A s ı m
Üye
Okulda saçlar serbest mi artık?
Yaz tatiline girmeden Ömer Dinçer'in bir açıklamasını okumuştum kıyafet yönetmeliğinde bir değişiklik yapamamışlar zamanları olmamış ama artık bazı şeyleri değiştirdik diyordu, bunlardan biri de öğrencinin saçlarına karışılmayıp kendilerini gerçekleştirmelerini sağlamaktı. Ben de saçlarımı uzattım ama yönetmelik değişmediyse okuldaki öğreetmenler buna karışabilir mi? Şimdi berbere boşuna para vermeyelim 






alınmıyorsun di mi kardeş.
ya bikere saç yazın kestirilir kışın uzatılır bu kadar basit
