One X yada Galaxy S3 almak mantıklımı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
    Konu Sahibi
One X yada Galaxy S3 almak mantıklımı?
S.a arkadaşlar bir kaç gün içinde Galaxy s3 yada Htc One X almak istiyorum.Öncelikle bu telefonları uzun uzun incelemedim hatta one x'i hiç incelemedim sadece kısa bir süre S3'ü inceledim.İlk sorum bu telefonlardan hangisini almalıyım sizce?Bide bu Ces 2013'de bütün markalar yeni tellerini tanıtacak ya bu tanıtımda tanıtılan telefonları beklemeli miyim?Aslına bakarsanız o telefonlar tanıtılsa bile min. 1800 civarı olurlar ve ben yine alamam onları.Bide benim için önemli olan bu telefonların uzun süre güncelleme alması.Çünkü öğrenciyim ve 2.5 sene kullanmam gerekecek.Bu telefonlardan hangisi 5.0 görür?Cevaplarınızı bekliyorum.
 


avcitalip

avcitalip

Üye
S3 al bence ama şimdi değil CES2013'ten sonra :evet: yerine göre One X daha iyi ama bence Samsung Olduğu için SIII :evet:
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
    Konu Sahibi
Peki güncelleme konusu?Bide s3'ün kasası beni korkutuyor.Senin gibi ekranı tuz buz edersem nolcak diye korkuyom:hmmm

- - - Eklendi - - -

Bide birbirlerine üstün oldukları konular neler bu konudada beni aydınlatırsanız için rahat bir şekilde alıcağım telefonu.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Güncelleme sizin için çok önemliyse Apple alın derim, yoksa S3 tavsiyemdir. :oke:
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
s3 almak mantıklı :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
S3 veya One X+'almalısın bence one x'ten bazı düzeltmeler yapılmış fiyatını bilmiyorum. S3 kullanıyorum memnunum güncelleştirmeler iyi sorun yok ve yeterincede dayanıklı 3-4 kere 1.50 metreden filen düştü bir çoğu arka kasa üstüne :D ekranda koruyucu vardı sorun yok yanlar sadece biraz deforme oldu
 
lordufuk

lordufuk

Üye
alacaksan s3 al
 
anılbaran

anılbaran

Üye
S3 derim hatice yi boşver
 

yumyjikk2

Üye
bende bu iki telefon arasında kalmıstım ama arastırdım fln one x te karar kıldım
 
EneSismanoglu

EneSismanoglu

Üye
Link'e tıkla sana yardımcı olacaktır. Ben kesinlikle S3 Diyorum :)
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
bence beklemek mantikli.. cunku önümüzde 2 onemli fuar var
 
doctorrr

doctorrr

Üye
gs3 yerine one x tercih edilmeli fikrimce
 
saruman_me

saruman_me

Üye
bence bekle kardeşim yok beklemem dersen 2 cihazda üst düzey piişman olmazsın tercihin ne olursa olsun..
 

titaniumbackup

Üye
değil onex , onex+++ çıksa yinede htc alma xda ya filan gir adamlar oyunlara optimize olma sorununa çözüm arıyo senseyi stabil hale getirenler paypalla satıyo vb. sorunlar uzun süreli bi android takipçisi olarak sana üst segmentte samsung orta segmentte xperia öneririm
 
saruman_me

saruman_me

Üye
değil onex , onex+++ çıksa yinede htc alma xda ya filan gir adamlar oyunlara optimize olma sorununa çözüm arıyo senseyi stabil hale getirenler paypalla satıyo vb. sorunlar uzun süreli bi android takipçisi olarak sana üst segmentte samsung orta segmentte xperia öneririm
ben genelde xda sitesini takip edeim de merak etiğim hangi oyunlada ptimize sounu var veya çalışmıyor veya desteklemiyor one x merak ettim doğrusu..?
 

titaniumbackup

Üye
ben genelde xda sitesini takip edeim de merak etiğim hangi oyunlada ptimize sounu var veya çalışmıyor veya desteklemiyor one x merak ettim doğrusu..?
gir bak bakalım paypalla sense satmıyolarmı apps bölümünde onex gameloft oyunlarında paso berbat

- - - Eklendi - - -

android developmentin oralarda
 
legend_hellfire

legend_hellfire

Üye
gir bak bakalım paypalla sense satmıyolarmı apps bölümünde onex gameloft oyunlarında paso berbat

Bilip bilmeden konusma arkadas neyi paypalla satıyorlar ?? Bagıs yapanlar var onlar paypaldan para veriyolardır onlar da kendi istekleriyle ? Bende One x kullanıyorum xdadan indirdigim
Android Revolution HD custom Romu yüklü. Hangi oyunda optimize sorunu varmıs arkadas bu kadar da taraflı bi cevap olmaz, telefonu kac kez düsürmeme ragmen asfaltta sürüklenmesine ragmen sapasaglam hala. Sagında solunda cizikleri var ama olsun o kadar. Millet S3ü düsürüyor ekranı catlıyor hemen ne is ? Tamam S3 güzel telefon ama bu kadar taraflı yanıt vermeyin.


Bu arada öneri isteyen arkadas icin, One x'i de S3ü de tavsiye ederim ikisi de seni pisman etmez. Ama suan beklemek en mantıklısı bence.
 
legend_hellfire

legend_hellfire

Üye
Üslubuna dikkat et, benimle bu şekilde la'lı konusamazsin. Sacmalayan biri varsa o da sensin. Burda yorum yapmadan önce daha çok araştırma yap.
 
bytllh

bytllh

Üye
s3 kullanan arkadaşlara bir şey soracam. Bazı forum sitelerinde s3 için hiç iyi şeyler demiyorlar. ekranı hemen bozulması ve ya ekranda donmalar ve renklerin değişmesi gibi sorunların olduğunu yazmışlar. bu yüzden s3 almayın kesinlikle diyorlar. o yorumları okumadan önce s3 almayı düşünüyordum ama şimdi biraz çekimser kaldım almakta. böyle sorunlar çok sık oluyor mu.yardımcı olursanız sevinirim:)
 
aleranol

aleranol

Üye
Bu sitede sanırım yönetim sorunu var. Ozan abi olmayınca sacmaliklar baş gösterdi. 17.30da banlanan adam 22.34 te tekrar ban yiyiyor. Demekki sevgili düzen Sağlayıcılar ban kaldırmış. Huzuru 2 aydır sürekli bozan ukala bir çocuğu durdurmak bu kadarmı zor! Benim oğlum olsa elinden bilgisayarı Sökerim. Anlanılan dilden: Where is the JUSTICE?
Adamın şikayet butonu bozuldu hâlâ elini kolunu sallaya sallaya lan li lun lu tavırlar, uydurmasyon Bilgiçlikler! Ben ozan abi gidince iyice soğudum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
15
Görüntüleme
900
mehmettech
byAndroid
Cevap
8
Görüntüleme
7K


Üst Alt