Okulda saçlar serbest mi artık?

Sponsorlu Bağlantılar

A s ı m

A s ı m

Üye
    Konu Sahibi
Okulda saçlar serbest mi artık?
Yaz tatiline girmeden Ömer Dinçer'in bir açıklamasını okumuştum kıyafet yönetmeliğinde bir değişiklik yapamamışlar zamanları olmamış ama artık bazı şeyleri değiştirdik diyordu, bunlardan biri de öğrencinin saçlarına karışılmayıp kendilerini gerçekleştirmelerini sağlamaktı. Ben de saçlarımı uzattım ama yönetmelik değişmediyse okuldaki öğreetmenler buna karışabilir mi? Şimdi berbere boşuna para vermeyelim :P:
 


WaLLcoT

WaLLcoT

Üye
Sence :d:
 
A s ı m

A s ı m

Üye
    Konu Sahibi
Bence karışılamaz çünkü bunların yanında bir de kayıt sırasında para almayı yasakladığını söylüyordu ve giyside biraz serbest olun diyordu, kayıt sırasında hiçbir okul para almamış ve okullarda kravat takılmıyacak artık yani en azından bizim okulda :yuru
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
bence sen ilk gün bu saçlarla git de gör :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 35 TC 1923 ve tguzel7
A s ı m

A s ı m

Üye
    Konu Sahibi
Burayı inceleyin ya da direk arama motorunuza yazın, zaten ilk gün aynen gideceğim sonucu buraya da yazacağım bakalım ne olacak... :dry:
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
Burayı inceleyin ya da direk arama motorunuza yazın, zaten ilk gün aynen gideceğim sonucu buraya da yazacağım bakalım ne olacak... :dry:
hırs yaptııı :) alınmıyorsun di mi kardeş. :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
söyleyeceğim şey alakasız olabilir ama bu Ömer Dinçer'in Milli Eğitim Bakanı olduktan sonra yaptığı en iyi şey.Adam tatilin yarısını aldı ya.5 yaşındaki çocuk okula başlayacak.Ve artık okullar Temmuz'un ortasında kapanacak.Neymiş efendim Avrupa şartlarına uygun olmuş.Avrupa'da Temmuz ayında bu kadar sıcak olmadığı için orada Temmuz'un ortasında kapanıyor.Şu Balkanlar'dan gelen sıcak hava dalgaları Ömer Dinçer'i de alıp götürse keşke.
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi

Wakusei

Üye
bence kaldırılmaz
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
söyleyeceğim şey alakasız olabilir ama bu Ömer Dinçer'in Milli Eğitim Bakanı olduktan sonra yaptığı en iyi şey.Adam tatilin yarısını aldı ya.5 yaşındaki çocuk okula başlayacak.Ve artık okullar Temmuz'un ortasında kapanacak.Neymiş efendim Avrupa şartlarına uygun olmuş.Avrupa'da Temmuz ayında bu kadar sıcak olmadığı için orada Temmuz'un ortasında kapanıyor.Şu Balkanlar'dan gelen sıcak hava dalgaları Ömer Dinçer'i de alıp götürse keşke.
balkanlardan soğuk hava gelir ama herneyse :kop2: ya bikere saç yazın kestirilir kışın uzatılır bu kadar basit
 
  • Beğen
Tepkiler: StunnerDead
Mert

Mert

Üye
Öğretmen: Saçını adam kestiren öğrencinin sözlüsü 100.
Bitti!
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
benimkiler aşırı uzadı. Okula böyle gitmeyi düşünüyorum, eğer sorun çıkarsa biraz düzeltirim o kadar.
 
Metin137

Metin137

Üye
okullar ne zaman açılıyor
 
Metin137

Metin137

Üye
az kalmış
 
A s ı m

A s ı m

Üye
    Konu Sahibi
İşte ya tam benim gibi ben de düzelttireceğim :oke:sadece, ayrıca zaten böyle gidecektim okula alınmak değil ya da hırs :D
 
15097

15097

Üye
Umarım karışmazlar :@
 
El-CD

El-CD

Üye
Bizim mudur degisse de uygulamax
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
saçlar arkaya topuz yapılacak diye biliyorum
 

Benzer Konular

Haydar
Cevap
27
Görüntüleme
2K
doctorrr
gericikoyluyobaz
Cevap
3
Görüntüleme
931
EroL
HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
632
HeiLmasTer®


Üst Alt