Nokia Türkiye'de Geri Sayım Başladı..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Türkiye'de Geri Sayım Başladı..

Keşfetmeye hazır mısın? Büyük güne 8 gün kaldı!
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece ve n000k


foreverthe

foreverthe

Üye
O gün İstanbul'da olucam ve mutlaka gidip bakıcam :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
yerini bir aciklasalardi:(
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
o zamana kadar Turkcellden alanlar bunlsrla dalga gecer neyin lansmani bu yauw diye:kop2:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Çiçek'le yakından röportaj bekliyoruz senden Ali Kemal :kıskıs:
Bizden çok çok selam söyle.
Eleştirilerimizi de aynen ilet :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
n000k

n000k

Üye
o zamana kadar Turkcellden alanlar bunlsrla dalga gecer neyin lansmani bu yauw diye:kop2:
aynen öyle :)

- - - Eklendi - - -

ama ben şunuda diyorum.. turkcellde sarkıtcak tarihi!!en az 4 gün sarkar bana göre!! 13 ünden sonra!!nokia nın kendi shopları bir tarih veremezken sen kesin bir tarih ver, nasıl iş anlamadım.. ki bazı turkcell bayilerin lumia bile demeyi bilmiyorlar :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Cihazların satışı 21'inden bir iki gün önce başlar.
Muhtemelen 19 Kasım Pazartesi günü satışa başlayacaklardır. :hmmm
Nokia Shoplara da 14-15 Kasım'dan itibaren dağıtılmaya başlanacak anlaşılan.
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
    Konu Sahibi
Bu Turkcell neye göre reklamlarda sadece Turkcell'de diyebiliyor :off:
 
nanotex

nanotex

Üye
Boşverin beyler biz özeliz ön sipariş verenler.. Onlar gitsin 1 hafta sonra lansman yapsın biz oynarız elimizde :D
 
onurca06

onurca06

Üye
sanki 1 kere çıkacak piyasaya nan bundan sonra hep piyasada zaten :D
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
güzel ben ürünü görmeden piyasada almam düşünsenize parayı sayacam sonra aksilik oldu diyecek turkcell paramla rezil olmam
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
güzel ben ürünü görmeden piyasada almam düşünsenize parayı sayacam sonra aksilik oldu diyecek turkcell paramla rezil olmam

Turkcell magazanin satiş sozlemesini okumadan kabul ediyorum demeyin. Sozleşmede urun sipariş verildikten sonra 3 iş gunu icinde kargoya veya kuryeye verilir yaziyor. Yani satişin başladigi cuma gunu sipariş verenler icin en gec carşamba gunu urun kargolanir perşembe veya cuma gunu elinizde olur. Paranizla rezil olma durumu olmaz. Nokia Turkiye'nin bizlerden sakladigi Turkcell'le yapilan anlaşma var demek ki. Turkcell oyle basit bir firma degil borsaya kote olmuş dunyanin sayili buyuklukteki operatorlerinden birisi. Nokia Turkiye insanlara bilgi vermeyerek Turkcell'den degil shoplardan alalim diye kurnazlik yapiyor. Olay budur.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Uçakla mı gelecek acaba,havaalanında karşılama yapsak:)
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye


Turkcell magazanin satiş sozlemesini okumadan kabul ediyorum demeyin. Sozleşmede urun sipariş verildikten sonra 3 iş gunu icinde kargoya veya kuryeye verilir yaziyor. Yani satişin başladigi cuma gunu sipariş verenler icin en gec carşamba gunu urun kargolanir perşembe veya cuma gunu elinizde olur. Paranizla rezil olma durumu olmaz. Nokia Turkiye'nin bizlerden sakladigi Turkcell'le yapilan anlaşma var demek ki. Turkcell oyle basit bir firma degil borsaya kote olmuş dunyanin sayili buyuklukteki operatorlerinden birisi. Nokia Turkiye insanlara bilgi vermeyerek Turkcell'den degil shoplardan alalim diye kurnazlik yapiyor. Olay budur.

Tabi Turkcell büyük firma ama örneğin tarifelerde oluyor 50 TL ye sabitleyip bir bakıyorsun 55 60 geliyor gerçi Tüm oparatörler bunu yapıyor bu tip oolaylar oluyor benim demek istediğim gecikme olursa paramı vermiş olmak istemem tabi alan arkadaşlarda kendi bilir tabi kimsenin kararını eleştiremem
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Uçakla mı gelecek acaba,havaalanında karşılama yapsak:)

gelmiş gumrukten bile cikmiş Turkcell yarin gondermeye bile başliyor. İstanbuldan alan varsa şansina kuryeye verildiyse carşamba gunu elinde olur.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye


gelmiş gumrukten bile cikmiş Turkcell yarin gondermeye bile başliyor. İstanbuldan alan varsa şansina kuryeye verildiyse carşamba gunu elinde olur.
Hayret ya nokia satmadan turkcell sattı bile bravo Turkcell e
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt