Samsung Galaxy Note-Note II

Sponsorlu Bağlantılar



___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Vallaha ortalık karıştı gibi :kıskıs: ben alenkolik'in yazdığı link'i düzelttim yahu :kıskıs: :d:
 
aleranol

aleranol

Üye
Benimki ilk ti de ondan. 1 gün ile kurtardım yahu :kıskıs:
 
aleranol

aleranol

Üye
Hakkaten ya o kadar uğraşıyorum rom root türkçe açıklama yaz felan ama hic kulüp gelmemişti aklıma. Bi arkadaş kulüp byok diyince hemen hoop kulüp kur :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
aleranol

aleranol

Üye
Birde uyarı not2 alacaksınız yatay klavyeyle yazmayı unutun 5.55 inç ve 16:9 ekran olunca is bitiyor. Ama dikey de bir o kadar zevkli.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Birde uyarı not2 alacaksınız yatay klavyeyle yazmayı unutun 5.55 inç ve 16:9 ekran olunca is bitiyor. Ama dikey de bir o kadar zevkli.

Hadi yaaa cidden miii :aha: :oha: kardeşim sana zahmet bana yatay ve de dikey klavye ekran görüntüsü atarmısın merak ettim şimdi yaa :(
 
aleranol

aleranol

Üye
Geliyor bekle
 
aleranol

aleranol

Üye
root rom kullanmadan kullansam çok bir eksiklik hissetmem dimi :D

Internetteyken oyun oynayamazsin ayni anda birde kernel falan kurcalamazsin. Arada tabi çoğu oyunda hile ve beleş yükleme var. Haricinde büyük fark yok
 
dedereis123

dedereis123

Üye


Internetteyken oyun oynayamazsin ayni anda birde kernel falan kurcalamazsin. Arada tabi çoğu oyunda hile ve beleş yükleme var. Haricinde büyük fark yok


daha ne olsun :alkis resmen bmw ile şahin arasındaki motor farkı var kasa farkı var kalite farkı var ama ikiside hareket ediyor der gibi dedin :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Eh biraz öyle. Tabi durum çubuğu değiştirme android 4.2 kullanma klavye değiştirme falan saymakla bitmez. :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Hizliresim sağolsun almadı ssyi. Dur bi daha deneyim modemden kkaynaklı heralde

- - - Eklendi - - -

İyi ya baya az fark varmış :D

Sarjim 45 dkdir araliksiz internet+wifi+güç tasarrufu+min. Parlaklık ile sadece % 3 gitti.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Hizliresim sağolsun almadı ssyi. Dur bi daha deneyim modemden kkaynaklı heralde

- - - Eklendi - - -



Sarjim 45 dkdir araliksiz internet+wifi+güç tasarrufu+min. Parlaklık ile sadece % 3 gitti.

Vaaay şarjı iyiymiş yaa :aha:
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Hizliresim sağolsun almadı ssyi. Dur bi daha deneyim modemden kkaynaklı heralde

- - - Eklendi - - -


Sarjim 45 dkdir araliksiz internet+wifi+güç tasarrufu+min. Parlaklık ile sadece % 3 gitti.

note 2 nin bataryası zaten baya iyi
 


Üst Alt