Bak güzel kardeşim bende hem n8 var hemde gs3 , n8 e kıyamadım son symbianlı cihazım olsun diye satmadım

yazını okuduğumda eline hiç gs3 almadan cihazı kotuledigini farkettim. Ben telofonlarımı herzaman yoğun kullanırım n8 dede bu böyleydi s3 dede böyle , telefonumda 3g yi hiç kapatmam musterilerimle devamlı olarak maillesirim , maxicepte takılırım , hergun ortalama 1-1:30 saat telefon gorusmem var ve arada bir boşluk yakalarsam oyun filan oynarım. Simdi bu dediklerimi n8 ile yaptığımda cihazın sarjı 18 saat civarında dayanıyordu , s3 u belkide n8 den daha yoğun kullanıyorum ama sarjı 1 günü rahat çıkartıyor. Benim n8 de 2 saatte sarj oluyor gs3 de ; istersem bir custom room atıp s3 e sarj olma zamanını 1 saat ede cekebilirim. Gelelim s3 un ısınmasına , bu tip cihazlar neden ısınır? İslemciye binen fazla güç sebebiyle ısınır! Ama baktığımızda s3 un islemcilerini zorlayacak ne uygulama var android sisteminde nede oyun var! Sonucunda islemcilerde ısınma yapmasın diye 32 nanometre teknolojisi kullanılmış (bu teknoloji ayriyetten bataryanında daha fazla dayanmasına yarar) ne nova 3 oynarken , ne dead triger oynarken nede real reacing oynarken ; bir kere bile ısındıgına şahit olmadım telefonun ( bu oyunları yüksek grafikli olması sebebiyle örnek verdim) umarım sana bazı şeyleri acıklıyabilmisimdir kardeşim ; İyi forumlar dilerim...
Özlemişim buranın havasını