Samsung Galaxy Note II Ortaya Çıktı :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
incitemfm

incitemfm

Üye
anlamiyom samsungu rakipleri ezmemek icin yemin mi etti ? koy en iyilerinden parcalar kutularinda durcagina
 


El-CD

El-CD

Üye
anlamiyom samsungu rakipleri ezmemek icin yemin mi etti ? koy en iyilerinden parcalar kutularinda durcagina

Bu nokia'nin da taktigiydi. Elindeki butun teknolojiyi birden harcarsan elinde teknoloji kalmaz siradanlasirsin. Bir yandan cok mantikli fakat yine de bu kadar olmamaliydi.
 
El-CD

El-CD

Üye
Samsung un Apple a son ozentiligi ise telefonu son dakikaya kadar aciklamamak oldu. Bakalim daha neleri calacaklar
 
incitemfm

incitemfm

Üye
İntelle birlikte islemci yapiyolar simdide o cok saglam olur
 
incitemfm

incitemfm

Üye
İntel kendi islemcisini uretmiyor muydu ? Bir de tizen i surduruyorlar ;)

yok samaung 500m euro yolladi proje icin birtane daha firma var

- - - Eklendi - - -

Samsung, kendi payına düşen
yatırım programı kapsamında
ASML'nin yüzde 3'lük hissesi için
503 milyon Euro ödeyecek
27 Ağustos 2012 Pazartesi, 14:57:19
Samsung Electronics Co., Intel Corp. ve
Taiwan Semicondoctor Manufactring Co ile
birlikte anlaşarak, kendi payına düşen 779
milyon Euroluk yatırım yapmayı kabul etti.
Bloomberg'in haberine göre, firma böylece
geleceğin teknoloji sini garanti altına almak
için, Avrupa'nın en büyük çip malzemesi
üreticisinin hissedarlarından olacak.
Hollanda merkezli ASML 'nin yaptığı
açıklamaya göre Samsung bu yatırım
çerçevesinde, yüzde 3'lük hisse karşılığında
503 milyon Euro ve daha sonra da yeni
nesil litografi teknoloji lerinin araştırma ve
geliştirmeleri için 276 milyon Euro
aktaracak.
ASML, Samsung 'un katılımıyla Temmuz
ayında duyurdukları yatırım programının
tamamalanacağını ve bundan sonra da
başka bir katılımcı için çağrıda
bulunmayacaklarını belirtti.
Program kapsamnında Intel , TSMC ve
Samsung aralarında toplamda yüzde 23'lü
bulan ASML hissesini 3.85 milyar Euro'ya
almak üzere anlaştı.
Yatırım programı kapsamında ASML, EUV
(Ekstrem ultraviyole teknoloji)
geliştirilmesini ve üretimini hızlandıracak.
EUV , çiplerin daha da küçülmesini
sağlarken kapasitelerini de artırarak, cep
telefonu ve tablet telefonlar gibi cihazların
hızlarını katlayamalarını sağlayacak.
 
El-CD

El-CD

Üye
İyiymis :hmmm
 
incitemfm

incitemfm

Üye
Adamlar astı artik
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Adamlar astı artik

Neyi astılar acaba intelle işlemci olayını mi o kadar iyiyse niye sadece iki cihanda kullanılıyor ve satılan cihazlar sadece tek ülkede satılıyor ve ya bu kadar iyiyse neden google ile microsoft arm işlemci olarak onları kullanmadı samsung intelle işlemci üretmiyor sadece tizen projesinde olduğu için yatırım yapmak zorunda o para o ışte yoksa intel ortaklığa samsung u almaz kimseyi almaz hatta
 
incitemfm

incitemfm

Üye
Tamam bisey yok devam et sen
 
El-CD

El-CD

Üye


Neyi astılar acaba intelle işlemci olayını mi o kadar iyiyse niye sadece iki cihanda kullanılıyor ve satılan cihazlar sadece tek ülkede satılıyor ve ya bu kadar iyiyse neden google ile microsoft arm işlemci olarak onları kullanmadı samsung intelle işlemci üretmiyor sadece tizen projesinde olduğu için yatırım yapmak zorunda o para o ışte yoksa intel ortaklığa samsung u almaz kimseyi almaz hatta

Sonucta bir ortaklik var
 
incitemfm

incitemfm

Üye
intelle birlikte cip uretcekler diyoz. hemen uzay mantigi kurdu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


Neyi astılar acaba intelle işlemci olayını mi o kadar iyiyse niye sadece iki cihanda kullanılıyor ve satılan cihazlar sadece tek ülkede satılıyor ve ya bu kadar iyiyse neden google ile microsoft arm işlemci olarak onları kullanmadı samsung intelle işlemci üretmiyor sadece tizen projesinde olduğu için yatırım yapmak zorunda o para o ışte yoksa intel ortaklığa samsung u almaz kimseyi almaz hatta

Hasan boşa koysan dolmuyo doluya koysan almıyo boşver abim sen ;) Bilmesi gerekene anlat herkese değil boşa yorulmamış olursun kardeşim :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Adamlar astı artik

Abartmayalim bence..Dedigimiz ve soylenen kadar iyi degil ki samsung a kendi uretecegi kadar onemi vermiyor..Ve de bildimiz kadar da iyi olsa Samsung yeni urettiklerinde kullanir google da arkasindan gelirdi..Kendi cikardiklarini da gorduk yani..Ayrica sunu da belirteyim.anlasmadan beri sadece 2 cihaz ve tek ulke var.Google da arm kullaniyor vay be intel neymis diyemeyiz..Tek artisi netBsd o kadaro da kesin mi belli degil..
 

ibrahimkoc_1907

Üye
note II özellik olarak güzelde tasarımı aynı yapmasalarmıs keşke
 
Uruloki

Uruloki

Üye


Abartmayalim bence..Dedigimiz ve soylenen kadar iyi degil ki samsung a kendi uretecegi kadar onemi vermiyor..Ve de bildimiz kadar da iyi olsa Samsung yeni urettiklerinde kullanir google da arkasindan gelirdi..Kendi cikardiklarini da gorduk yani..Ayrica sunu da belirteyim.anlasmadan beri sadece 2 cihaz ve tek ulke var.Google da arm kullaniyor vay be intel neymis diyemeyiz..Tek artisi netBsd o kadaro da kesin mi belli degil..

2 cihaz derken telefon varda yani ne kadar telefon işlevleri olmasada telefon diğeri ne
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt