Dediklerinin tamamına katılıyorum. Arkadaşımda Sony Xperia Arc S var. Bende 701. Telefonunu benden 50 dolar daha pahalı olmasına rağmen 701 çok daha iyi. Yani Android cihazlar değerine göre çok pahalı. Biraz kurcalayayım dedim. Arayüz Bellenin yanında çok sönük ve anlamsız durdu. Multitasking tam olarak var sayılmaz. Ben telefonumun tuşlarını çok nadiren kullanıyorum. Sadece tuş kilidini açmak için ve telefonu kapatmak için. Bi de program arka plana almak istedigimde. Yeşil ve kırmızı tuşları ise hiç kullanmıyorum. Ama Androidde uygulamalardan çıkmak için her seferinde o çıkış tuşuna basmaktan ellerim yoruldu. Şarj desen su gibi gidiyor. 701 ağır kullanımda (yani günde 5-6 saat internet, 2-3 saat müzik, yarım saat bazen fazla oyun, 15-20 fotoğraf) 1 günü bitiriyor. Normal kullanımda 2 gün idare eder. Belle çok iyi sistem bana göre. Androidin Belleden artısı tarayıcı ve market.arkadaşlar bizim is yerinde bir arkadaşta galaxy s vardı bende de nokia 603 telefonları 3 4 günlüğüne değiştik androidi bi inceleyim dedim incelemez olaydım HELE BIRDE MEDIA MARKA GITTIM TELEFON BÖLÜMÜN DE SAMSUNGUN TELEFONUN LARINA BAKTIM O KADAR SAÇMALAMIS KI BIR SÜRÜ ANDROID DIYE TELEFON ÇIKARMIŞ TENEKE GIBI IKI ÖRNEK DUOS VE GIO GIBI
YAŞADIĞIM SORUNLAR ŞUNLAR
1 603DE MÜZIK INTERNET MESAJ VS ŞARJ GÜNÜ RAHAT KAPATIYORDU GALAXY S DE 2 GIBI BITIYOR
2. INTERNETTE GEZINIRKEN BIR BAKIYORUM EV EKRANINDA YIM YANI TELEFON KEN KENDINE UYGULAMAYI KAPATIYOR BUNU ÇÖZEMEDIM NEDIR
3.BIR ŞEYE AYAR YAPMAYA KALKIYORUM BIRI BIRI BIR DAĞDA
4. GÖREV YÖNETICISINE GIRIYORUM AÇIK 9 UYGULAMA VAR GÖRÜNÜYOR BAKIYORUM BIRŞEY YOK RAMI SİLİYORUM YARIM SAAT SONRA YINE AÇIK UYGULAMALAR GÖRÜNÜYOR BUDA ŞARJI ERITIYOR
5.KAMERA 603 UN YANINDA BITIK INANMAYAN KARŞILAŞTIRSIN
6. SISTEM ÇOK MEŞGUL OLUYOR BIR DURUYOR SONRA BASTIĞIM YERLERE GIRIP GIRIP ÇIKIYOR
7.UYGULAMA MARKETINE GIRDIM BIT PAZARI GIBI KURU KALABALIK ÇÖPLUK AYNI
IŞIN ASIL TARAFI SYMBIAN DAN ANDROIDE GEÇMEK IÇIN HIÇ BIR SEBEB YOK HEMDE HIÇ ŞIMDI TELEFONUMU DAHA ÇOK SEVIYORUM TEŞEKKÜRLER NOKIA.
AYNENkatılıyorum benimde bir ay kadar önce arc s ile android maceram oldu ne sony sony di ne de android android tek sevdiğim tarafa telefon da karizma vardı be ama 701 özellikleri ile ezer geçer
Bana göre üst segmentte en iyi telefon bu zamana kadar N9du. Hem Nitroid yükleyip oyun keyfi yapabiliyosun hem de Meego gibi muhteşem bir işletim sistemine sahip oluyosun. ve ikisi aynı anda oluyor. Şu an ise Lumia 920 hepsini ezer geçer. Alt segmentte de en iyi cihazlar Nokia...evet arkadaşlar androit olması iyi olacağı anlamına gelmez paran varsa kalite alıp rahat edersin yoksa nokia alıp rahat edersin nokia bu fiyatlara kalite satıyor bence
.
alın bi 3gs jbnizi de yapın telefon neymiş görün. C7den kurtulmak için ip5 i bekliyorum. Emin olun çıktığı zaman lumia meego diyenler söyleyecek tek kelime bulamayacak. He son olarak, 603ün kamerası daha iyi diyorsan bi metin çekimi yapmaya çalış derim nasıl camur gibi oluyo görürsün 
herkes android yeriyor nedense ios a laf söyleyebilen yokalın bi 3gs jbnizi de yapın telefon neymiş görün. C7den kurtulmak için ip5 i bekliyorum. Emin olun çıktığı zaman lumia meego diyenler söyleyecek tek kelime bulamayacak. He son olarak, 603ün kamerası daha iyi diyorsan bi metin çekimi yapmaya çalış derim nasıl camur gibi oluyo görürsün
![]()

ip5 2000 tl civarı olacak en az 4s'in 1800 tl'lerde olucağını düşünürsek ve c7 700–800 tl birşey haksızlık etmiyormusun sencede![]()
herkes android yeriyor nedense ios a laf söyleyebilen yokalın bi 3gs jbnizi de yapın telefon neymiş görün. C7den kurtulmak için ip5 i bekliyorum. Emin olun çıktığı zaman lumia meego diyenler söyleyecek tek kelime bulamayacak. He son olarak, 603ün kamerası daha iyi diyorsan bi metin çekimi yapmaya çalış derim nasıl camur gibi oluyo görürsün
![]()
kusura bakma kardeş ben o ois denen saçma bir telefonu ağzıma bile almam o iphone denen saçmalık dolu bir telefona kadar para veremem kim ne derse desin bana sevdirmez o kadar para ya insanları iyi dürtuyorlar emin ol kih kih güler onun tasarımcısı

Hangi modeli aldın ? Eğer Ace,Gio gibi bir model ise o android'den tat da almazsın s2,galaxy s,s3 gibi modellere bir bak derim sonra anlarsın symbian belle mi android'mi diye bence3gun once android cihaz aldim herseyi ile bir problem oyun yukluyorum yo apk yok sd kendi kendine islemler market desen resmen copluk kisacasi 603 um le cooo...k mutluyum

Kamera yönünden bir üstün yönünü göremiyorum ben şahsen N8 inGalaxy s zaten n8 vb telefonlardan daha iyi değil ki çok kez konuşuldu bu .
Üstelik bir symbian'a göre de çok yavaş.zaten bahsettiğin cihazlarla kıyaslanacak tek model 808'dir symbian olarak n8 s2'nin bile yarı fiyatı neredeyse.
Hangi modeli aldın ? Eğer Ace,Gio gibi bir model ise o android'den tat da almazsın s2,galaxy s,s3 gibi modellere bir bak derim sonra anlarsın symbian belle mi android'mi diye bence
Ben 603 için dedim zaten 603 gayet iyi cihaz çoğu zaman da onu öneriyorum ama Ace ve Gio alınınca Android kötüye çıkıyor adı
zaten bahsettiğin cihazlarla kıyaslanacak tek model 808'dir symbian olarak n8 s2'nin bile yarı fiyatı neredeyse.
Diyoruz zaten Android alacaksanız 700-800 den aşağı almayın diye zaten Dalvik üzerinden kullanılan bir sistem çok da Ram yiyor bunu da hesaba katmalıyız.
Ben 603 için dedim zaten 603 gayet iyi cihaz çoğu zaman da onu öneriyorum ama Ace ve Gio alınınca Android kötüye çıkıyor adıDiyoruz zaten Android alacaksanız 700-800 den aşağı almayın diye zaten Dalvik üzerinden kullanılan bir sistem çok da Ram yiyor bunu da hesaba katmalıyız.
tek eksiği uygulama.e be hafız ben alacaktım neo v azıcık inceledim kullanamadım cihaz baaya kasıyordu zaten sonra c7 alıyım dedim o da elime oturmuyor pek kullanamadım baktım c6-01 e ekranı çok hoşuma gitti sonra baktım elimede oturuyor kullanışlıda e dedim c6 alıyım
Ben 603 için dedim zaten 603 gayet iyi cihaz çoğu zaman da onu öneriyorum ama Ace ve Gio alınınca Android kötüye çıkıyor adıDiyoruz zaten Android alacaksanız 700-800 den aşağı almayın diye zaten Dalvik üzerinden kullanılan bir sistem çok da Ram yiyor bunu da hesaba katmalıyız.

İşte kendine uygun olanı almışın zaten sorun yok kardişim
e be hafız ben alacaktım neo v azıcık inceledim kullanamadım cihaz baaya kasıyordu zaten sonra c7 alıyım dedim o da elime oturmuyor pek kullanamadım baktım c6-01 e ekranı çok hoşuma gitti sonra baktım elimede oturuyor kullanışlıda e dedim c6 alıyım![]()
Android'de kasma çok normal oyun uygulama bol da olsa kasıyor yani Symbian çok hafif bir sistem ve kasma ihtimali Android'e göre hayli az
Android JB ile değişir ama 
Öyle zaten bir çok sistemin tek eksiği uygulama örnek Symbian,örnek MeeGo
her telefonun adını kötüye çıkaran bir cihaz var tabi şimdi gider nokia 500 alırsanız o da symbian 3, 808 alırsanız o da symbian 3tek eksiği uygulama.
Özellikle meeGo uygulama olmadığı için çoğu kişi tercih etmiyor.
e be hafız ben alacaktım neo v azıcık inceledim kullanamadım cihaz baaya kasıyordu zaten sonra c7 alıyım dedim o da elime oturmuyor pek kullanamadım baktım c6-01 e ekranı çok hoşuma gitti sonra baktım elimede oturuyor kullanışlıda e dedim c6 alıyım![]()

jb içinde 1.500 lira en az lazım yani
İşte kendine uygun olanı almışın zaten sorun yok kardişimAndroid'de kasma çok normal oyun uygulama bol da olsa kasıyor yani Symbian çok hafif bir sistem ve kasma ihtimali Android'e göre hayli az
Android JB ile değişir ama
- - - Eklendi - - -
Öyle zaten bir çok sistemin tek eksiği uygulama örnek Symbian,örnek MeeGoÖzellikle meeGo uygulama olmadığı için çoğu kişi tercih etmiyor.

evet s^3 lerde en kaliteli ekran c6-01 de parlaklık olarak değil ama görüntü kalitesi c6 da
arkadaşta c7 var ele harbiden oturmuyor kullanamıyorum c6-01'e alıştığımdan ya da c7'de sorun var o benim telefonu kullanıyor senin ekran çok güzel canlı diyor harbiden fark var ama o biraz soluk duruyor![]()

