Samsung Galaxy Note-Note II

Sponsorlu Bağlantılar

aleranol

aleranol

Üye
Oyun oynarken mesela shadowgun deadzone de wifi+ performans+ parlaklık+ses ile 1 saat oynayinca yaklaşık % 16 sarj gidiyor.
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Oyun oynarken mesela shadowgun deadzone de wifi+ performans+ parlaklık+ses ile 1 saat oynayinca yaklaşık % 16 sarj gidiyor.

Ben kafaya koydum Nokia Note 2 gibi ekranlı ve de özellikli cihaz çıkarana dek alacağım tek ama tek cihaz Note 2'dir :oke:
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Ben kafaya koydum Nokia Note 2 gibi ekranlı ve de özellikli cihaz çıkarana dek alacağım tek ama tek cihaz Note 2'dir :oke:

zaten diyorum Nokia ile Samsung biraz cihaz yapsa Uzay gemisi olarak adlandırılırda Nokia biraz grur yapan bir firma keşke zamanıda yapmasaydıda direkt nokia alsaydım , eskiden olsa konu açmaya ve ya sormaya gerek yoktu cevap belliydi ama şimdi işler karıştı
 
aleranol

aleranol

Üye
Tüh be kalemi kaybettim yatakta :S
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
zaten diyorum Nokia ile Samsung biraz cihaz yapsa Uzay gemisi olarak adlandırılırda Nokia biraz grur yapan bir firma keşke zamanıda yapmasaydıda direkt nokia alsaydım , eskiden olsa konu açmaya ve ya sormaya gerek yoktu cevap belliydi ama şimdi işler karıştı

Aynen öyle de gözüm şuan başlığa ilişti de Note-Note 2 başlıklı konuda Nokia'nın ne işi var la diyip kovacaklar bizi :kıskıs:

Nokia'yı kapatıp aşkımız Note2'ye gelelim biz :kıskıs:
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Aynen öyle de gözüm şuan başlığa ilişti de Note-Note 2 başlıklı konuda Nokia'nın ne işi var la diyip kovacaklar bizi :kıskıs:

Nokia'yı kapatıp aşkımız Note2'ye gelelim biz :kıskıs:

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler bizimkide o hesap be kaptan :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Bulduuum meğerse yastığın altindaymis :)
 
aleranol

aleranol

Üye
Ipg mat olansa evet kullanıyorum
 
aleranol

aleranol

Üye
Bence gereksiz. Mat daha iyin olacaktır. Hatta 100btl verip tam kaplama yaptirirsin daha iyi. Kırılmaz cizilmez su geçirmez super hi kaplama var. Fuarda tanıtıldı geçen.
 

mcsaea

Üye
Samsung Note II Kullanıcılarına sesleniyorum ya da almak isteyenlere.. Tarif edilmez ve olağanüstü bi cihaz.. Bundan önceki hayatınızda ben mobil cihaz kullanmamışım diyebileceginiz bi cihaz.. Fazla söze gerek yok..
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Samsung Note II Kullanıcılarına sesleniyorum ya da almak isteyenlere.. Tarif edilmez ve olağanüstü bi cihaz.. Bundan önceki hayatınızda ben mobil cihaz kullanmamışım diyebileceginiz bi cihaz.. Fazla söze gerek yok..

evet ama note 3'ü beklemekte bence çok fayda var :) :evet: çünkü 1080p HD Ekran,8Çekirdek,2-3 GB Ram :evet: ama çok güzel cihazdır sabredemem şimdi almam gerekiyor dersen al ki yaza doğru s4 çıkacak bunuda göz önünde bulundur :oke:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi


evet ama note 3'ü beklemekte bence çok fayda var :) :evet: çünkü 1080p HD Ekran,8Çekirdek,2-3 GB Ram :evet: ama çok güzel cihazdır sabredemem şimdi almam gerekiyor dersen al ki yaza doğru s4 çıkacak bunuda göz önünde bulundur :oke:

Note 3'ün 6'' gibi ekranla geleceği söyleniyor + Note 2 5.5'' ekrana sahipken 5.5'' 'in üzerinde bir ekran ile gelmesi Note 3'ün bence abartı olur ki 6'' çok fazla 5.5'' 'te sabit kalsa tasarımda ve donanımda değişim yapması daha uygun olur :)
 
aleranol

aleranol

Üye
Note 3'ün 6'' gibi ekranla geleceği söyleniyor + Note 2 5.5'' ekrana sahipken 5.5'' 'in üzerinde bir ekran ile gelmesi Note 3'ün bence abartı olur ki 6'' çok fazla 5.5'' 'te sabit kalsa tasarımda ve donanımda değişim yapması daha uygun olur :)

Tasarımda üst kısmı kisaltmak iyi olur. Bence samsung diğer 6"lik cihazların satmadigini görünce fazla buyultmez. Umarım iyi olur. Bir se soyle bir saçmalık var. S4te yenu islemci falan koyacaklar sonra 4 5 ay sonra da not 3 tanıtacaklar. Arkadaş niye biz hep geç kullanıyoruz canavari?
 
Kupa Beyi

Kupa Beyi

Üye
Peki aldınız mı?

İlk iki sayfayı okudum gerçekten yorumlar çok iyi :))
 


Üst Alt