KayraBey
Üye
TEŞEKKÜRLER![]()

TEŞEKKÜRLER![]()

Ben ilk defa maxicep ten bi uygulama indiriyorum da bunu indirdim şu an telefona nasıl kurucam ? ben genellikle googleplay dan indiriyordum tam bilemedim bunuHa bu arada telefonum Galaxy Y Pro
![]()
Teşekkürler
Ya bu uygulama super
Çünkü ı ş ç gibi harfleri basılı tutarak yazmanız gerek yok kendi düzeltilir ve yanlış harfe bil e bassaniz duzeltiyor
Katılıyorum...
Teşekkürler kardeşim, sonunda hızlı yazabiliyorum...

kardeşim teşekkür ederim gerçekten çok güzel bir Program ama benim tel Xperia ray ekrani küçük o yüzden pek yazamıyorum çözümü var mı yani tuşları büyütme gibi bişey olabilir mi?
swype özelliği var mı acaba klavyede, ben genelde o şekilde yazıyorum ve büyük nimet..
Teşekkürler
3x4 tuşlar oluyor mu _??
tus titreşimleri kapanmıyor mu
- - - Eklendi - - -
titreşim kapattım Teşekkürler. Daha önce bunun kadar rahat yazmadım hiç. Çok teşekkürler
