Samsung Galaxy Note II Ortaya Çıktı :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Maşallah , bana 3.5" bile büyük geliyor...

küçük telefondan sonra öyle geliyor insana. Ben geçen sene n8 i ilk gördüğümde ağzım açık kalmıştı çok büyük diye. Ama şimdi 603 kullanıyorum ufak geliyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye


küçük telefondan sonra öyle geliyor insana. Ben geçen sene n8 i ilk gördüğümde ağzım açık kalmıştı çok büyük diye. Ama şimdi 603 kullanıyorum ufak geliyor :D

Benim parmaklarım da çok küçük ama.:D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Valla ekran bence çok kötü yani 5.5 inç 720p çözünürlük yapma samsung yani bi 1080p ekran yapamadın mi buna göre yazıktır resmen hiç düşünülmeden hiç çaba göstermeden yapmışlar
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Bu telefon türkiyeye ye geldigi an alıcam
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu dağıtmayalım isterseniz :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
PriZm

PriZm

Üye
Valla ekran bence çok kötü yani 5.5 inç 720p çözünürlük yapma samsung yani bi 1080p ekran yapamadın mi buna göre yazıktır resmen hiç düşünülmeden hiç çaba göstermeden yapmışlar
daha 17" monitörümde 1280*960 çözünürlük kullanıyorum bırakda 5.5" ekranda 720 p olsun :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye

daha 17" monitörümde 1280*960 çözünürlük kullanıyorum bırakda 5.5" ekranda 720 p olsun :D

Ya anlatmak istediğim o değil adam hiç mi uğraşmaz kardeşim resmen s3 bu paintte büyütüp yapmışlar resmen
 
PriZm

PriZm

Üye


Ya anlatmak istediğim o değil adam hiç mi uğraşmaz kardeşim resmen s3 bu paintte büyütüp yapmışlar resmen
:hmmm

demekki Samsung 720 p yi mobiller için yeterli görmüşki geliştirmemiş :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt