Cihanî Sultan
Üye
Tam istediğim telefon. 5.5 inç harika![]()
Maşallah , bana 3.5" bile büyük geliyor...
Tam istediğim telefon. 5.5 inç harika![]()
Maşallah , bana 3.5" bile büyük geliyor...

küçük telefondan sonra öyle geliyor insana. Ben geçen sene n8 i ilk gördüğümde ağzım açık kalmıştı çok büyük diye. Ama şimdi 603 kullanıyorum ufak geliyor![]()

Yok artık sultanım küçücük telefonMaşallah , bana 3.5" bile büyük geliyor...

10 dk dır avatarına bakıyorumBu telefon türkiyeye ye geldigi an alıcam

Büyük severler için süper bir aletHaber için
![]()

fazla bakma başın döner
10 dk dır avatarına bakıyorum![]()

Dönüyor şu an en iyisi ben kaçayımfazla bakma başın döner![]()

daha 17" monitörümde 1280*960 çözünürlük kullanıyorum bırakda 5.5" ekranda 720 p olsunValla ekran bence çok kötü yani 5.5 inç 720p çözünürlük yapma samsung yani bi 1080p ekran yapamadın mi buna göre yazıktır resmen hiç düşünülmeden hiç çaba göstermeden yapmışlar

İdare edelim değil mi en azından
daha 17" monitörümde 1280*960 çözünürlük kullanıyorum bırakda 5.5" ekranda 720 p olsun![]()

İdare edelim değil mi en azından![]()



daha 17" monitörümde 1280*960 çözünürlük kullanıyorum bırakda 5.5" ekranda 720 p olsun![]()
Ya anlatmak istediğim o değil adam hiç mi uğraşmaz kardeşim resmen s3 bu paintte büyütüp yapmışlar resmen

Katılıyorum
Ya anlatmak istediğim o değil adam hiç mi uğraşmaz kardeşim resmen s3 bu paintte büyütüp yapmışlar resmen

Ya anlatmak istediğim o değil adam hiç mi uğraşmaz kardeşim resmen s3 bu paintte büyütüp yapmışlar resmen


s3'ün yandan yemişi![]()

Büyük severler için süper bir aletHaber için
![]()

