Silinen Üye 511859
Kapalı Hesap
Abi microsoft gibi bir ortağı var artık.
Evet haklısın. WP8 de güzel ama ihtiyacım olan şeyler mevcut olduğu için symbian'a devam ettim.
Abi microsoft gibi bir ortağı var artık.

Valla Nokia'yı şu açıdan çok seviyorum.
5800'a güncelleme atmıyor niye ?
Güncelleme atıp kullanıcıyı yormuyor yani hep bizi düşünüyor elimizi sıcak sudan soğuk suya sokmuyor zaten desteği de çekti çünkü artık kendi ayaklarımızın üzerinde durmamızı istiyor böyle bir firma olamaz bu devirde. Baba oğluna yapmıyor bunu![]()

haber için teşekkürler Nokia herzanan önde
kardeşim.karşılıksız sevgi bu madem kale türkiye ilk değilde neden en son bize gönderiyor telefonları
kısa bir mantık yapalım buldumönce kıytırık müşterilerine kullandırıyor sorun varsa o telefonları yollamıyor bize
![]()

I love you NokiaI love you Nokia
görende beni Nokia fanı zanneder
fan felan değilim ha yanlış anlamayın
Nokia'dan hoşlanıyorum platonik bi aşk bizimkisi
![]()

I love you Nokia I love you Nokia görende beni Nokia fanı zanneder fan felan değilim ha yanlış anlamayın Nokia'dan hoşlanıyorum platonik bi aşk bizimkisi

