Samsung, Apple'dan intikam mı alıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alaStar

alaStar

Üye
    Konu Sahibi
Samsung, Apple'dan intikam mı alıyor?
Samsung, Apple'ın açtığı patent davalarının intikamını, ilginç bir yolla almaya başladı bile...


Samsung, Apple'a iPhone ve iPad için sağladığı işlemcilerin fiyatını yüzde 20 artırdı.

Kore gazetesi Chosun Ilbo'nun haberine göre Apple, Samsung'un belirlediği yeni fiyatı kabul etmek zorunda çünkü Apple'ın işlemcilerini şu an Samsung'dan başka üretebilen firma yok. Apple'ın RAM, flaş depolama gibi bileşenleri farklı firmalardan sağlayarak Samsung ile olan bağlarını koparmaya çalıştığı biliniyor. Ancak işlemci konusunda Samsung'a bağlı olan Apple'ın bu fiyat artışını kabul etmekten başka çaresi yok gibi görünüyor.

Apple ve Samsung'un mahkemelerdeki patent savaşı kıyasıya devam ediyor. Samsung, yakın zamanda ABD'de Apple'a karşı büyük bir patent yenilgisine uğramış ve 1 milyon dolar ödemeye mahkum edilmişti. Şu sıralar bu kararı döndürmeye çalışan Samsung, İngiltere'de Galaxy Tab 10.1'in iPad'i kopyalamadığına dair bir zafere de imza atmış durumda.


alıntı : chiponline
 


R.A.M

R.A.M

Üye
Düştümü samsungun eline :D zaten istediği satış rakamlarınada ulaşamadı
 

na zdrowie

Üye
okadar işlemci tanitiyolar yapimcisi yine samsung ise bak
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Olaylar olaylar
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
yaaa keser döner sap döner birgün olur hesap döner Appleeeeeee :P: :D
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Iyi oldu bu zaten apple işlemcileri başka bir firmaya yaptıracagini açıklamışti samsungla apple in anlaşmasi da 2014 te bitiyor zaten samsung baya kâr edecekk
 

MaxipmaN

Üye
samsung dünya devi olacak :D
 

na zdrowie

Üye
Adamlarin tv si kral pc monitöru kral beyaz eşyasi kral islemcisi kral
 
R.A.M

R.A.M

Üye


Adamlar her dalda başarılı. Keşke samsung gibi her dalda ürünü olan türk markası olsa.
Kore samsungun değerini bilmesi lazım :)


- - - Eklendi - - -

Türklerde böyle büyük marka olacağını sanmıyorum hazıra alışmışız :D
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye

Kore samsungun değerini bilmesi lazım :)


- - - Eklendi - - -

Türklerde böyle büyük marka olacağını sanmıyorum hazıra alışmışız :D

Hiç bir zaman
Olmadı
Olmuyor
Olmayacak.
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye

yapma bunu yapma bunu

- - - Eklendi - - -

Apple için rüzgarlar iyice tersine döndü. Gelen vuruyo geçen vuruyo :) samsungtan özür dilemek zorunda kalmışlardı. Bi htc ile anlaşma sağladılar o da samsung ile daha rahat uğraşmak için
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Applenin kazandığı davanın fiyatı 1 milyar dolar değilmiydi yav yada ben yalnış hatırlıyor olabilirim .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Türk-X
Cevap
33
Görüntüleme
2K
>Pessimistic.
47MaDo47
Cevap
6
Görüntüleme
840
kullanıcıadları
Cevap
49
Görüntüleme
3K
MasteLaa


Üst Alt