SwiftKey Keyboard v v4.1.3.149 (Editörün Seçimi)

Sponsorlu Bağlantılar



Emre Arık

Emre Arık

Üye
Ben ilk defa maxicep ten bi uygulama indiriyorum da bunu indirdim şu an telefona nasıl kurucam ? ben genellikle googleplay dan indiriyordum tam bilemedim bunu :dry: Ha bu arada telefonum Galaxy Y Pro :)
 

lethe-

Üye
Teşekkürler
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Ben ilk defa maxicep ten bi uygulama indiriyorum da bunu indirdim şu an telefona nasıl kurucam ? ben genellikle googleplay dan indiriyordum tam bilemedim bunu :dry: Ha bu arada telefonum Galaxy Y Pro :)

Indirdiğin dosyayı tiklaman yeterli
 
legolas29

legolas29

Üye
Ya bu uygulama super
 
SBt2

SBt2

Üye
Teşekkürler kardeşim, sonunda hızlı yazabiliyorum...
 
girlmania40

girlmania40

Üye
kardeşim teşekkür ederim gerçekten çok güzel bir Program ama benim tel Xperia ray ekrani küçük o yüzden pek yazamıyorum çözümü var mı yani tuşları büyütme gibi bişey olabilir mi?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim teşekkür ederim gerçekten çok güzel bir Program ama benim tel Xperia ray ekrani küçük o yüzden pek yazamıyorum çözümü var mı yani tuşları büyütme gibi bişey olabilir mi?

Ayarlarından tuşları büyütebiliyorsunuz.
 
ByWorth

ByWorth

Üye
swype özelliği var mı acaba klavyede, ben genelde o şekilde yazıyorum ve büyük nimet..
 
s.selim

s.selim

Üye
:tşk:Teşekkürler
 

stuff-w

Üye
3x4 tuşlar oluyor mu _??
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
tus titreşimleri kapanmıyor mu

- - - Eklendi - - -

titreşim kapattım Teşekkürler. Daha önce bunun kadar rahat yazmadım hiç. Çok teşekkürler
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt