Birinin ailesine ya da orasına burasına laf ettiğinizi görmedim.. Edenler için diyorum

bana at bana![]()

bana at bana![]()

Ücretsiz ban atılır, var mı isteyen?

gönlümden koptu sana beleş nediyosun?
Bedava yapma bence![]()

Whaaa cooolÜcretsiz ban atılır, var mı isteyen?
gönlümden koptu sana beleş nediyosun?![]()

Değil mi değil mi
Forumdan 1 dakka uzaklaşmak bile ölüm![]()

hadi dene bende
Değil mi değil mi![]()
:
:Emin misin?
hadi dene bende:
- - - Eklendi - - -
hadi hadi:
