dostum disck imaj uygulamaları bunu yapıyor genelde, ben acronis kullnıyorum, bu uygulamada kullandım, acronis daha kullnışlı ve geniş işlem özelliği var gibi geldi ki hala onu kullnıyorum,
ama asıl sorunum şu ki bu işlemleri android üzerinde neden yapamıyoruz, bazı şekillerde sd bizimlendirme yani reset yapabiliyoruz bunun yanında format atmak gibide ekstra özellikleri pc ihtiyacı duymadan yapmak mümkün değil mi, be şimdi ext2 bölümü resetlemek istiyorum ama bir türlü bununla ilgili bişey yok, yani android cıhaz üzerinde yapılacak işlem olarak, xrecover modunda sd reset var, bu zaten cıhaz ayarlar menüsünde yer alıyor ama istediğim sd ve diğer parti bölümleri görerek istediğimise işlem yapmak, aynı burada söz konusu program ve acronis gibi disk imaj programlarının yaptıkları, android bir linüx yazılım normal pc linüx yazılımlarda bu mümkün değilmi de android içinde böyle geliştirme yapılmamış,
soın olarak resetlemek yerine ext2 bölümü olan klasörü silmek cözüm olabilir ama bazı hatalardan dolayı silinemiyen klasörler meydana geliyor sorunda burada zaten, bunun için bicimlentirmek yani reset ihtiyacı doğuyor.. buna bir cözüm sunulması gerekli...
- - - Eklendi - - -
pashabeyi kardeşim burda insanlara yardımcı olmaya çalışıyoruz sen neyin peşindesin anlamadım hepimiz müslümanız el-hamdü-li-llah ...
rkap kardeş clockworkmod kurdun mu eğer kurduysan şu şekilde girebilirsin.
ClockWorkMod'a girmek için cihaz açıldığında Sony yazısını gördükten sonra ses kısma düğmesine birkaç (1 ya da 2) defa basıyoruz. Karşınızda CWM'yi göreceksiniz. Artık CWM gerektiren tüm işlemlerinizi buradan yapabilirsiniz. Menüdeyken: Home tuşu Enter görevi görür. Ses açma yukarı, kapama da aşağı görevi görür. Geri tuşu üst menüye çıkarır.
sony kullnıcıları eğer sony tool ile işlem yapıldıysa bendeki gibi sadece geri duşuna basarak menüye girebilirsiniz. bende x8 recover mod kuruluyor ona da sony (sonyericsson) yazısı geldiğinde sürekli bas bırak yöntemi ile menüye girebilirsiniz ama eğer bu mod acmış iseniz, bunu paylaşmak istedim cünkü banada hep bu yöntemler söylendi ama hep başarısız oldum sonra olayı kendim cözmüştüm, yapamayanlar bunu denesin. eğer cözüm bulamadıysanız detaylı olarak acıklama yapabilirim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
iletişim kurun.
- - - Eklendi - - -
Yaratmak sadece ALLAH a mahsustur kullandığın kelime yanlış
yaratmak , olmayan bir şeyi var etmektir, tabi biz müslümanalr için bu kelime sadece allah icin gecerlidir zaten bunun manasını bilir herkes ama söz konusu olayda bunun aynısı olduğu için konu acıklaması hep bu şekilde ifade edilir, durdunuzda bunamı takıldınız o kadar soru varken..

oluşturmak diyelim bitsin gitsin...