Türkiye Nokia’yı Çok Seviyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türe

Türe

Üye
Aynı Türkiye'deki iPhone'cular gibi hepsi. :) En iyisinin hep aynı olarak kalacağını zannediyorlar. :)
 


Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
bence symbian geri filan kalmamış. oyun ve uygulama desteği yok sadece. yoksa oldukça optimize ve hızlı bir sistem. ama ne yazık ki kendi haline terkedildi. benim işimi fazlasıyla görüyor ve oldukçada memnunum.

O yüzden bendeniz emektar Symbian'a devam :cool
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
bence symbian geri filan kalmamış. oyun ve uygulama desteği yok sadece. yoksa oldukça optimize ve hızlı bir sistem. ama ne yazık ki kendi haline terkedildi. benim işimi fazlasıyla görüyor ve oldukçada memnunum.

O yüzden bendeniz emektar Symbian'a devam :cool

+1 :oke: 2 ay daha benim işimi görsün sonra askerlik askerlikten sonra nasipse o günleri görmek Note 2 düşünüyorum :) :sirit:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
İnşallah alırsın.
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
bence symbian geri filan kalmamış. oyun ve uygulama desteği yok sadece. yoksa oldukça optimize ve hızlı bir sistem. ama ne yazık ki kendi haline terkedildi. benim işimi fazlasıyla görüyor ve oldukçada memnunum.

O yüzden bendeniz emektar Symbian'a devam :cool

Gerçekten öyle.Symbian'a adam akıllı oyun-uygulama desteği gelseydi.Şu an bu halde olmazdı.
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
inşallah kardeşim :tebessüm:

- - - Eklendi - - -



Nokia'da Note 2 gibi bir cihaz yapsın almazsam neyim vallaha :hih: o derece net konuşuyorum vallahi :)

ekranı yeterince büyük bence. donanımda iyi. tip de güzel. bi düşün bence :hmmm
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye


ekranı yeterince büyük bence. donanımda iyi. tip de güzel. bi düşün bence :hmmm

vallahi önümde uzun ama epey uzun bi süre var askerden sonrasını planlıyorum ama Note 3 çıkarsa o da 5.5'' olursa o zamana Note 3 alırım diyordum dedikodulara göre oda 6'' kadarmış o yüzden şuan için Note2'de sabit duruyorum tabi o zamana neler çıkar neler :eller: o zaman değerlendirip bakarız :sirit:
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
vallahi önümde uzun ama epey uzun bi süre var askerden sonrasını planlıyorum ama Note 3 çıkarsa o da 5.5'' olursa o zamana Note 3 alırım diyordum dedikodulara göre oda 6'' kadarmış o yüzden şuan için Note2'de sabit duruyorum tabi o zamana neler çıkar neler :eller: o zaman değerlendirip bakarız :sirit:

anlaşıldı seni Note dan vazgeçiremeyeceğiz :ehe

o zaman şimdiden hayırlı olsun bakalım : ?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye


anlaşıldı seni Note dan vazgeçiremeyeceğiz :ehe

o zaman şimdiden hayırlı olsun bakalım : ?

bu tutumum vazgeçmeyeceğim anlamına gelmeeeeez, Nokia'nın atağını bekliyorum :sirit: zaten askerden sonrasında karar vercem ki o zamana da Nokia neler çıkarır neler ama diğer firmalarda boş durmaz hele bi o zaman gelsin de bakarız :eller: :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Bende Lumia920 ve note 2 arasında kalsam bende note 2 alırdım.WP bana göre değil
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Bende Lumia920 ve note 2 arasında kalsam bende note 2 alırdım.WP bana göre değil

:aha: ben adamımı buldum beyler :D adamsın adamın dibisin yalnız değildim biliyorduuum :sukur: :ehe WP da bana göre değil arayüzünü beğenmiyorum arayüzü düzeltsin canımı yesin ama kendini geliştirsin sonra canımı etimi budumu yesin :) :tebessüm:
 
PriZm

PriZm

Üye
:aha: ben adamımı buldum beyler :D adamsın adamın dibisin yalnız değildim biliyorduuum :sukur: :ehe WP da bana göre değil arayüzünü beğenmiyorum arayüzü düzeltsin canımı yesin ama kendini geliştirsin sonra canımı etimi budumu yesin :) :tebessüm:

Bana göre tek arayüzü de değil.Tamam Metro'yu sevmiyorum ama WP'u sevmememin tek nedeni o değil.

Android gibi geliştirilmeye açık olmaması:Beni bilenler bilir.sürekli sistem kurcalarım.telefonuma en son ubuntu 12.04 yüklemiştim.
WP'da ubuntuyu geçtim androiddeki modifiyelerin çoğunu yapamazsınız.örnek olarak OTG.Galaxy S "Sözde" OTG desteklemiyor.Bunu androidde birkaç modifikasyonla halledersin.WP'un daha OTG'yi desteklediği bile belli değil.
Ekran ışığımı yetmiyor? sorun değil.ekrana istediğin voltajı vererek(fazla abartmadan :D) Ekran ışığını 2 katına çıkarırsın.

ve daha bir sürü şey..

kısacası ben bu savaşta linux taraftarıyım.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
La bu ne savaşı be sağcı solcu gibi :ehe ayrıca karşıma çıkmayın çok fena Counter oynarım :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye


Bana göre tek arayüzü de değil.Tamam Metro'yu sevmiyorum ama WP'u sevmememin tek nedeni o değil.

Android gibi geliştirilmeye açık olmaması:Beni bilenler bilir.sürekli sistem kurcalarım.telefonuma en son ubuntu 12.04 yüklemiştim.
WP'da ubuntuyu geçtim androiddeki modifiyelerin çoğunu yapamazsınız.örnek olarak OTG.Galaxy S "Sözde" OTG desteklemiyor.Bunu androidde birkaç modifikasyonla halledersin.WP'un daha OTG'yi desteklediği bile belli değil.
Ekran ışığımı yetmiyor? sorun değil.ekrana istediğin voltajı vererek(fazla abartmadan :D) Ekran ışığını 2 katına çıkarırsın.

ve daha bir sürü şey..

kısacası ben bu savaşta linux taraftarıyım.

vay vay vay :alkis aynen bende sağını solunu kurcalarım cihazın ama WP'da bunun sizin de belirttiğiniz gibi mümkün olduğunu düşünmüyorum :bilmm o yüzden Note 2 hep ilk tercihim olacak :sirit:
 
PriZm

PriZm

Üye
La bu ne savaşı be sağcı solcu gibi :ehe ayrıca karşıma çıkmayın çok fena Counter oynarım :ehe
Sence WP vs Android vs Symbian vs iOS vs BADA vs MeeGo vsvs

gibi bir savaş yokmu yani :D forumda hergün olan olaylar ne o zaman? :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt