SwiftKey Keyboard v v4.1.3.149 (Editörün Seçimi)

Sponsorlu Bağlantılar

ciwan__47

ciwan__47

Üye
tşklerrr.... :)
 


ANIL

ANIL

Admin
3.1.0.377 sürümünü ekledim.
Yenilikler:
-New Berry theme
-New languages: Armenian, Azerbaijani, Georgian, Hindi, Hinglish, Irish, Macedonian, Spanish (Latin America) and Tagalog
-Split keyboard for normal-sized devices
-Improved language pack downloads
-Improvements in key layouts on some keyboards
-Fixes for some force close issues
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
3.1.0.377 sürümünü ekledim.
Yenilikler:
-New Berry theme
-New languages: Armenian, Azerbaijani, Georgian, Hindi, Hinglish, Irish, Macedonian, Spanish (Latin America) and Tagalog
-Split keyboard for normal-sized devices
-Improved language pack downloads
-Improvements in key layouts on some keyboards
-Fixes for some force close issues

Teşekkür ederim kardesim...
 

skrcngz

Üye
teşekkürler
 
BeytullahTükez

BeytullahTükez

Üye
Teşekkürler :)
 
ntquartex

ntquartex

Üye
Jb destekliyor değil mi? bir de Türkçe karakterler çıkıyor mu klavyede?
 

jadethecat

Üye
Arkadaslar bende swiftkey 3 free vardi...bunu da indirdim ama bir fark goremedim..nedir ikisi arasindaki fark?
 

sessizzz84

Üye
Teşekkür ederim, şu suan bununla yazıyorum ve Jet hiziyla yazı yazabiliyorum artık :)
 
ahmet meço

ahmet meço

Üye
çok teşekkür ederim
 
ByWorth

ByWorth

Üye
Note 2 de kullanmaya gerek var mı sizce? Sanki aynı klavyeymiş gibi geldi bana?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
OsmanTuncer

OsmanTuncer

Üye
:tşk:
 

Basynoos

Üye
TEŞEKKÜRLER :good:
 


Üst Alt