Bellenin kıymetini bilin

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye

Hangi modeli aldın ? Eğer Ace,Gio gibi bir model ise o android'den tat da almazsın s2,galaxy s,s3 gibi modellere bir bak derim sonra anlarsın symbian belle mi android'mi diye bence :ok2:


- - - Eklendi - - -


Kamera yönünden bir üstün yönünü göremiyorum ben şahsen N8 in :hmmm Üstelik bir symbian'a göre de çok yavaş.

abi hala n8in kamerasını küçümsüyorlar inanılır gibi değil ya.
 
  • Beğen
Tepkiler: SkyLaBTR ve doctorrr


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye

Hangi modeli aldın ? Eğer Ace,Gio gibi bir model ise o android'den tat da almazsın s2,galaxy s,s3 gibi modellere bir bak derim sonra anlarsın symbian belle mi android'mi diye bence :ok2:


- - - Eklendi - - -


Kamera yönünden bir üstün yönünü göremiyorum ben şahsen N8 in :hmmm Üstelik bir symbian'a göre de çok yavaş.

:nono: n8 kamera yönünden üstün değil mi :hmmm


- - - Eklendi - - -

[ENGİN];5241761' Alıntı:


ilk 12 mplik kamera olmasından dolayı galiba :ehe

:ehe :hmmm
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
bIZ BURDA S3U KIYASLAMUYORUZ KIYASLAYANLAR VAR OKURSANIZ IYICE ANLARSINIZ

- - - Eklendi - - -



valla kardeş bir telefon olarak evet fark yok şunu da söyleyeyim millet birşeye yürü derse hepsi yürür nokia kendi işletim sistemini kullanıyor tek başına 6 firma ile rekabette bir erdemliktir android çıkmasa idi samsung bitti idi ben adıma konuşuyorum galaxy s3 e o kadar para verecek kadar kafayı yemedim biraz bekle 6 ay içinde neler olur neler çıkar yani kimse kızmasın bir zamanlar sırf adı nokia diye satılan android telefon çıkamadı için hakaret etmek hoş değildir nokia babamın oğlu değil ama yiğidi öldür hakkını yeme.

- - - Eklendi - - -



güle güle kullan abi benim s3 lafım yok ben s3 için konu açmadım ama ben tercihimi wp8 den kullanırım dedim o kadar para ona vereceğime eminim android den daha verimlidir

Öncelikle tesekkurederim ;) ben yazımı sizin s3 de batarya ve ısınma problemleri var dediğiniz için yazdım ; insanları yönlendirme gibi bir huyum yok , olamazda ;) gönlüne göre bir cihazda kullanmayı Allah nasip etsin sana kardeşim.....
 
pRime.

pRime.

Üye
[ENGİN];5241761' Alıntı:


ilk 12 mplik kamera olmasından dolayı galiba :ehe

ilki n8 değil ya samsung ve sony daha önce yapmıştı ama n8in yanından bile geçemediler.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye


ilki n8 değil ya samsung ve sony daha önce yapmıştı ama n8in yanından bile geçemediler.

sony'ı biliyorum ama samsung'u duymamıştım ilk nokia çıkarmıştı biliyorum ben yanlışta hatırlıyor olabilirim elbette :hmmm
 
PriZm

PriZm

Üye
[ENGİN];5241809' Alıntı:


sony'ı biliyorum ama samsung'u duymamıştım ilk nokia çıkarmıştı biliyorum ben yanlışta hatırlıyor olabilirim elbette :hmmm

 
gkcll

gkcll

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle tesekkurederim ;) ben yazımı sizin s3 de batarya ve ısınma problemleri var dediğiniz için yazdım ; insanları yönlendirme gibi bir huyum yok , olamazda ;) gönlüne göre bir cihazda kullanmayı Allah nasip etsin sana kardeşim.....

eyvallah abi sağol tabiki de goruslerinizi paylaşacaksınız öyle ortalik karıştırmak isteyenler de var yani 1500lik telefonu la 500 tl lik telefonu kiyaslayanlar olduğu için konu böyle oldu kısaca işin asli daha düne kadar uygulama yüklemenin ne olduğunu bilmeyenler bu gün marketten tartışır oldu bu da bizim insanımız işte android market yokken Ovi de idik hepimiz ama bunu bilenler zaten o konuda taşırma yapmaz yeni bilenlerin işi
 
AYNA

AYNA

Üye
arkadaşlar ben galaxy s2 kullanıyorum donanımı yuksek ust duzey bir tel olduğu için arkadaşın bahsettığı sorunları yaşamadım şarj hariç.sarj az gidiyor dediği gibi.ben s2 deneyimim konusunda bir konu açmıştım arkadaşlara anlatamadım gitti durumu symbianın bana güzel gelen tarafını anlatmaya çalışmıştım anlayan pek çıkmadı.
http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/galaxy-s2-android-deneyimi-680354.html
 
kadem115

kadem115

Üye
arkadaşlar bizim is yerinde bir arkadaşta galaxy s vardı bende de nokia 603 telefonları 3 4 günlüğüne değiştik androidi bi inceleyim dedim incelemez olaydım HELE BIRDE MEDIA MARKA GITTIM TELEFON BÖLÜMÜN DE SAMSUNGUN TELEFONUN LARINA BAKTIM O KADAR SAÇMALAMIS KI BIR SÜRÜ ANDROID DIYE TELEFON ÇIKARMIŞ TENEKE GIBI IKI ÖRNEK DUOS VE GIO GIBI
YAŞADIĞIM SORUNLAR ŞUNLAR
1 603DE MÜZIK INTERNET MESAJ VS ŞARJ GÜNÜ RAHAT KAPATIYORDU GALAXY S DE 2 GIBI BITIYOR
2. INTERNETTE GEZINIRKEN BIR BAKIYORUM EV EKRANINDA YIM YANI TELEFON KEN KENDINE UYGULAMAYI KAPATIYOR BUNU ÇÖZEMEDIM NEDIR
3.BIR ŞEYE AYAR YAPMAYA KALKIYORUM BIRI BIRI BIR DAĞDA
4. GÖREV YÖNETICISINE GIRIYORUM AÇIK 9 UYGULAMA VAR GÖRÜNÜYOR BAKIYORUM BIRŞEY YOK RAMI SİLİYORUM YARIM SAAT SONRA YINE AÇIK UYGULAMALAR GÖRÜNÜYOR BUDA ŞARJI ERITIYOR
5.KAMERA 603 UN YANINDA BITIK INANMAYAN KARŞILAŞTIRSIN
6. SISTEM ÇOK MEŞGUL OLUYOR BIR DURUYOR SONRA BASTIĞIM YERLERE GIRIP GIRIP ÇIKIYOR
7.UYGULAMA MARKETINE GIRDIM BIT PAZARI GIBI KURU KALABALIK ÇÖPLUK AYNI
IŞIN ASIL TARAFI SYMBIAN DAN ANDROIDE GEÇMEK IÇIN HIÇ BIR SEBEB YOK HEMDE HIÇ ŞIMDI TELEFONUMU DAHA ÇOK SEVIYORUM TEŞEKKÜRLER NOKIA.

bit pazarı mı :D :D
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye


videoda belki ama fotoğraf kalitesini tutmaz he kamera çok hızlı hatta aşırı hızşı ama kalite 8mp işte 12yi tutmuyor

video da hd artısı da var... Ekran büyük olduğundan telefonda izlemesi de cabası... Bi de çözünürlük artısı var... Ama foto da dediğin doğrudur
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
:ehe:ehe:ehe:alkis:alkis :haha: '' ayyy işde benim ayfonum vaaağğrr diyolar nedirbu ya anlamadan görmeden hava atıyolar yazık onlara '' sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün inşAllah
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
...
 

PYTHONs

Üye
:ehe:ehe:ehe:alkis:alkis :haha: '' ayyy işde benim ayfonum vaaağğrr diyolar nedirbu ya anlamadan görmeden hava atıyolar yazık onlara '' sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün inşAllah
Sağol dostum ama öyle yani telefon kullananların çoğu buraya üye değil diye düşünüyorum ve işletim sistemi bişeyden anlamayanlar gidiyo alıyo enayi gibi

- - - Eklendi - - -
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
FormpR

FormpR

Üye
Nokia'nın Belle işletim sistemini tek geçerim. Ancak Nokia'yı şu dönemde diğer şirketlerden geride bırakan tek şey "oyun ve uygulama" azlığıdır. Yani ben dikkat ediyorum İos ve android'e bir çok oyun ve uygulama çıkıyor çeşit çeşit ama Nokia'da bunu pek göremiyorum kendilerini oyun ve uygulama açısından biraz geliştirseler yeniden dünya devi olmaya layıklar...
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
jatvalca

jatvalca

Üye
Nokia'nın Belle işletim sistemini tek geçerim. Ancak Nokia'yı şu dönemde diğer şirketlerden geride bırakan tek şey "oyun ve uygulama" azlığıdır. Yani ben dikkat ediyorum İos ve android'e bir çok oyun ve uygulama çıkıyor çeşit çeşit ama Nokia'da bunu pek göremiyorum kendilerini oyun ve uygulama açısından biraz geliştirseler yeniden dünya devi olmaya layıklar...

androidli tabletim var marketi çok çok dolu herşey var amaaa nasıl ki ovide demo var ise android de ise reklam olayı var.Oyunu indirdirdikten sonra oyunun bir yerinden reklam çıkıyor buda oyundan alınan zevki kırıyor oyunu satın alırsan reklamda ortadan kalkıyor.android oyunları kaliteli evet bunu (kendi düşüncem) kabul ediyorum ama genel anlamda nokiadan pek bir farkı yok gibi.Kim ne derse desin benim şu anda nokia belle forever :oke:
 


Üst Alt