Nokia s40 Multitasking - Uygulamaları Minimize Etmek

Sponsorlu Bağlantılar

Heroata

Heroata

Üye
Ppu seçeneklerinde nokia 6303c (classic) var bi de 6303i var ama benim telefonum nokia 6303i classic :D hangisini seçmeliyim?
 


Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Ppu seçeneklerinde nokia 6303c (classic) var bi de 6303i var ama benim telefonum nokia 6303i classic :D hangisini seçmeliyim?

Nokia 6303i - RM_638.ppu
yazanı indirin. Ppu dosyası phoenixte açılıyorsa o'dur zaten :)
 
Heroata

Heroata

Üye
6303 i classic'de deniyorum inşallah olur...
 

yaz33

Üye
N 5130 ppu dosyasını bulamıyorum yardım edin:ağlarım:
 

Boxbox6767

Üye
dongle hatası veriyo kurma bittiğinde ve phoneix yüklenmemiş oluo sadece DK2 network server diye bişi gelio program yok ortada yardım edin :S
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
dongle hatası veriyo kurma bittiğinde ve phoneix yüklenmemiş oluo sadece DK2 network server diye bişi gelio program yok ortada yardım edin :S

Antivirüs programı virüs algılıyor kurulum sırasında. Phoenix'e ait tüm bileşenleri silip yeniden kurulum yapın ama öncesinde antivirüs programının kurulum sırasında aktarılan veri dosyalarını engellemediğinden emin olun.

Kurulumdan önce kapatın ant. programını rahat edin.
 

by nhtk

Üye


seçtiğiniz herhangi bir jar dosyası. Minimize etmek istediğiniz dosya.
Çalışır durumda olması yeterli.



Açıkçası bu ppu dosyalarını bulduğum kaynakta yok x3-02 için ppu dosyası. Onun dışında başka yerlere de baktım ama malesef yok. Demiştim ama buldum şimdi. :) Diğer ppu dosyalarının olduğu yerde bulabilirsiniz.



Asha 303 çok yeni bir telefon henüz bulabileceğimizi sanmıyorum.

Kardeşim 4shared sitesine giremiyorum internetten dns ayarlarını değiştirmeme rağmen...ne olur başka bir yerden x3-02 bana ver...up et yada msne gönder
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim 4shared sitesine giremiyorum internetten dns ayarlarını değiştirmeme rağmen...ne olur başka bir yerden x3-02 bana ver...up et yada msne gönder

buyrun :) >>
 

by nhtk

Üye
eyvallah kardeşim büyüksün :) face varsa ekle nihat kotumar
 
evren991

evren991

Üye
iyi iş olmuş deneriz inşallah
 
burakilk

burakilk

Üye
Çok sağol müthiş bir şey bu
 

karacivi45

Üye
benim telefonum nokia5130xpressmusic ve telefondaki messenger uygulamasında standart yazılım olarak simge durumuna küçültme var - peki bu durum telefonumda dediğiniz o java-tck'yi açık olarak piyasaya sunduklarını gösterir mi yani dediğiniz hackleme yapmama gerek var mı - sadece no-exit'i true yapsam da tel.e atsam olur mu
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
benim telefonum nokia5130xpressmusic ve telefondaki messenger uygulamasında standart yazılım olarak simge durumuna küçültme var - peki bu durum telefonumda dediğiniz o java-tck'yi açık olarak piyasaya sunduklarını gösterir mi yani dediğiniz hackleme yapmama gerek var mı - sadece no-exit'i true yapsam da tel.e atsam olur mu

olmuyor malesef. Siz yine de deneyebilirsiniz isterseniz.
 
farukozer4444

farukozer4444

Üye
Çok teşekkürler harika bir şey :) Fakat bir şey sorucam; telefonum C3, posta gitti gözükmüyor, neyse o çok önemli değil ama tercihlerden tercih değiştiremiyorum.
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkürler harika bir şey :) Fakat bir şey sorucam; telefonum C3, posta gitti gözükmüyor, neyse o çok önemli değil ama tercihlerden tercih değiştiremiyorum.

E-postanın görünmemesi normal.Ev ekranındaki kısayollara epostayı ekleyip bir defaya mahsus çalıştırdığınızda telefonu kapayana kadar eposta ana menüde görünecektir. Ancak tercihlerle ilgili soruna ben rastlamadım.İsterseniz telefonu eski haline getirip yeniden yapın bu işlemi.
 
farukozer4444

farukozer4444

Üye


E-postanın görünmemesi normal.Ev ekranındaki kısayollara epostayı ekleyip bir defaya mahsus çalıştırdığınızda telefonu kapayana kadar eposta ana menüde görünecektir. Ancak tercihlerle ilgili soruna ben rastlamadım.İsterseniz telefonu eski haline getirip yeniden yapın bu işlemi.

Teşekkür ederim, tercihler düzeldi tekrar kendisi. Ama yaptığımdan beri hiç radyoyu açamıyorum, ne yapabilirim bu konuda?
 
Archonn

Archonn

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim, tercihler düzeldi tekrar kendisi. Ama yaptığımdan beri hiç radyoyu açamıyorum, ne yapabilirim bu konuda?

O da kendiliğinden düzelir herhalde. Çünkü öyle bir sorunun da olmaması gerekiyordu. Düzelmezse dediğim gibi tel.'i eski haline getirip yeniden bu işlemi yapın ;)
 


Üst Alt