Tek Adımda ext2 Alanı yaratmak

Sponsorlu Bağlantılar

feyyazevci

feyyazevci

Üye
    Konu Sahibi
ftm ekranı geliyorsa cihaz recovery mod olmamış demektir ilk recovery olayını halltmelisiniz forumda fazlasıyla mevcut arkadaşlar birde her zaman yedekleme yapın işinizi garantiye alın hadi kolay gele..
 


seyfi718

Üye
her şeyi yaptim ama link2 sd alam oluşturulamadı diyor ve coğu uygulamalar kayboldu gio
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ex2 olmasa yanmıştım ben.Çok işime yaradı bu sistem.
 

burgaztm

Üye
arkadaşım koşarak mı yazıyorsunuz bu yazıları ya bi halt anlamadım
 

sinyorahmet

Üye
bn vodafone 945 kullanıcısıyım ses kısma ile power tuşuna baslı tutum bırakmadım ve sonra FTM yazısı çıktı bnde bişe olur die bataryayı çıkarıp tekrr başlatıım sende boot menüsü açılırken FTM yazısı çıktımı acaba ?????
 
Capricex

Capricex

Üye
Merhaba Kardeşim Paylaşım İçin Sağol Emegine Sağlık.
Sormak İstedigim 2 Şey Var.
Ben t20 Kullanıyorum. 4gb Hafıza Kartım Var. Senin Dedigin Gibi Partiton'dan Girip Ext 2 Alanı Yarattıgımda Telefondaki Uygulamalara Bir Zarar Gelirmi ? Bide Ben Bütün Hepsini Taşımak İstiyorum O Alana. Bunu Nasıl Yapabilirim ?
Cavabın İçin Şimdiden Teşekkürler
 
feyyazevci

feyyazevci

Üye
    Konu Sahibi
partition olustururken telefon sd karta format çekiyor otomatik anlayacagın tüm bilgilerin gidebilir yedekle öyle dene.sistem uygulamaları hariç tüm programları taşıyabilirsin ben şuan bu yöntemle kullanıyorum gayet memnunum
 
feyyazevci

feyyazevci

Üye
    Konu Sahibi
13.500 gösterimli bir konuya sadece 2 beğeni verilmesi gerçekten düşündürücü nerde emeğe saygı maxicep ailesi :S
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
Yaratmak değil de oluşturmak kelimesini kullansaydık daha iyi olurdu...
 
feyyazevci

feyyazevci

Üye
    Konu Sahibi
varolan şey oluşturulur olmayan yaratılır
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
Yaratmak sadece ALLAH a mahsustur kullandığın kelime yanlış
 
rkap

rkap

Üye
slm kardeş ben wt19i cep telefonunu kullanıyorum teli yeni root ladım ve şimdi uygulamaları sd karta tasıcam dediğini yapıyom yani teli kapatıyom ses kapatma düğmesi ile power tusunu basılı tutuyom tel normalk bir sekilde açılıyor ne yapmam gerekiyo
 
feyyazevci

feyyazevci

Üye
    Konu Sahibi
pashabeyi kardeşim burda insanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz sen neyin peşindesin anlamadım hepimiz müslümanız el-hamdü-li-llah ...

rkap kardeş clockworkmod kurdun mu eğer kurduysan şu şekilde girebilirsin.

ClockWorkMod'a girmek için cihaz açıldığında Sony yazısını gördükten sonra ses kısma düğmesine birkaç (1 ya da 2) defa basıyoruz. Karşınızda CWM'yi göreceksiniz. Artık CWM gerektiren tüm işlemlerinizi buradan yapabilirsiniz. Menüdeyken: Home tuşu Enter görevi görür. Ses açma yukarı, kapama da aşağı görevi görür. Geri tuşu üst menüye çıkarır.
 
dj-61

dj-61

Üye
dostum disck imaj uygulamaları bunu yapıyor genelde, ben acronis kullnıyorum, bu uygulamada kullandım, acronis daha kullnışlı ve geniş işlem özelliği var gibi geldi ki hala onu kullnıyorum,
ama asıl sorunum şu ki bu işlemleri android üzerinde neden yapamıyoruz, bazı şekillerde sd bizimlendirme yani reset yapabiliyoruz bunun yanında format atmak gibide ekstra özellikleri pc ihtiyacı duymadan yapmak mümkün değil mi, be şimdi ext2 bölümü resetlemek istiyorum ama bir türlü bununla ilgili bişey yok, yani android cıhaz üzerinde yapılacak işlem olarak, xrecover modunda sd reset var, bu zaten cıhaz ayarlar menüsünde yer alıyor ama istediğim sd ve diğer parti bölümleri görerek istediğimise işlem yapmak, aynı burada söz konusu program ve acronis gibi disk imaj programlarının yaptıkları, android bir linüx yazılım normal pc linüx yazılımlarda bu mümkün değilmi de android içinde böyle geliştirme yapılmamış,

soın olarak resetlemek yerine ext2 bölümü olan klasörü silmek cözüm olabilir ama bazı hatalardan dolayı silinemiyen klasörler meydana geliyor sorunda burada zaten, bunun için bicimlentirmek yani reset ihtiyacı doğuyor.. buna bir cözüm sunulması gerekli...

- - - Eklendi - - -

pashabeyi kardeşim burda insanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz sen neyin peşindesin anlamadım hepimiz müslümanız el-hamdü-li-llah ...

rkap kardeş clockworkmod kurdun mu eğer kurduysan şu şekilde girebilirsin.

ClockWorkMod'a girmek için cihaz açıldığında Sony yazısını gördükten sonra ses kısma düğmesine birkaç (1 ya da 2) defa basıyoruz. Karşınızda CWM'yi göreceksiniz. Artık CWM gerektiren tüm işlemlerinizi buradan yapabilirsiniz. Menüdeyken: Home tuşu Enter görevi görür. Ses açma yukarı, kapama da aşağı görevi görür. Geri tuşu üst menüye çıkarır.

sony kullnıcıları eğer sony tool ile işlem yapıldıysa bendeki gibi sadece geri duşuna basarak menüye girebilirsiniz. bende x8 recover mod kuruluyor ona da sony (sonyericsson) yazısı geldiğinde sürekli bas bırak yöntemi ile menüye girebilirsiniz ama eğer bu mod acmış iseniz, bunu paylaşmak istedim cünkü banada hep bu yöntemler söylendi ama hep başarısız oldum sonra olayı kendim cözmüştüm, yapamayanlar bunu denesin. eğer cözüm bulamadıysanız detaylı olarak acıklama yapabilirim. iletişim kurun.

- - - Eklendi - - -

Yaratmak sadece ALLAH a mahsustur kullandığın kelime yanlış

yaratmak , olmayan bir şeyi var etmektir, tabi biz müslümanalr için bu kelime sadece allah icin gecerlidir zaten bunun manasını bilir herkes ama söz konusu olayda bunun aynısı olduğu için konu acıklaması hep bu şekilde ifade edilir, durdunuzda bunamı takıldınız o kadar soru varken.. :) oluşturmak diyelim bitsin gitsin...
 
xpeople

xpeople

Üye
Yoktan var edende Allahtır degilmi?Maksat ne olursa olsun yaratmak kelimesi Allaha mahsustur.Arkadasa katılıyorum,Kelimeleri özenle secersek daha iyi olur,arkadaslar..
 
  • Beğen
Tepkiler: loveboycan
kapakli511

kapakli511

Üye
bende var ama tıklıyorum yapmıyor oluşmuyor alan
 
  • Beğen
Tepkiler: loveboycan
feyyazevci

feyyazevci

Üye
    Konu Sahibi
ilk 512 mb sec sonra swap secenegi gelcek 256 olani sec tamamdir link2sd de ext2--3-4 hangusu olursa deneyin bnde ext2 olmadi 3 oldu degisebiliyor
 

yunusalpkaya

Üye
tesekkur edemiycem galaxy wonder kullaniciyim ama olmadi kelime kelimsne yaptim olmadi link2sdde 2. bolum bulunamadi diyo peki bu ne simdi
 

mostar34

Üye
oncelıkle konuyu acan arkadasa tesekkur edıyorum benım bır sorum olucak bende htc explorer var holo sandwich costum rom yuklu ancak hafıza sorunu yasıyorum sımdı kartta rom yuklu ıken sd kartta ext bolum olusturursam kurdugum rom sılınırmı sonucta yapılan ıslemde hafıza kartını bıcımlendırıyor bılgılendırırsenız sevınırım...
 

koyuncuh

Üye
Bende galaxy s 5830 telefon var, link2sd yükledim, ext alanı oluşturdum ancak viber tango ve whatsapp yükleyince telefon neredeyse doldu, bu programlar da sd kartta görünüyor halbuki ama neden olmuyor anlamadım.
 


Üst Alt