bulutsuzgece
Üye
Tamam az kaldı dövecektin ya özgür abi![]()
Yok kardeşim o işin şakası elbette

Ama senin gibi WP bölümü müdavimi olan kardeşlerimizin böyle şeyleri kaçırmaması lazım.

Tamam az kaldı dövecektin ya özgür abi![]()


Yok kardeşim o işin şakası elbette
Ama senin gibi WP bölümü müdavimi olan kardeşlerimizin böyle şeyleri kaçırmaması lazım.![]()

ama şöyle söyleyeyim eski yazılımdan hiç bir farkı yok şuanda. Aa! aslında varmış uygulamalarımın hiç biri yok![]()

yedekleme felan yaptım olmadı geri gelmedi şu anda yüklüyorum hepsini ama kapasite kontrolü gelmedi beni gıcık eden olay bu
gelir gelir. Yazilim surumun 1308.xxxx ise gelir guncellemeleri yaptiktan sonra telefonu yeniden başlat.
Nokia QR kodlarını tarattıktan sonra geliyor kardeşim..Yeniden de başlattım ama gelmedi
Kapasite kontrolü ve renk profilleri gelmiyor
arkadaşım acele etme Türkcell rom kullanıyorsan bir gün bekle nokianın Bi iki tane güncellemesi çıkacak karşına bana genelde akşam saatlerinde geliyor ondan sonrada o kapasite kontrolü kendiliğinden çıkar yeniden başlatmana bile gerek kalmaz çünkü bana bu şekilde gelmişti
- - - Eklendi - - -
Renk profilleri yok sadece kapasite kontrolü var

bu güncelleme has güzelde uzun vadede çözüm getirmiyorki diğer seçeneğini sildin sonra 3 tane yüksek mb oyun yükleyince yine hafıza sorunu çekeceksin. dosya yöneticisi ne zaman gelecek yada gelecek mi bilgisi olan varmı? yoksa bu kadar savunduğum nokiadan vaz geçeceğim üzülerek istediğim oyunları daha alamadım paramla rezil olmak böyle bişey herhalde![]()
kapasite kontrolünde yuvarlak dönen kısım habire dönüyor ayrıntıları bir türlü gösteremedi neden acaba?
