alprnx
Üye
Hocam Harbiden ya acaip merak ettim varmı deneyenA:SDA:SD
Denesemmı acaba
merak ettım harbiden.dogukan reyiz açsak nolur kı
Hocam Harbiden ya acaip merak ettim varmı deneyenA:SDA:SD
merak ettım harbiden.yeni sürüm ancak 24 marttan sonra çıkarabilirim sınav yaklaştı pek uğraşamicam bu ara rom ile mesajlaşma teması stok romdaki gibi yapamazsın modlar var ama test etmedim ben[/QUOTE
Yükleme Aynı Dımı Hocam?
ben asphalt 7 ve nova 3 wifiden indirdim oynadim hicbir sorun yok sıfır kasma seederv7 ve lazeroidde kursak fevkalade bir rom olur.
Evet 3x. Ayrıca sdswap yapmaya gerek yok. Kendinden sdswaplıymış.hocam şu an indiriyorum ama kernel kaçı kullanıyosun
- - - Eklendi - - -
3x ise lazerdroidi deniyicem böylece vsyncnin açığını bile biraz kapatabiliriz

sd swap hoşuma gitmediEvet 3x. Ayrıca sdswap yapmaya gerek yok. Kendinden sdswaplıymış.![]()
benim hafıza kartı berbat
yanlış anlamayasan dostum
benim hafıza kartı berbat
yanlış anlamayasan dostum
teşekkürler yanlız xdayada bir konu aç konunu çalarlar
teşekkürler yanlız xdayada bir konu aç konunu çalarlar
