaklardaki (telefonlardaki) içeceğin doluluğu boşluğundan ziyade lezzetine bakarım. Eğer lumiayı bırakıp başka bir telefona geçersem kesin diyorum onun eksi tarafları artı taraflarına bakınca lumiayı bazı sebeplerden arar olurum. Lumia telefonumun genel olarak diğer telefonlardan daha güzel özellikleri olduğunu biliyorum ve görüyorum. Tabi bu benim görüşüm.
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Ben aynı görüşte değilim. Başka başlık ve zamanlarda da söylemiştim. Olaya sadece bardağın boş yada dolu kısmından bakanlar hep yanılır. Sonuçta bir sürü bardak (telefon modeli) var ve hepsininde boş ve dolu yanları var. Toplamda benim gözümde Lumia telefonumun eksileri/artılarını karşılaştırdığımda diğer bardaklardaki (telefonlardaki) içeceğin doluluğu boşluğundan ziyade lezzetine bakarım. Eğer lumiayı bırakıp başka bir telefona geçersem kesin diyorum onun eksi tarafları artı taraflarına bakınca lumiayı bazı sebeplerden arar olurum. Lumia telefonumun genel olarak diğer telefonlardan daha güzel özellikleri olduğunu biliyorum ve görüyorum. Tabi bu benim görüşüm.

Sonuna kadar katılıyorum. Yazılım olarak hiç lumia'da eksiklik görmedim ben kendi adıma konuşuyorum yani.) Adı üstünde yazılım,
Yazılım ile istenilen, istekleri yerine getirebilirler bu zor bir şey değil :) Onun yanında sistem'i kötüleyen arkadaşlarda var sözüm meclisten dışarı dışarıda olsun, çevremde olsun.. Wp tutmadı diyenler var.. Ulan nesi tutmadı! Sistem gayet rakiplerine göre üstün bir başarı sağlıyor çok kararlı çalışıyor daha ne olsun :) En azından S3 gibi kırılganlık hissi vermiyor :)
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Donanımı gelişmişse ve eksikler sadece yazılım kısmındaysa bence sorun yok.

Biliyoruz ki bu yazılımın arkasında Dünya devi Microsoft var.
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Evet katılıyorum, Google'da kendi çabında bir dev ama, MS gibi bir ekibe sahip değil :) ..
Şu an evlerimizde iş yerlerimizde, vb ortamlarda Microsoft'un yazdığı işletim sistemi Windows'u kullanıyoruz.
Android 4 senelik bir mobil işletim sistemi .. WP 4. seneye geldiği zaman ki inşallah gelecektir..
Bence kimse evine bilgisayar almayacak artık her şeyin yerini mobil ürünler alacak ve daha güzel donanımlı cihazlar çıkacak
Microsoft evlerimizde, iş yerlerimizde kullandığımız işletim sistemi rahatlığını mobilde de fazlası ile verecektir.
Bak gör ozaman sen milleti :))
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bizleri mshçup etmiyeceğine inanıyorum
 


Üst Alt