Bellenin kıymetini bilin

Sponsorlu Bağlantılar

akondd

akondd

Üye
3gun once android cihaz aldim herseyi ile bir problem oyun yukluyorum yo apk yok sd kendi kendine islemler market desen resmen copluk kisacasi 603 um le cooo...k mutluyum
 


Nokiafanboy

Nokiafanboy

Üye
arkadaşlar bizim is yerinde bir arkadaşta galaxy s vardı bende de nokia 603 telefonları 3 4 günlüğüne değiştik androidi bi inceleyim dedim incelemez olaydım HELE BIRDE MEDIA MARKA GITTIM TELEFON BÖLÜMÜN DE SAMSUNGUN TELEFONUN LARINA BAKTIM O KADAR SAÇMALAMIS KI BIR SÜRÜ ANDROID DIYE TELEFON ÇIKARMIŞ TENEKE GIBI IKI ÖRNEK DUOS VE GIO GIBI
YAŞADIĞIM SORUNLAR ŞUNLAR
1 603DE MÜZIK INTERNET MESAJ VS ŞARJ GÜNÜ RAHAT KAPATIYORDU GALAXY S DE 2 GIBI BITIYOR
2. INTERNETTE GEZINIRKEN BIR BAKIYORUM EV EKRANINDA YIM YANI TELEFON KEN KENDINE UYGULAMAYI KAPATIYOR BUNU ÇÖZEMEDIM NEDIR
3.BIR ŞEYE AYAR YAPMAYA KALKIYORUM BIRI BIRI BIR DAĞDA
4. GÖREV YÖNETICISINE GIRIYORUM AÇIK 9 UYGULAMA VAR GÖRÜNÜYOR BAKIYORUM BIRŞEY YOK RAMI SİLİYORUM YARIM SAAT SONRA YINE AÇIK UYGULAMALAR GÖRÜNÜYOR BUDA ŞARJI ERITIYOR
5.KAMERA 603 UN YANINDA BITIK INANMAYAN KARŞILAŞTIRSIN
6. SISTEM ÇOK MEŞGUL OLUYOR BIR DURUYOR SONRA BASTIĞIM YERLERE GIRIP GIRIP ÇIKIYOR
7.UYGULAMA MARKETINE GIRDIM BIT PAZARI GIBI KURU KALABALIK ÇÖPLUK AYNI
IŞIN ASIL TARAFI SYMBIAN DAN ANDROIDE GEÇMEK IÇIN HIÇ BIR SEBEB YOK HEMDE HIÇ ŞIMDI TELEFONUMU DAHA ÇOK SEVIYORUM TEŞEKKÜRLER NOKIA.
Dediklerinin tamamına katılıyorum. Arkadaşımda Sony Xperia Arc S var. Bende 701. Telefonunu benden 50 dolar daha pahalı olmasına rağmen 701 çok daha iyi. Yani Android cihazlar değerine göre çok pahalı. Biraz kurcalayayım dedim. Arayüz Bellenin yanında çok sönük ve anlamsız durdu. Multitasking tam olarak var sayılmaz. Ben telefonumun tuşlarını çok nadiren kullanıyorum. Sadece tuş kilidini açmak için ve telefonu kapatmak için. Bi de program arka plana almak istedigimde. Yeşil ve kırmızı tuşları ise hiç kullanmıyorum. Ama Androidde uygulamalardan çıkmak için her seferinde o çıkış tuşuna basmaktan ellerim yoruldu. Şarj desen su gibi gidiyor. 701 ağır kullanımda (yani günde 5-6 saat internet, 2-3 saat müzik, yarım saat bazen fazla oyun, 15-20 fotoğraf) 1 günü bitiriyor. Normal kullanımda 2 gün idare eder. Belle çok iyi sistem bana göre. Androidin Belleden artısı tarayıcı ve market.


- - - Eklendi - - -

katılıyorum benimde bir ay kadar önce arc s ile android maceram oldu ne sony sony di ne de android android tek sevdiğim tarafa telefon da karizma vardı be ama 701 özellikleri ile ezer geçer
AYNEN



- - - Eklendi - - -

evet arkadaşlar androit olması iyi olacağı anlamına gelmez paran varsa kalite alıp rahat edersin yoksa nokia alıp rahat edersin nokia bu fiyatlara kalite satıyor bence
Bana göre üst segmentte en iyi telefon bu zamana kadar N9du. Hem Nitroid yükleyip oyun keyfi yapabiliyosun hem de Meego gibi muhteşem bir işletim sistemine sahip oluyosun. ve ikisi aynı anda oluyor. Şu an ise Lumia 920 hepsini ezer geçer. Alt segmentte de en iyi cihazlar Nokia...
 
Kanuni_1520

Kanuni_1520

Üye
lumia 920 süperbir cihaztasarımını çok sevyorum lumiaların hem ekra büyküj işlemcide iyi çift çekirdek ama belle yi bitirmesi okadar büyük bir aptallıkki şimdi microsoftun köpeği
 
great14

great14

Üye
Arkadaşlar bende de bi kaç gündür sgs2 var neredeyse 1.5 hafta oldu şaka maka. Arkadaşımla yok pahasına takas ettik yani o sgs2 verdi ben nokia 603 verdim ilk pişmandım ama şimdi alıştım diyebilirim. İlk cihazı aldığımda üzerinde 2.3.6 sürümü yüklüydü ve menü geçişlerinde bile sorun vardı cihazın ömrü 1 günü tamamlasın dua ediyodum ki sadece görüşme ve mesaj çekerek 1 günü doldurabiliyorum. Daha sonra araştırdım 4.0.4 rom'unu yükledim. Telefon yine çok iyiydi önceki hâline göre. Ama hâla şarj sorunu çekiyorum ve cihaz inanılmaz ısınıyor hatta bazen korkuyorum birşey olacak diye kapatıveriyorum çünkü garantisi yok. Her neyse android'e alıştım fakat 603'ün tadı ayrıydı. Nokia Belle benim efsanem olarak kalacak. Yıl sonuna doğru lumia 820 veya 920 bütçeme göre ikisinden birini almaya karar verdim. Ama symbian forumunu da bırakmıyorum aşırı bağımlılık yaptı :oke: .
 
PriZm

PriZm

Üye
Galaxy S'imden gayet memnunum.Kamerasındanda.en azından auto-focus var :)
 
gogis

gogis

Üye
herkes android yeriyor nedense ios a laf söyleyebilen yok :) alın bi 3gs jbnizi de yapın telefon neymiş görün. C7den kurtulmak için ip5 i bekliyorum. Emin olun çıktığı zaman lumia meego diyenler söyleyecek tek kelime bulamayacak. He son olarak, 603ün kamerası daha iyi diyorsan bi metin çekimi yapmaya çalış derim nasıl camur gibi oluyo görürsün :)
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Galaxy s zaten n8 vb telefonlardan daha iyi değil ki çok kez konuşuldu bu .
 
Sciondar

Sciondar

Üye
ovi beni bitirdi oyunlar genellikle bol reklamlı ve dandik iyi bir oyun görüyorsun seviniyosun şükür diye sonrada fetching data çıkıyo moralin bozuluyo :nono: ama nokia nın da ayrı yeri var tabi
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
herkes android yeriyor nedense ios a laf söyleyebilen yok :) alın bi 3gs jbnizi de yapın telefon neymiş görün. C7den kurtulmak için ip5 i bekliyorum. Emin olun çıktığı zaman lumia meego diyenler söyleyecek tek kelime bulamayacak. He son olarak, 603ün kamerası daha iyi diyorsan bi metin çekimi yapmaya çalış derim nasıl camur gibi oluyo görürsün :)

ip5 2000 tl civarı olacak en az 4s'in 1800 tl'lerde olucağını düşünürsek ve c7 700–800 tl birşey haksızlık etmiyormusun sencede:hmmm
 
punisher123

punisher123

Üye


ip5 2000 tl civarı olacak en az 4s'in 1800 tl'lerde olucağını düşünürsek ve c7 700–800 tl birşey haksızlık etmiyormusun sencede:hmmm

Bunların mantığı bu,2000 tllik cihazı 500lükle karşılaştırır,sonra bu daha iyi der. allah akıl fikir versin inş..
 
gkcll

gkcll

Üye
    Konu Sahibi
herkes android yeriyor nedense ios a laf söyleyebilen yok :) alın bi 3gs jbnizi de yapın telefon neymiş görün. C7den kurtulmak için ip5 i bekliyorum. Emin olun çıktığı zaman lumia meego diyenler söyleyecek tek kelime bulamayacak. He son olarak, 603ün kamerası daha iyi diyorsan bi metin çekimi yapmaya çalış derim nasıl camur gibi oluyo görürsün :)

kusura bakma kardeş ben o ois denen saçma bir telefonu ağzıma bile almam o iphone denen saçmalık dolu bir telefona kadar para veremem kim ne derse desin bana sevdirmez o kadar para ya insanları iyi dürtuyorlar emin ol kih kih güler onun tasarımcısı
 
PriZm

PriZm

Üye
kusura bakma kardeş ben o ois denen saçma bir telefonu ağzıma bile almam o iphone denen saçmalık dolu bir telefona kadar para veremem kim ne derse desin bana sevdirmez o kadar para ya insanları iyi dürtuyorlar emin ol kih kih güler onun tasarımcısı
:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
3gun once android cihaz aldim herseyi ile bir problem oyun yukluyorum yo apk yok sd kendi kendine islemler market desen resmen copluk kisacasi 603 um le cooo...k mutluyum
Hangi modeli aldın ? Eğer Ace,Gio gibi bir model ise o android'den tat da almazsın s2,galaxy s,s3 gibi modellere bir bak derim sonra anlarsın symbian belle mi android'mi diye bence :ok2:


- - - Eklendi - - -

Galaxy s zaten n8 vb telefonlardan daha iyi değil ki çok kez konuşuldu bu .
Kamera yönünden bir üstün yönünü göremiyorum ben şahsen N8 in :hmmm Üstelik bir symbian'a göre de çok yavaş.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye

Hangi modeli aldın ? Eğer Ace,Gio gibi bir model ise o android'den tat da almazsın s2,galaxy s,s3 gibi modellere bir bak derim sonra anlarsın symbian belle mi android'mi diye bence :ok2:


zaten bahsettiğin cihazlarla kıyaslanacak tek model 808'dir symbian olarak n8 s2'nin bile yarı fiyatı neredeyse.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye

zaten bahsettiğin cihazlarla kıyaslanacak tek model 808'dir symbian olarak n8 s2'nin bile yarı fiyatı neredeyse.
Ben 603 için dedim zaten 603 gayet iyi cihaz çoğu zaman da onu öneriyorum ama Ace ve Gio alınınca Android kötüye çıkıyor adı :) Diyoruz zaten Android alacaksanız 700-800 den aşağı almayın diye zaten Dalvik üzerinden kullanılan bir sistem çok da Ram yiyor bunu da hesaba katmalıyız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye

Ben 603 için dedim zaten 603 gayet iyi cihaz çoğu zaman da onu öneriyorum ama Ace ve Gio alınınca Android kötüye çıkıyor adı :) Diyoruz zaten Android alacaksanız 700-800 den aşağı almayın diye zaten Dalvik üzerinden kullanılan bir sistem çok da Ram yiyor bunu da hesaba katmalıyız.

her telefonun adını kötüye çıkaran bir cihaz var tabi şimdi gider nokia 500 alırsanız o da symbian 3, 808 alırsanız o da symbian 3 :) tek eksiği uygulama.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
doctorrr

doctorrr

Üye

Ben 603 için dedim zaten 603 gayet iyi cihaz çoğu zaman da onu öneriyorum ama Ace ve Gio alınınca Android kötüye çıkıyor adı :) Diyoruz zaten Android alacaksanız 700-800 den aşağı almayın diye zaten Dalvik üzerinden kullanılan bir sistem çok da Ram yiyor bunu da hesaba katmalıyız.
e be hafız ben alacaktım neo v azıcık inceledim kullanamadım cihaz baaya kasıyordu zaten sonra c7 alıyım dedim o da elime oturmuyor pek kullanamadım baktım c6-01 e ekranı çok hoşuma gitti sonra baktım elimede oturuyor kullanışlıda e dedim c6 alıyım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye

e be hafız ben alacaktım neo v azıcık inceledim kullanamadım cihaz baaya kasıyordu zaten sonra c7 alıyım dedim o da elime oturmuyor pek kullanamadım baktım c6-01 e ekranı çok hoşuma gitti sonra baktım elimede oturuyor kullanışlıda e dedim c6 alıyım :D
İşte kendine uygun olanı almışın zaten sorun yok kardişim :D Android'de kasma çok normal oyun uygulama bol da olsa kasıyor yani Symbian çok hafif bir sistem ve kasma ihtimali Android'e göre hayli az :D Android JB ile değişir ama :ok2:


- - - Eklendi - - -



her telefonun adını kötüye çıkaran bir cihaz var tabi şimdi gider nokia 500 alırsanız o da symbian 3, 808 alırsanız o da symbian 3 :) tek eksiği uygulama.
Öyle zaten bir çok sistemin tek eksiği uygulama örnek Symbian,örnek MeeGo :) Özellikle meeGo uygulama olmadığı için çoğu kişi tercih etmiyor.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye

e be hafız ben alacaktım neo v azıcık inceledim kullanamadım cihaz baaya kasıyordu zaten sonra c7 alıyım dedim o da elime oturmuyor pek kullanamadım baktım c6-01 e ekranı çok hoşuma gitti sonra baktım elimede oturuyor kullanışlıda e dedim c6 alıyım :D

arkadaşta c7 var ele harbiden oturmuyor kullanamıyorum c6-01'e alıştığımdan ya da c7'de sorun var o benim telefonu kullanıyor senin ekran çok güzel canlı diyor harbiden fark var ama o biraz soluk duruyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
doctorrr

doctorrr

Üye

İşte kendine uygun olanı almışın zaten sorun yok kardişim :D Android'de kasma çok normal oyun uygulama bol da olsa kasıyor yani Symbian çok hafif bir sistem ve kasma ihtimali Android'e göre hayli az :D Android JB ile değişir ama :ok2:


- - - Eklendi - - -


Öyle zaten bir çok sistemin tek eksiği uygulama örnek Symbian,örnek MeeGo :) Özellikle meeGo uygulama olmadığı için çoğu kişi tercih etmiyor.
jb içinde 1.500 lira en az lazım yani :D


- - - Eklendi - - -



arkadaşta c7 var ele harbiden oturmuyor kullanamıyorum c6-01'e alıştığımdan ya da c7'de sorun var o benim telefonu kullanıyor senin ekran çok güzel canlı diyor harbiden fark var ama o biraz soluk duruyor :)
evet s^3 lerde en kaliteli ekran c6-01 de parlaklık olarak değil ama görüntü kalitesi c6 da :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa


Üst Alt