Bellenin kıymetini bilin

Sponsorlu Bağlantılar

MasteLaa

MasteLaa

Üye

jb içinde 1.500 lira en az lazım yani :D


- - - Eklendi - - -


evet s^3 lerde en kaliteli ekran c6-01 de parlaklık olarak değil ama görüntü kalitesi c6 da :)

Lazım da olsa Android için geliyor yani ben Android kullansam da Android'in uygulama bolluğunun yanında çok Ram yemesi canımı sıkıyor ama s2 de bu durum pek göze batmıyor zaten..Bunun yanında marketinde gereksiz uygulamaların kalkması çok iyi olur Android açısından tabii iOS'a çıkan Android'e de çıkıyor orası ayrı..Hız ve stabillik JB ile gelecek yani Project Butter özellikle çok iyi olacak gibi ki 60 fps arayüzde az değil.Hele ki Neo V,Arc S gibi cihazlara da çıkarsa bunlar da alınır yani :D
 


doctorrr

doctorrr

Üye


Lazım da olsa Android için geliyor yani ben Android kullansam da Android'in uygulama bolluğunun yanında çok Ram yemesi canımı sıkıyor ama s2 de bu durum pek göze batmıyor zaten..Bunun yanında marketinde gereksiz uygulamaların kalkması çok iyi olur Android açısından tabii iOS'a çıkan Android'e de çıkıyor orası ayrı..Hız ve stabillik JB ile gelecek yani Project Butter özellikle çok iyi olacak gibi ki 60 fps arayüzde az değil.Hele ki Neo V,Arc S gibi cihazlara da çıkarsa bunlar da alınır yani :D
bu project butter olayı zaten olmasa androidin hali hal değil geçen ics li bi' nexus kullandım aga hayvan gibi donanımın var bu kadar kasıntı niye bana anlamsız geldi sonra netten bi jb li nexus u izledim yağ gibi valla :D
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
Nokia keşke Symbian'a tekrar desteğini verse , kıymetini bilmesi lazım symbianın .
Nokia , Nokia olup bugünlere geldiyse symbian sistemi sayesindedir.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye

bu project butter olayı zaten olmasa androidin hali hal değil geçen ics li bi' nexus kullandım aga hayvan gibi donanımın var bu kadar kasıntı niye bana anlamsız geldi sonra netten bi jb li nexus u izledim yağ gibi valla :D
Android için o donanım pek de hayvan gibi değil ki Nexus nedense ICS de optimizasyonda berbattı ben JB li nexus'u köyde bizzat inceledim Yasin abimde vardı telefon acaip bir şey olmuş eski ICS ile alakası yok zaten :D Project butter kurtarır mı bakalım çünkü JB ile nexus hız konusunda aşırı ilerleme kaydetmiş :)


- - - Eklendi - - -

Nokia keşke Symbian'a tekrar desteğini verse , kıymetini bilmesi lazım symbianın .
Nokia , Nokia olup bugünlere geldiyse symbian sistemi sayesindedir.
2016'ya kadar destek var diyorlar ama bu ne derece olur bilinmez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye



2016'ya kadar destek var diyorlar ama bu ne derece olur bilinmez :)

destek dediği nokiada 10 bin kişi çalışıyorsa 50 tanesine siz oturun yeni widget çıkarın klavyeyi değiştirin falan güncelleme diye verin sussunlar der :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye

destek dediği nokiada 10 bin kişi çalışıyorsa 50 tanesine siz oturun yeni widget çıkarın klavyeyi değiştirin falan güncelleme diye verin sussunlar der :)
Nokia'nın bazı hareketleri zaten kullanıcı kaybettiriyor özellikle destek konusunda kim ne derse desin yani :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye

Android için o donanım pek de hayvan gibi değil ki Nexus nedense ICS de optimizasyonda berbattı ben JB li nexus'u köyde bizzat inceledim Yasin abimde vardı telefon acaip bir şey olmuş eski ICS ile alakası yok zaten :D Project butter kurtarır mı bakalım çünkü JB ile nexus hız konusunda aşırı ilerleme kaydetmiş :)


- - - Eklendi - - -


2016'ya kadar destek var diyorlar ama bu ne derece olur bilinmez :)
ya bilmiyorum bu botnet spyware olayları iyice can sıkmaya başladı :dry: zaten samsung ve htc nin ileriye dönük bazı planları var (tizen) nokia nın yolu belli apple zaten iphonelarla patlamaya devam edecek...ileride bilmem bilmem ne uygulaması wp ve tizen e çıktı! gibiduyumlar alıcaz söyleyeyim...
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye

ya bilmiyorum bu botnet spyware olayları iyice can sıkmaya başladı :dry: zaten samsung ve htc nin ileriye dönük bazı planları var (tizen) nokia nın yolu belli apple zaten iphonelarla patlamaya devam edecek...ileride bilmem bilmem ne uygulaması wp ve tizen e çıktı! gibiduyumlar alıcaz söyleyeyim...
HTC yavaştan kıvırıyor zaten Android için.Tizen'i bilemem ama Wp ye geçerse HTC onun adına iyi olabilir ki donanımı üst düzey telefonlar çıkartabiliyor.Symbian içinse şunu söylemek isterim verimliliği iOS'dan sonra en yüksek sistem tabii ki bunlara wp girmiyor çünkü bazı nedenler sanırım teste sokmadı..iOS da %97 verimliliğe sahip ama bu tabii ki iOS ile yarışıyor anlamına da gelmiyor çok hafif bir sistem bunu da N8 in video kalitesinden anlıyoruz çünkü Xperia S'i de gördük 12 mp'ini Chipset'i yetersiz ve Android olduğu için sıkıntıları da doğuyor ki 8 mp gibi çekiyor bunun yanında 4s çok daha kaliteli çekimler yapıyor.Symbian bunun yanında yani hafif olmasının yanında eskisi gibi de değil bence.Eskiden çok tutulurdu ama şimdi çok çok geride olduğunu düşünüyorum bunun yanında 808'de de keşke Symbian yerine Wp kullanılsaydı beklenirdi ama yine de iyi olurdu.Symbian'dan çok bir şey beklememek gerek zaten.


- - - Eklendi - - -



evet strateji hatası çok yoksa piyasa şuan zaten onundu :)
Hele ki MeeGo :ah Tam hayal kırıklığı benim için.Koymuşsun %100 Linux'u Android dahil tam linux değil piyasa da doğru dürüst bir telefon çıkarmışsın gel sen destek ve uygulamadan yoksun et bunu..Jolla ne yapar bilinmez ama Nokia'da Elop gibi bir adam varket Jolla'nın suratına bakmaz :)
 
doctorrr

doctorrr

Üye

HTC yavaştan kıvırıyor zaten Android için.Tizen'i bilemem ama Wp ye geçerse HTC onun adına iyi olabilir ki donanımı üst düzey telefonlar çıkartabiliyor.Symbian içinse şunu söylemek isterim verimliliği iOS'dan sonra en yüksek sistem tabii ki bunlara wp girmiyor çünkü bazı nedenler sanırım teste sokmadı..iOS da %97 verimliliğe sahip ama bu tabii ki iOS ile yarışıyor anlamına da gelmiyor çok hafif bir sistem bunu da N8 in video kalitesinden anlıyoruz çünkü Xperia S'i de gördük 12 mp'ini Chipset'i yetersiz ve Android olduğu için sıkıntıları da doğuyor ki 8 mp gibi çekiyor bunun yanında 4s çok daha kaliteli çekimler yapıyor.Symbian bunun yanında yani hafif olmasının yanında eskisi gibi de değil bence.Eskiden çok tutulurdu ama şimdi çok çok geride olduğunu düşünüyorum bunun yanında 808'de de keşke Symbian yerine Wp kullanılsaydı beklenirdi ama yine de iyi olurdu.Symbian'dan çok bir şey beklememek gerek zaten.


- - - Eklendi - - -


Hele ki MeeGo :ah Tam hayal kırıklığı benim için.Koymuşsun %100 Linux'u Android dahil tam linux değil piyasa da doğru dürüst bir telefon çıkarmışsın gel sen destek ve uygulamadan yoksun et bunu..Jolla ne yapar bilinmez ama Nokia'da Elop gibi bir adam varket Jolla'nın suratına bakmaz :)
symbian bundan sonra 3. şahısların elinde zaten... htc tizen e geçeceğini tizenle ilgili ileriye dönük planlarını olduğunu söyledi...symbian şuan kullanışlılık ve stabilite bakımndan gayet güzel :) yalnız androidinde geleceği pek parlak değil...
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Meego arayüzü olsun stabilitesi olsun güzeldi wp'den iyiydi bence geliştirilseydi destek verilseydi:)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Yakladik 2.5 senedir yni şeyler konuşuluyor bu forumda ben tr de ilk kullananlardanim s^3 u ama dedigim gibi 2.5 senedir ayni şeyler nokia coktan bitti ne samsung ne htc tizen tariz bir pfojeye gecmeyecek adam tek telefon cikariyor ne kadar satiyor ihtiyaci var mi ki tizen icin herkes kendi yolunda ilerliyor ve samsung un durdugu soylentisi var ee htc de resmi bir olay yok wp8 desen nokia nin elinde yani bu yazdıklarınızı bosuna ayrica benim n8 in sarj i 1gun gidiyordu one x in de ama one x de çok daha fazla is yapıyorum ne is siz alt seviye telefonlari karsi karsiya getirmeyin sistemin en iyi telefonunu getirin bakalim ne oluyor nokia hala milleti kekliyor 808 u cikardilar millet ooo 41mp oldu ama artik kamera devri gecti telefonlardan devir uygulama oyun devri internet devri
 
Mehmet Yrky

Mehmet Yrky

Üye
bunu soleyen canım s^3 lü kardeslerm. bende symbıandan dondum. ama bu kadar kotulemeden bı galaxy s3 kullanın derm ;) bıde o zaman sallayn :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
bunu soleyen canım s^3 lü kardeslerm. bende symbıandan dondum. ama bu kadar kotulemeden bı galaxy s3 kullanın derm ;) bıde o zaman sallayn :D

s3'e kimse kötü demedi zaten diğerlerine kötü denmedi sadece symbianın kullanışlı olduğu söylendi şuanda telefon alcak olsam benim alacağım telefonda galaxy s3'tür ;)
 
gkcll

gkcll

Üye
    Konu Sahibi
valla ben galaxy s3 alacağıma lumia alırım şarj bakımından ve wp 8 olması da ayrı caba birde kullananlar şarj ve ısınmasın dan şikayetçi android in sonunun geleceğine inanıyorum öyle saçma android telefonlar çıkmış ki ha şunu da ekleyeyim öyle herkez bir telefona o kadar para vermez s3 gibi telefonlara senin aldığın s3 benim 603 mün iki katı ve senin kimden hemen hemen eksik bir yani yok bu is suna benzer mercedes ve ferrari seni 5 bin kilo metre oda götürür oda götürür beni 500 tl lik telefonum la senin 1500 luk TELEFONUN tartışma konusu oluyorsa ne mutlu nokia ya.
 
  • Beğen
Tepkiler: Allahin Cezasi
Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye
valla ben galaxy s3 alacağıma lumia alırım şarj bakımından ve wp 8 olması da ayrı caba birde kullananlar şarj ve ısınmasın dan şikayetçi android in sonunun geleceğine inanıyorum öyle saçma android telefonlar çıkmış ki ha şunu da ekleyeyim öyle herkez bir telefona o kadar para vermez s3 gibi telefonlara senin aldığın s3 benim 603 mün iki katı ve senin kimden hemen hemen eksik bir yani yok bu is suna benzer mercedes ve ferrari seni 5 bin kilo metre oda götürür oda götürür beni 500 tl lik telefonum la senin 1500 luk TELEFONUN tartışma konusu oluyorsa ne mutlu nokia ya.

NOKTAyi koymussun...!!!
 
Uruloki

Uruloki

Üye
valla ben galaxy s3 alacağıma lumia alırım şarj bakımından ve wp 8 olması da ayrı caba birde kullananlar şarj ve ısınmasın dan şikayetçi android in sonunun geleceğine inanıyorum öyle saçma android telefonlar çıkmış ki ha şunu da ekleyeyim öyle herkez bir telefona o kadar para vermez s3 gibi telefonlara senin aldığın s3 benim 603 mün iki katı ve senin kimden hemen hemen eksik bir yani yok bu is suna benzer mercedes ve ferrari seni 5 bin kilo metre oda götürür oda götürür beni 500 tl lik telefonum la senin 1500 luk TELEFONUN tartışma konusu oluyorsa ne mutlu nokia ya.

Ya s3 le 603 u karsilastirabiliyorsunuz ya hic bir sey demiyorum
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
valla ben galaxy s3 alacağıma lumia alırım şarj bakımından ve wp 8 olması da ayrı caba birde kullananlar şarj ve ısınmasın dan şikayetçi android in sonunun geleceğine inanıyorum öyle saçma android telefonlar çıkmış ki ha şunu da ekleyeyim öyle herkez bir telefona o kadar para vermez s3 gibi telefonlara senin aldığın s3 benim 603 mün iki katı ve senin kimden hemen hemen eksik bir yani yok bu is suna benzer mercedes ve ferrari seni 5 bin kilo metre oda götürür oda götürür beni 500 tl lik telefonum la senin 1500 luk TELEFONUN tartışma konusu oluyorsa ne mutlu nokia ya.

Bak güzel kardeşim bende hem n8 var hemde gs3 , n8 e kıyamadım son symbianlı cihazım olsun diye satmadım ;) yazını okuduğumda eline hiç gs3 almadan cihazı kotuledigini farkettim. Ben telofonlarımı herzaman yoğun kullanırım n8 dede bu böyleydi s3 dede böyle , telefonumda 3g yi hiç kapatmam musterilerimle devamlı olarak maillesirim , maxicepte takılırım , hergun ortalama 1-1:30 saat telefon gorusmem var ve arada bir boşluk yakalarsam oyun filan oynarım. Simdi bu dediklerimi n8 ile yaptığımda cihazın sarjı 18 saat civarında dayanıyordu , s3 u belkide n8 den daha yoğun kullanıyorum ama sarjı 1 günü rahat çıkartıyor. Benim n8 de 2 saatte sarj oluyor gs3 de ; istersem bir custom room atıp s3 e sarj olma zamanını 1 saat ede cekebilirim. Gelelim s3 un ısınmasına , bu tip cihazlar neden ısınır? İslemciye binen fazla güç sebebiyle ısınır! Ama baktığımızda s3 un islemcilerini zorlayacak ne uygulama var android sisteminde nede oyun var! Sonucunda islemcilerde ısınma yapmasın diye 32 nanometre teknolojisi kullanılmış (bu teknoloji ayriyetten bataryanında daha fazla dayanmasına yarar) ne nova 3 oynarken , ne dead triger oynarken nede real reacing oynarken ; bir kere bile ısındıgına şahit olmadım telefonun ( bu oyunları yüksek grafikli olması sebebiyle örnek verdim) umarım sana bazı şeyleri acıklıyabilmisimdir kardeşim ; İyi forumlar dilerim...


Özlemişim buranın havasını :ehe
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
valla ben galaxy s3 alacağıma lumia alırım şarj bakımından ve wp 8 olması da ayrı caba birde kullananlar şarj ve ısınmasın dan şikayetçi android in sonunun geleceğine inanıyorum öyle saçma android telefonlar çıkmış ki ha şunu da ekleyeyim öyle herkez bir telefona o kadar para vermez s3 gibi telefonlara senin aldığın s3 benim 603 mün iki katı ve senin kimden hemen hemen eksik bir yani yok bu is suna benzer mercedes ve ferrari seni 5 bin kilo metre oda götürür oda götürür beni 500 tl lik telefonum la senin 1500 luk TELEFONUN tartışma konusu oluyorsa ne mutlu nokia ya.
Hemen hemen fark yok mu yahu yapmayın gözünüzü seveyim :) Bu iki telefonu kim kıyasladı ki :)
 
gkcll

gkcll

Üye
    Konu Sahibi


Ya s3 le 603 u karsilastirabiliyorsunuz ya hic bir sey demiyorum

bIZ BURDA S3U KIYASLAMUYORUZ KIYASLAYANLAR VAR OKURSANIZ IYICE ANLARSINIZ

- - - Eklendi - - -


Hemen hemen fark yok mu yahu yapmayın gözünüzü seveyim :) Bu iki telefonu kim kıyasladı ki :)

valla kardeş bir telefon olarak evet fark yok şunu da söyleyeyim millet birşeye yürü derse hepsi yürür nokia kendi işletim sistemini kullanıyor tek başına 6 firma ile rekabette bir erdemliktir android çıkmasa idi samsung bitti idi ben adıma konuşuyorum galaxy s3 e o kadar para verecek kadar kafayı yemedim biraz bekle 6 ay içinde neler olur neler çıkar yani kimse kızmasın bir zamanlar sırf adı nokia diye satılan android telefon çıkamadı için hakaret etmek hoş değildir nokia babamın oğlu değil ama yiğidi öldür hakkını yeme.

- - - Eklendi - - -

Bak güzel kardeşim bende hem n8 var hemde gs3 , n8 e kıyamadım son symbianlı cihazım olsun diye satmadım ;) yazını okuduğumda eline hiç gs3 almadan cihazı kotuledigini farkettim. Ben telofonlarımı herzaman yoğun kullanırım n8 dede bu böyleydi s3 dede böyle , telefonumda 3g yi hiç kapatmam musterilerimle devamlı olarak maillesirim , maxicepte takılırım , hergun ortalama 1-1:30 saat telefon gorusmem var ve arada bir boşluk yakalarsam oyun filan oynarım. Simdi bu dediklerimi n8 ile yaptığımda cihazın sarjı 18 saat civarında dayanıyordu , s3 u belkide n8 den daha yoğun kullanıyorum ama sarjı 1 günü rahat çıkartıyor. Benim n8 de 2 saatte sarj oluyor gs3 de ; istersem bir custom room atıp s3 e sarj olma zamanını 1 saat ede cekebilirim. Gelelim s3 un ısınmasına , bu tip cihazlar neden ısınır? İslemciye binen fazla güç sebebiyle ısınır! Ama baktığımızda s3 un islemcilerini zorlayacak ne uygulama var android sisteminde nede oyun var! Sonucunda islemcilerde ısınma yapmasın diye 32 nanometre teknolojisi kullanılmış (bu teknoloji ayriyetten bataryanında daha fazla dayanmasına yarar) ne nova 3 oynarken , ne dead triger oynarken nede real reacing oynarken ; bir kere bile ısındıgına şahit olmadım telefonun ( bu oyunları yüksek grafikli olması sebebiyle örnek verdim) umarım sana bazı şeyleri acıklıyabilmisimdir kardeşim ; İyi forumlar dilerim...


Özlemişim buranın havasını :ehe

güle güle kullan abi benim s3 lafım yok ben s3 için konu açmadım ama ben tercihimi wp8 den kullanırım dedim o kadar para ona vereceğime eminim android den daha verimlidir
 


Üst Alt