symbianı 2006 lı yıllarda bile çok seviyorduk kimse oyun uygulama multitasking ne bilmezken nokia symbian bunu bize yaşattı dahası da var biliyor zaten
gelde sevme bize hep ilkeleri yaşatan firma nokia 2005 te n72 almıştım o kadar heyecanlı ve mutluydumki bir telefon da ne marifet ler varmış onu görmüştüm s60v2 den sonra çok gelişti belle oldu ama herkes düşman oldu
n73 le ilk tanışmam yine o yılda idi amlatılmaz yaşanır nokia yı sevmeyen ölsün
