Samsung Galaxy Note-Note II

Sponsorlu Bağlantılar



Placebo-

Placebo-

Üye
0.5 inc 1.27 cm yapıyor. Oda 2 parmak. Benim parmağımla ama. :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
0.5 inc 1.27 cm yapıyor. Oda 2 parmak. Benim parmağımla ama. :ehe

İlahi ezgi yaw bende hani benim parmaklarımda zariftir bayan parmağı gibi ama bian benim gözüme büyük göründü de öyleyse dedim Note 2 kafam kadar vardır dedim :D
 

zappinger

Üye
ezgisin narin parmaklari
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
İlahi ezgi yaw bende hani benim parmaklarımda zariftir bayan parmağı gibi ama bian benim gözüme büyük göründü de öyleyse dedim Note 2 kafam kadar vardır dedim :D

abi boyutları elbet bulursun bi yerden. En olmadı gsmarena sağolsun :) ordaki boyutları çizersin biçersin , bi de yetenekliysen al sana el yapımı note 2 ( kartondan ) :) bununla ilgili bi konu vardı galiba
 

dgm_mustafa

Üye
galaxy note 2 ben aldım ve kullanıyumki çok yakın bi arkadaşımda note vardı onuda çok iyi biliyorum ama note 2 kesinlikle harika ötesi olmuş telefona fazla para verilmez diyen arkadaşlarım bile note 2 yi görünce fikirleri değişti çünkü o ne bir telefon nede bir tablet o bir phablet ve sınıfının en iyisi samsung daha iyisini çıkarana kadar. Kesinlikle tavsiye ediyorum şöyle söyleyebilirim insanın laptop alışkanlığını tamamen unutturuyor artık ne laptopa nede masaüstüne gereksinim duymuyorsun çok güzel bir alet.
 
aleranol

aleranol

Üye
Tesekkur ederim. Yalniz yan klavyeyle yazarken ortaya parmakim anca ulasiyor. Ayrica flas yukleyen varsa linkini banada versin calismadi bulduklarim :) eger inceleyecek olursam mukemmel ama kamerasi hala iyi degil. Ekrani mukemmel derecede hassas ve iyi. Chrome sacmalik olmus niye kodular anlamiyom. Most wantedi calistirdim bayagim manyak nediyim :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkur ederim. Yalniz yan klavyeyle yazarken ortaya parmakim anca ulasiyor. Ayrica flas yukleyen varsa linkini banada versin calismadi bulduklarim :) eger inceleyecek olursam mukemmel ama kamerasi hala iyi degil. Ekrani mukemmel derecede hassas ve iyi. Chrome sacmalik olmus niye kodular anlamiyom. Most wantedi calistirdim bayagim manyak nediyim :ehe

Rüyamda gördüm bende Note2 almışım kardeşim wallaha yaaa :D

- - - Eklendi - - -

abi boyutları elbet bulursun bi yerden. En olmadı gsmarena sağolsun :) ordaki boyutları çizersin biçersin , bi de yetenekliysen al sana el yapımı note 2 ( kartondan ) :) bununla ilgili bi konu vardı galiba

aman kardeşim yarın birgün askerim ne yapayım ben kartondan Note2'yi yaw bana kartonu değil kendisi lazım :D :ehe
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Rüyamda gördüm bende Note2 almışım kardeşim wallaha yaaa :D

- - - Eklendi - - -



aman kardeşim yarın birgün askerim ne yapayım ben kartondan Note2'yi yaw bana kartonu değil kendisi lazım :D :ehe

boyutuna bakman için demiştim :)
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
avcitalip

avcitalip

Üye
bende note 2 almayı düşünüyorum 1 hafta içinde bir %60 alma ihtimalim var yorumlarınızı bekliyorum :evet:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
bende note 2 almayı düşünüyorum 1 hafta içinde bir %60 alma ihtimalim var yorumlarınızı bekliyorum :evet:

al gardaş al yaw, dün gece rüyamda kullandım rüya deyip geçme lusid rüyaydı hacı telefonu canlı canlı hissettim kullandım spen kalemi muhteşemdi yaaa tavsiye ederim emin ol :)
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Aslında note 2 de güzel cihaz ama galaxy s2 bana büyük geliyor gözüme note 2 alsam nereye sığdırcam
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Aslında note 2 de güzel cihaz ama galaxy s2 bana büyük geliyor gözüme note 2 alsam nereye sığdırcam

vallahi ben Note2'yi alayım da bi yer bulurum sığdıracak olmadı elimde taşırım vallaha :D

- - - Eklendi - - -

+ bende cep sorunu yok yaa Babam terzi hemen cebi büyütürüz hani (h)
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Nexus 4 türkiye ye ne zaman gelir ?
 

absolut2611

Üye
kardeşim ben 3 telefon arasında seçim yapacaktım, nokia lumia 920-iphone 5 ve galaxy note 2 bu üçüneden birini alacaktım. 1 ay araştırdım, sonra telefonları sattıkları yerlerde inceledim ve sonunda galaxy note 2 de karar verdim. bu galaxy note 2 ye telefon demek hakaret olur valla bu note 2 tam bir cepjet valla alalı 10 gün kadar oldu elim ayağım oldu vallahi, evdeki laptopa bakmıyorum bile artık :))
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim ben 3 telefon arasında seçim yapacaktım, nokia lumia 920-iphone 5 ve galaxy note 2 bu üçüneden birini alacaktım. 1 ay araştırdım, sonra telefonları sattıkları yerlerde inceledim ve sonunda galaxy note 2 de karar verdim. bu galaxy note 2 ye telefon demek hakaret olur valla bu note 2 tam bir cepjet valla alalı 10 gün kadar oldu elim ayağım oldu vallahi, evdeki laptopa bakmıyorum bile artık :))

Hayırlı uğurlu olsun, muazzam bir cihaz Note 2 :)
 
komando04

komando04

Üye
hayırlı uğurlu olsun kardeşim güle güle kullan inşallah
 
alenkolik

alenkolik

Üye
note 2 anlatilmaz yasanir :)

Note 2 cileri bekliyoruz. Birlikten kuvvet dogar :ehe

http://www.maxicep.com/android-genel/samsung-galaxy-note-2-funclub-739371.html#post5627511
 


Üst Alt