Samsung Galaxy Note II Ortaya Çıktı :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
incitemfm

incitemfm

Üye
Samsungda 1080p ekranda var A15de var. var da var yani. Applea dondu samsung donanimi azaltip reklami cogaltiyo
 


Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
S3 benzeri birşey olmuş bu cihaz.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


pop up play netteki videolarda kullanılmadığı sürece benim hiç mi hiç işime yaramaz Allah aşkına hangi göz hem mesaj atıp hem video izleyebilir dokunmatik ekranda geçiceksin o işleri.. Note 2 de daha güzel bir çipset ve 1080p ekran kullanılsa,Nokia dan beklediğim cihaz gelmeseydi ya Note 2 alacaktım ya One x bak bu kadar da ciddiyim seneye için konuşuyorum tabi N9 umdan çok çok memnunum Allah'a şükür.. Lakin Note 2 de note un üstüne hiçbirşey konmamış ama şu da bir gerçek ki en az note kadar satacak bu cihazda çünkü alıcı bilinçsiz o 0.2 inç farkı görüp oo adamlar yapmış diyenler olacak..

Aynen oyle tasarimi s3 ile ayni bir de s3 den 300-400 tl fazla olursa gel de tongaya dusme..Ayrica soyle bir sey var cikan note 2 s3 den ne fazlalik sunacak merak ediyorum..Daha yavas bile olabilir tıpkı s2 ve note 1 arasındaki fark gibi..Valla kısacası note 2 eger saydigimiz gibi cikarsa one x yine onunde olacak hepsinin..Ellerinde madem linux dan verim alamiyorum diyorlar bak tegra 3 e kernel ile 110 kusur fps yapacak oyunlarda..Arayuzu zaten dert etmeye gerek yok sense agir da olsa project butter cozuyor ki o olmasa da kasinti 0..note da cortex a15 kullanmazlarsa seneye de bosuna kullanmasinlar iphone 6 cikar yine ezer..samsung zannediyor ki sanirim a15 in ustune set cikmiyor..sacmalik ya eger boyle note 2 cikarsa..hic mi hic uzerine dusulmemis en basitinden diyorum su 720 p nedir ya..degisik bir sey niye yapmaz ki anlamam 1080p yap alsin millet 720 p yi koyarsin 5 inc altina ama yaptigin telefon 5.5 inc mubarek s3 den kotu goruntu verirse sasmamak gerek..
 
incitemfm

incitemfm

Üye


Aynen oyle tasarimi s3 ile ayni bir de s3 den 300-400 tl fazla olursa gel de tongaya dusme..Ayrica soyle bir sey var cikan note 2 s3 den ne fazlalik sunacak merak ediyorum..Daha yavas bile olabilir tıpkı s2 ve note 1 arasındaki fark gibi..Valla kısacası note 2 eger saydigimiz gibi cikarsa one x yine onunde olacak hepsinin..Ellerinde madem linux dan verim alamiyorum diyorlar bak tegra 3 e kernel ile 110 kusur fps yapacak oyunlarda..Arayuzu zaten dert etmeye gerek yok sense agir da olsa project butter cozuyor ki o olmasa da kasinti 0..note da cortex a15 kullanmazlarsa seneye de bosuna kullanmasinlar iphone 6 cikar yine ezer..samsung zannediyor ki sanirim a15 in ustune set cikmiyor..sacmalik ya eger boyle note 2 cikarsa..hic mi hic uzerine dusulmemis en basitinden diyorum su 720 p nedir ya..degisik bir sey niye yapmaz ki anlamam 1080p yap alsin millet 720 p yi koyarsin 5 inc altina ama yaptigin telefon 5.5 inc mubarek s3 den kotu goruntu verirse sasmamak gerek..

Telefonlari koreden getirtiyoruz beyler
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Samsungda 1080p ekranda var A15de var. var da var yani. Applea dondu samsung donanimi azaltip reklami cogaltiyo

var var var da samsung fabrikasında durduktan sonra ne senin be benim ne de samsungun işine yaramaz kullanmak gerek..


- - - Eklendi - - -



Aynen oyle tasarimi s3 ile ayni bir de s3 den 300-400 tl fazla olursa gel de tongaya dusme..Ayrica soyle bir sey var cikan note 2 s3 den ne fazlalik sunacak merak ediyorum..Daha yavas bile olabilir tıpkı s2 ve note 1 arasındaki fark gibi..Valla kısacası note 2 eger saydigimiz gibi cikarsa one x yine onunde olacak hepsinin..Ellerinde madem linux dan verim alamiyorum diyorlar bak tegra 3 e kernel ile 110 kusur fps yapacak oyunlarda..Arayuzu zaten dert etmeye gerek yok sense agir da olsa project butter cozuyor ki o olmasa da kasinti 0..note da cortex a15 kullanmazlarsa seneye de bosuna kullanmasinlar iphone 6 cikar yine ezer..samsung zannediyor ki sanirim a15 in ustune set cikmiyor..sacmalik ya eger boyle note 2 cikarsa..hic mi hic uzerine dusulmemis en basitinden diyorum su 720 p nedir ya..degisik bir sey niye yapmaz ki anlamam 1080p yap alsin millet 720 p yi koyarsin 5 inc altina ama yaptigin telefon 5.5 inc mubarek s3 den kotu goruntu verirse sasmamak gerek..

2300 tl olur bak note 2 bizde demedi deme Fatih..


- - - Eklendi - - -

Telefonlari koreden getirtiyoruz beyler

kardeşim sen de ne sardın koreye 1 gb fazladan ram için ya
 
incitemfm

incitemfm

Üye
samsung cimriligi biraksa telefonun kralini goruruzde. Htc hic kismiyo donanimdan kar edemiyo surekli zarar acikliyo. karisik hesaplar

- - - Eklendi - - -



var var var da samsung fabrikasında durduktan sonra ne senin be benim ne de samsungun işine yaramaz kullanmak gerek..


- - - Eklendi - - -



2300 tl olur bak note 2 bizde demedi deme Fatih..


- - - Eklendi - - -



kardeşim sen de ne sardın koreye 1 gb fazladan ram için ya

Ne kolay agizdan cikiyo 1gb cik
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
samsung cimriligi biraksa telefonun kralini goruruzde. Htc hic kismiyo donanimdan kar edemiyo surekli zarar acikliyo. karisik hesaplar

Htc reklam yapamıyor ve telefonları hep terso zamanda piyasaya sürüyor one x i sorunsuz şekilde piyasaya sürseydi ortalıkta telefon kalmazdı belki de ve ben bile alırdım cidden


- - - Eklendi - - -

samsung cimriligi biraksa telefonun kralini goruruzde. Htc hic kismiyo donanimdan kar edemiyo surekli zarar acikliyo. karisik hesaplar

- - - Eklendi - - -



Ne kolay agizdan cikiyo 1gb cik

ya tamam iyi güzel de o kadar multitasking yapmazsın ki gerek yok yani göz boyama şuan 2 gb ram telefonda başka bişey değil
 
PriZm

PriZm

Üye


Htc reklam yapamıyor ve telefonları hep terso zamanda piyasaya sürüyor one x i sorunsuz şekilde piyasaya sürseydi ortalıkta telefon kalmazdı belki de ve ben bile alırdım cidden


- - - Eklendi - - -



ya tamam iyi güzel de o kadar multitasking yapmazsın ki gerek yok yani göz boyama şuan 2 gb ram telefonda başka bişey değil
ram tek multitask için değil.çok sekmeli kasıntısız internet zevkine ne dersin? :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
incitemfm

incitemfm

Üye


Htc reklam yapamıyor ve telefonları hep terso zamanda piyasaya sürüyor one x i sorunsuz şekilde piyasaya sürseydi ortalıkta telefon kalmazdı belki de ve ben bile alırdım cidden


- - - Eklendi - - -



ya tamam iyi güzel de o kadar multitasking yapmazsın ki gerek yok yani göz boyama şuan 2 gb ram telefonda başka bişey değil

Android ramden performans aldigi icin cok cok onemli
 
barış36197

barış36197

Üye


pop up play netteki videolarda kullanılmadığı sürece benim hiç mi hiç işime yaramaz Allah aşkına hangi göz hem mesaj atıp hem video izleyebilir dokunmatik ekranda geçiceksin o işleri.. Note 2 de daha güzel bir çipset ve 1080p ekran kullanılsa,Nokia dan beklediğim cihaz gelmeseydi ya Note 2 alacaktım ya One x bak bu kadar da ciddiyim seneye için konuşuyorum tabi N9 umdan çok çok memnunum Allah'a şükür.. Lakin Note 2 de note un üstüne hiçbirşey konmamış ama şu da bir gerçek ki en az note kadar satacak bu cihazda çünkü alıcı bilinçsiz o 0.2 inç farkı görüp oo adamlar yapmış diyenler olacak..
yalnız farklar az gözükebilir ama cihazın verimmliliğin artmamış olduğunu söylersek yalan olur bakın sadece ekran büyümüyo s3 e göre oc yapılmış arıca ram 2 gb ki bu azımsanıcak bir şey değil birkere kafanız rahat olucak kullanırken. pil konusunda 3100 mah en iyi özelliği ayrıca spen özellikleri ilk note a göre çok çok daha fazla artmış birkere yani uygulamar var ki bir çoğu bu cihazın GERÇEK KULLANICILARI için çok faydalı olucaktır ayrıca kalem daha ergonomik olmuş kağıt kalem benzetmesi yapmış samsung çünkü kalemin ekran üzerindeki hassasiyeti ilk note da 260 küsürlerdeyken note 2 de bu 1100 lere kadar çıkmış bu çok önemli ekran çözünürlüğü kağıt üzerinde düşmüş ama hd super amoled ekran bu s3 deki değilde yep yeni bir rgb dizilimi ile çıkmış ki buda önemli pentile olsaydı gerçekten iyi olmazdı ayrıca bu yeni dizilim ile her birime düşen piksel sayısı s3 ün iki katı yani daha sıkışık buda ekranın kalitesini gerçekten çok arttıtrır zaten keskinliğinliğin arttığını ve çok daha net görüntü olduğu gözüküyo ayrıca s3 ün dokunmatikte en iyi olma ünvanınıda elinden almış oldu bakın kesinlikle samsung fanı değilim bunu içten söyliyim cihaz çıktığında bnde ilk önce üzüldüm ama daha sonra bu teli çok istediğim için araştırdım ve şimdi yeniden almayı planlıyorum nokia n8 ile buraya kadar ihtiyaçlarımı karşılayamıyor artık ama o rahatlığı unutmıcam ayrıca samsung eğer a15 kullansaydıki bnde bütün kalbimle bunu istiyodum şuan için gerekli olan sistemler zaten yeterli düzeyde ha telefonun 3 yıllık belki daha fazla ömrü olurdu ancak samsung bunu istemiyo zaten cihaz için yinede son yorumlar 5 eylül yani wp8 nokialar çıktıktan ve tahminen 12 eylülde tanıtılması beklenen yeni ıphone dan sonra yapılabilir. yanlış bir cümle kurduysam affola herhangi bir ima içermeden kurdum lütfen yanlış anlaşılmasın saygılar.
bir şey daha eklemek istiyorum ekranda yapılan bu değişiklik ile samsung ekran tasarrufunu en üst düzeye çıkarmış buyüzden pentile ye ihtiyaç duymamıştır ayrıca s2-note arsında note un daha iyi ekrana sahip olduğu ama performansının daha düşük olduğunu gördük çünkü ekran fazla güç tüketiyodu şimdi tam tersi hem ekran kaliteli hemde daha yüksek performans yani s3-note2 farkı burda ortaya çıkmış
 
PriZm

PriZm

Üye
incitemfm

incitemfm

Üye
A-15li gelirse en az 2500 tl olur
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
yalnız farklar az gözükebilir ama cihazın verimmliliğin artmamış olduğunu söylersek yalan olur bakın sadece ekran büyümüyo s3 e göre oc yapılmış arıca ram 2 gb ki bu azımsanıcak bir şey değil birkere kafanız rahat olucak kullanırken. pil konusunda 3100 mah en iyi özelliği ayrıca spen özellikleri ilk note a göre çok çok daha fazla artmış birkere yani uygulamar var ki bir çoğu bu cihazın GERÇEK KULLANICILARI için çok faydalı olucaktır ayrıca kalem daha ergonomik olmuş kağıt kalem benzetmesi yapmış samsung çünkü kalemin ekran üzerindeki hassasiyeti ilk note da 260 küsürlerdeyken note 2 de bu 1100 lere kadar çıkmış bu çok önemli ekran çözünürlüğü kağıt üzerinde düşmüş ama hd super amoled ekran bu s3 deki değilde yep yeni bir rgb dizilimi ile çıkmış ki buda önemli pentile olsaydı gerçekten iyi olmazdı ayrıca bu yeni dizilim ile her birime düşen piksel sayısı s3 ün iki katı yani daha sıkışık buda ekranın kalitesini gerçekten çok arttıtrır zaten keskinliğinliğin arttığını ve çok daha net görüntü olduğu gözüküyo ayrıca s3 ün dokunmatikte en iyi olma ünvanınıda elinden almış oldu bakın kesinlikle samsung fanı değilim bunu içten söyliyim cihaz çıktığında bnde ilk önce üzüldüm ama daha sonra bu teli çok istediğim için araştırdım ve şimdi yeniden almayı planlıyorum nokia n8 ile buraya kadar ihtiyaçlarımı karşılayamıyor artık ama o rahatlığı unutmıcam ayrıca samsung eğer a15 kullansaydıki bnde bütün kalbimle bunu istiyodum şuan için gerekli olan sistemler zaten yeterli düzeyde ha telefonun 3 yıllık belki daha fazla ömrü olurdu ancak samsung bunu istemiyo zaten cihaz için yinede son yorumlar 5 eylül yani wp8 nokialar çıktıktan ve tahminen 12 eylülde tanıtılması beklenen yeni ıphone dan sonra yapılabilir. yanlış bir cümle kurduysam affola herhangi bir ima içermeden kurdum lütfen yanlış anlaşılmasın saygılar.
bir şey daha eklemek istiyorum ekranda yapılan bu değişiklik ile samsung ekran tasarrufunu en üst düzeye çıkarmış buyüzden pentile ye ihtiyaç duymamıştır ayrıca s2-note arsında note un daha iyi ekrana sahip olduğu ama performansının daha düşük olduğunu gördük çünkü ekran fazla güç tüketiyodu şimdi tam tersi hem ekran kaliteli hemde daha yüksek performans yani s3-note2 farkı burda ortaya çıkmış

Oncelikle guzel uslubun icin tesekkur ediyorum kendi adima :) bizim de İste dedigimiz bu zaten ileride cortex a15 den daha iyi bir set cikmayacak mi sanki gozunuzu seveyim..Elinde var iken sadece strateji icin satmiyorsan var bir eksiklik ki note 2 den cok sey bekleniyordu..s2-note 1 arasinda hiz konusunda s2 neden ustundu kardesim cunku samsung orada da eski mimariye kacti.. bir sey degismedi Ekran buyudu oc lemesi de yanina kaldi..tamam ekran daha netti bu zaten belli idi..bizim dedigimiz note ve note 2 farki ne olacak cpu yu oc yapip 0.2 inc buyutecekler..kalem felan bunlar tamamen kullanici icin seyler ve tabii yazilimlar da..Ekran konusunda 5.5 ile zaten 4.8 arasinda fark var iken ekrani iyilestirsen bile bataryayi mi agirlastiracak acaba o zaman deve gibi bir telefon bizi bekliyor..
 
barış36197

barış36197

Üye


Oncelikle guzel uslubun icin tesekkur ediyorum kendi adima :) bizim de İste dedigimiz bu zaten ileride cortex a15 den daha iyi bir set cikmayacak mi sanki gozunuzu seveyim..Elinde var iken sadece strateji icin satmiyorsan var bir eksiklik ki note 2 den cok sey bekleniyordu..s2-note 1 arasinda hiz konusunda s2 neden ustundu kardesim cunku samsung orada da eski mimariye kacti.. bir sey degismedi Ekran buyudu oc lemesi de yanina kaldi..tamam ekran daha netti bu zaten belli idi..bizim dedigimiz note ve note 2 farki ne olacak cpu yu oc yapip 0.2 inc buyutecekler..kalem felan bunlar tamamen kullanici icin seyler ve tabii yazilimlar da..Ekran konusunda 5.5 ile zaten 4.8 arasinda fark var iken ekrani iyilestirsen bile bataryayi mi agirlastiracak acaba o zaman deve gibi bir telefon bizi bekliyor..
sağolun ben teşekkür ederim :) sorun bu evet kimse merdivenleri birden çıkmıyo çünkü ileride nefesi biryerde kesilir muhakkak birer birer çıkıyo ama bakın yinede çıkıyo yerinde saymıyo ihtiyaçlarımızı karşılıyo ve şuan için en güçlüsü bu ama umarım diğer firmalar çok daha iyisini yapar ama beklentilerimizi yüksek tutmamakta yarar var :)
 
incitemfm

incitemfm

Üye
samsung gösteriyo ama vermiyo yani
 
El-CD

El-CD

Üye
Lg yenilikci :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt