Türkiye Nokia’yı Çok Seviyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
___kaptan___

___kaptan___

Üye

Haydi hayırlısı inşallah, oyun konusunda sıkıntı olacak bir durum yok aslında bildiğiniz gibi gameloft 12 yeni oyunu windows phone plartformu için hazırlıyor, firma bu oyunlar hakkında duyuru gerçekleştirmişti. Oyunların en büyük özelliği Xbox sistemi ile entegre olmaları ki bu sayede oyunlarla ilgili istatistikler ve bilgileri Xbox sistemi üzerinden paylaşabilme ve takip edebilme imkanına da sahip olacağız. Gamloft‘un duyurduğu 12 oyun arasında şunlar var; Modern Combat 4, Zero Hour, The Dark Knight Rises, Real Soccer 2013, Order & Chaos Online, N.O.V.A. 3, Near Orbit Vanguard Alliance, Asphalt 7. Ayrıca nokianın ekran boyutunu dahada artıracağını hiç sanmıyorum.

Açıklama için :tşk: :tebessüm: oyunlar gerçekten iştah açıcı :eller: ama nokia'dan 5'' ekrana kadar cihazlar bekliyorum şahsen, mesela benim çoğu yorumuma dikkat etmiyseniz hep Note 2'den dem vuruyorum, çünkü görüntüsü,özellikleri vs vs derken cihaza hasta oldum :) ama bir de Nokia'dan Lumia Note gelse 5'' boyutunda WP8 sistem eşliğinde purewiev kamera teknolojisi vb özellikler eşlik etse fena mı olur! Şahsen nokia'dan hep böyle bir cihaz bekliyor olacağım :tebessüm:

ha birde WP8 sistemle gelecek tam qwerty klavyeli bir orta veya üst segment cihaz bekliyorum :sirit:

- - - Eklendi - - -

Nokiada Bizi Sevecek mi Peki :ehe :sirit:

:kıskıs: :kop2:

- - - Eklendi - - -

Çoğu kişiler daha MeeGo işletim sistemine sahip telefon olup olmadığını bilmiyor. Ben kullandım valla çok rahat.Keşke Lumia'ların bazı versiyonları MeeGo olarak üretilse ve bunu kullanıcı seçse.

aaah ah keşke ama Nokia işte yani :(
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Nokia kendine özgü cihazlar çıkarıyor özenti değil.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Açıklama için :tşk: :tebessüm: oyunlar gerçekten iştah açıcı :eller: ama nokia'dan 5'' ekrana kadar cihazlar bekliyorum şahsen, mesela benim çoğu yorumuma dikkat etmiyseniz hep Note 2'den dem vuruyorum, çünkü görüntüsü,özellikleri vs vs derken cihaza hasta oldum :) ama bir de Nokia'dan Lumia Note gelse 5'' boyutunda WP8 sistem eşliğinde purewiev kamera teknolojisi vb özellikler eşlik etse fena mı olur! Şahsen nokia'dan hep böyle bir cihaz bekliyor olacağım :tebessüm:

ha birde WP8 sistemle gelecek tam qwerty klavyeli bir orta veya üst segment cihaz bekliyorum :sirit:

- - - Eklendi - - -



:kıskıs: :kop2:

- - - Eklendi - - -



aaah ah keşke ama Nokia işte yani :(

:ehe
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Açıklama için :tşk: :tebessüm: oyunlar gerçekten iştah açıcı :eller: ama nokia'dan 5'' ekrana kadar cihazlar bekliyorum şahsen, mesela benim çoğu yorumuma dikkat etmiyseniz hep Note 2'den dem vuruyorum, çünkü görüntüsü,özellikleri vs vs derken cihaza hasta oldum :) ama bir de Nokia'dan Lumia Note gelse 5'' boyutunda WP8 sistem eşliğinde purewiev kamera teknolojisi vb özellikler eşlik etse fena mı olur! Şahsen nokia'dan hep böyle bir cihaz bekliyor olacağım :tebessüm:

ha birde WP8 sistemle gelecek tam qwerty klavyeli bir orta veya üst segment cihaz bekliyorum :sirit:
:rica: E bu özelliklerde bir telefon çıkarırsa diğer firmalar kapatsın dükkanları :kıskıs: ipad filanda satılmaz artık.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:rica: E bu özelliklerde bir telefon çıkarırsa diğer firmalar kapatsın dükkanları :kıskıs: ipad filanda satılmaz artık.

ama haksız mıyım hacı abi yahu :( baksana bu zamana kadar hangi cihazlarla geldi ama WP ile Lumia 920 yanılmıyorsam 4.5'' ekran var böyle büyük ekranlı cihazlar yapsa alt-orta-üst segmente hitab eden cihazlar nokia'yı ayakta tutacaktır :bilmm :tebessüm: diğerleri de kapatsınlar bu zamana kadar çok sattı onlar bence :kıskıs:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi uygun fiyatlı yeni Lumia serilerini üretiyor ve her bütçeye hitap edecek. Tıpkı zamanındaki Samsung E250 gibi.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Şimdi uygun fiyatlı yeni Lumia serilerini üretiyor ve her bütçeye hitap edecek. Tıpkı zamanındaki Samsung E250 gibi.

Hayırlısı olsun ama tek beklentim üstekki özelliklerde de cihazların gelmesi ve deee 1-2 yıla ya da daha ileri yıllarda da Nokia'nın cihazı bir hafta da şu kadar milyon sattı vb haberler görmek bütün beklentim bu yönde :) düşünsenize nokia bi cihaz üretecek ve bir hafta da milyonlar satacak vs vs :eller: fazla abarttım galiba :(
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
ama haksız mıyım hacı abi yahu :( baksana bu zamana kadar hangi cihazlarla geldi ama WP ile Lumia 920 yanılmıyorsam 4.5'' ekran var böyle büyük ekranlı cihazlar yapsa alt-orta-üst segmente hitab eden cihazlar nokia'yı ayakta tutacaktır :bilmm :tebessüm: diğerleri de kapatsınlar bu zamana kadar çok sattı onlar bence :kıskıs:
Haklısın vesselam, doğru söze ne hacet. :evet:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlısı olsun ama tek beklentim üstekki özelliklerde de cihazların gelmesi ve deee 1-2 yıla ya da daha ileri yıllarda da Nokia'nın cihazı bir hafta da şu kadar milyon sattı vb haberler görmek bütün beklentim bu yönde :) düşünsenize nokia bi cihaz üretecek ve bir hafta da milyonlar satacak vs vs :eller: fazla abarttım galiba :(

Olmayacak birşey değil inşallah olur.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Ama şöyle birşey de var eğer Nokia ve Samsung aynı anda Android'e geçseydi şuanda Samsungun adını cep telefonları olarak değil de bilgisayar parçası , buzdolabı , vs. Olarak bilecektik.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Gerçekte Nokia'nın meego ile devam etmesini isterdim, gerçekten harika bir sistem ama nasip değilmiş.

Harmattan PR.1.3 şu haliyle bile mükemmel'ken meego'ya önem verseydi ne olurdu siz düşünün birde geliştiricilerin sisteme daha çok yogunlaşması eklenirdi' ki heeyt be :D hele bir swipe varki of oof
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
MeeGo çok kullanışlı.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
:ah Nokia :ah
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
[ENGİN];5596162' Alıntı:


Harmattan PR.1.3 şu haliyle bile mükemmel'ken meego'ya önem verseydi ne olurdu siz düşünün birde geliştiricilerin sisteme daha çok yogunlaşması eklenirdi' ki heeyt be :D hele bir swipe varki of oof
Abi windowsphone8 in eksikleri olmasına rağmen şuan için bu sistem de harika diyebilirim, ama N9 almamak için bayağı bi kıvrandım yani.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
[ENGİN];5596162' Alıntı:


Harmattan PR.1.3 şu haliyle bile mükemmel'ken meego'ya önem verseydi ne olurdu siz düşünün birde geliştiricilerin sisteme daha çok yogunlaşması eklenirdi' ki heeyt be :D hele bir swipe varki of oof

Allah beeee süper ötesi olurdu o zaman :eller: ama stratejik hatalar hatalar :nono:
 
Türk-X

Türk-X

Üye
Evet Nokia :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt