bence symbian geri filan kalmamış. oyun ve uygulama desteği yok sadece. yoksa oldukça optimize ve hızlı bir sistem. ama ne yazık ki kendi haline terkedildi. benim işimi fazlasıyla görüyor ve oldukçada memnunum.
O yüzden bendeniz emektar Symbian'a devam![]()
2 ay daha benim işimi görsün sonra askerlik askerlikten sonra nasipse o günleri görmek Note 2 düşünüyorum

+12 ay daha benim işimi görsün sonra askerlik askerlikten sonra nasipse o günleri görmek Note 2 düşünüyorum
![]()
![]()

+12 ay daha benim işimi görsün sonra askerlik askerlikten sonra nasipse o günleri görmek Note 2 düşünüyorum
![]()
![]()
çok küçük değilmi o 
İnşallah alırsın.

lumia 920 al bence.![]()
o derece net konuşuyorum vallahi 
bence symbian geri filan kalmamış. oyun ve uygulama desteği yok sadece. yoksa oldukça optimize ve hızlı bir sistem. ama ne yazık ki kendi haline terkedildi. benim işimi fazlasıyla görüyor ve oldukçada memnunum.
O yüzden bendeniz emektar Symbian'a devam![]()
note 2 miçok küçük değilmi o
![]()

inşallah kardeşim
- - - Eklendi - - -
Nokia'da Note 2 gibi bir cihaz yapsın almazsam neyim vallahao derece net konuşuyorum vallahi
![]()

ekranı yeterince büyük bence. donanımda iyi. tip de güzel. bi düşün bence![]()
o zaman değerlendirip bakarız 
vallahi önümde uzun ama epey uzun bi süre var askerden sonrasını planlıyorum ama Note 3 çıkarsa o da 5.5'' olursa o zamana Note 3 alırım diyordum dedikodulara göre oda 6'' kadarmış o yüzden şuan için Note2'de sabit duruyorum tabi o zamana neler çıkar nelero zaman değerlendirip bakarız
![]()


anlaşıldı seni Note dan vazgeçiremeyeceğiz
o zaman şimdiden hayırlı olsun bakalım![]()
zaten askerden sonrasında karar vercem ki o zamana da Nokia neler çıkarır neler ama diğer firmalarda boş durmaz hele bi o zaman gelsin de bakarız

Abi windowsphone8 in eksikleri olmasına rağmen şuan için bu sistem de harika diyebilirim, ama N9 almamak için bayağı bi kıvrandım yani.

Bende Lumia920 ve note 2 arasında kalsam bende note 2 alırdım.WP bana göre değil
ben adamımı buldum beyler
adamsın adamın dibisin yalnız değildim biliyorduuum
WP da bana göre değil arayüzünü beğenmiyorum arayüzü düzeltsin canımı yesin ama kendini geliştirsin sonra canımı etimi budumu yesin

ben adamımı buldum beyler
adamsın adamın dibisin yalnız değildim biliyorduuum
![]()
WP da bana göre değil arayüzünü beğenmiyorum arayüzü düzeltsin canımı yesin ama kendini geliştirsin sonra canımı etimi budumu yesin
![]()
![]()
) Ekran ışığını 2 katına çıkarırsın.
Bana göre tek arayüzü de değil.Tamam Metro'yu sevmiyorum ama WP'u sevmememin tek nedeni o değil.
Android gibi geliştirilmeye açık olmaması:Beni bilenler bilir.sürekli sistem kurcalarım.telefonuma en son ubuntu 12.04 yüklemiştim.
WP'da ubuntuyu geçtim androiddeki modifiyelerin çoğunu yapamazsınız.örnek olarak OTG.Galaxy S "Sözde" OTG desteklemiyor.Bunu androidde birkaç modifikasyonla halledersin.WP'un daha OTG'yi desteklediği bile belli değil.
Ekran ışığımı yetmiyor? sorun değil.ekrana istediğin voltajı vererek(fazla abartmadan) Ekran ışığını 2 katına çıkarırsın.
ve daha bir sürü şey..
kısacası ben bu savaşta linux taraftarıyım.
aynen bende sağını solunu kurcalarım cihazın ama WP'da bunun sizin de belirttiğiniz gibi mümkün olduğunu düşünmüyorum
o yüzden Note 2 hep ilk tercihim olacak 
Sence WP vs Android vs Symbian vs iOS vs BADA vs MeeGo vsvsLa bu ne savaşı be sağcı solcu gibiayrıca karşıma çıkmayın çok fena Counter oynarım
![]()
forumda hergün olan olaylar ne o zaman? 
